Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt online konto i åresvis og aldri fått en eneste søppelpost. Men nå hagler det inn hver dag, og det er fryktelig irriterende. Jeg blokkerer alle avsendere, men det komme hele tiden nye.

Er det noe man kan gjøre for å unngå dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

man får ofte sånn om man melder seg på ting på internett, kan være konkurranser osv.. de selger kontoer videre til annonsører.

Jeg har gmail-konto og er ikke plaget med spam, kommer litt innimellom med det er kun ting jeg kjenner igjen fordijeg har meldt meg på. Og der har man over 2 GB lagring. har 900 mailer i boksen min og har brukt 5 prosent av kapasiteten. anbefales!

Skrevet

Thunderbird sletter dem for deg... dvs bruk thunderbird i stedet for outlook.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har også plutselig fått problem med søppelpost, og har ikke registrert kontoen min noen rare steder...

Men det som er kjipt med at program sletter søppelpost, er jo at det kan plutselig slette post som faktisk ikke er søppelpost?

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg får også noen søppelpost hver dag nå selv om jeg har satt opp spamfilter hos nettleverandøren.

Noen er visst ivrige for tiden :(

Skrevet
Jeg har også plutselig fått problem med søppelpost, og har ikke registrert kontoen min noen rare steder...

Men det som er kjipt med at program sletter søppelpost, er jo at det kan plutselig slette post som faktisk ikke er søppelpost?

Ikke om du har program som er "intelligente". Dvs at de lærer hva slgs ord de skal se etter.... Dessuten kan du sjekke mappen for slettede filer dersom du er usikker... der kan du merke de du ikke vil ha slettet som godkjente av deg.

Gjest gjest1
Skrevet
Ikke om du har program som er "intelligente". Dvs at de lærer hva slgs ord de skal se etter.... Dessuten kan du sjekke mappen for slettede filer dersom du er usikker... der kan du merke de du ikke vil ha slettet som godkjente av deg.

hm, kanskje jeg skal legge inn dette thunderbird da... trodde de sletta søppelpost helt jeg, men om de fremdeles er å finne, så er det jo bra :D

Skrevet
Jeg har gmail-konto og er ikke plaget med spam, kommer litt innimellom med det er kun ting jeg kjenner igjen fordijeg har meldt meg på. Og der har man over 2 GB lagring. har 900 mailer i boksen min og har brukt 5 prosent av kapasiteten. anbefales!

Får MASSE dritt på gmail må og jeg, og jeg har vært forsiktig med adressa mi...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg får også masse dritt om dagen..... :forvirret:

Skrevet

Jeg er ikke den eneste tydeligvis nei. Fryktelig irriterende greier. Det som er merkelig er at det er ørten utenlandske sider for diverse spillesider og slikt. Hvordan i huleste får de tak i adressene da?? :sur:

Prøver man å svare på mailene, så får man de bare i retur med ukjent adresse.

Men det er tydeligvis noe som har skjedd rundt omkring, siden jeg nå har hatt online konto i 10 år, og aldri fått en eneste spam-mail før nå.

Takk for svar alle sammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...