Gå til innhold

ubetalte reiseutg. til samvær..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sitter her og irriterer meg over min manns eks.

Hun skylder oss masse penger til reiseutgifter til deres felles barn, sier hun er blakk.

Og så gir hun barnet julegave til 2500,- Og dette er IKKE noe han trenger.

Vi angrer på at vi denne jula også har sørget for at vi og familien har gitt gaver som letter hennes privatøkonomi.

Vi har ikke noen kjempeøkonomi, og trengte pengene til jul, men nei, hun hadde ikke råd.

Er det vi som er vanskelig eller? Kjøper man gaver barna kunne klart seg uten, eller kunne spart til når man er "blakk"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel sjelden barna strengt tatt trenger alt det de får til jul...men 2500,- til et barn når man tydeligvis ikke har råd til det synes jeg er sløseri..!!

Vi har forøvrig veldig god råd og ga gaver til max. 1500,- til hvert av barna våre.

Og i tillegg bruke så mye på julegave til barnet og "skylde" dere penger, synes jeg er rett og slett "råttent"... :evil:

En av de verste egenskapene jeg vet om er å ikke betale tilbake det man skylder noen....det har jeg alltid vært veldig nøye med....

Synes absolutt ikke dere er smålige....dette å dele på utgifter til reise til samvær, er jo etter det jeg har forstått nå lovfestet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vi har også relativt god økonomi, men jeg synes 2500 er mye å bruke på julegave uansett. Barna våre får ting de trenger, selv om dette kan være en "leke" dvs ski, akebrett eller sykkel osv.

Ingen som bruker så mye på en gave er blakke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...