mowgli Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Noen som kan anbefale en bra MP3 spiller m/radio til under 1000,-?
Gjest fluesmekker Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har Creative Nano Plus. Den er liten, grei å "ha med å gjøre", har radio og opptaksmulighet og koster ca 6-700kr med plass til 1GB.
mowgli Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2006 Da har jeg kjøpt en Creative Nano Plus Og igår skulle jeg da prøve å ta opp noe musikk fra CD via stereoanlegget.. men jeg fikk ikke kontakten til å passe noe sted?! Selv om det er et stort anlegg med ca. 30 kontaktpunkter.. De fleste er røde, hvite & gule... Noen som vet hvordan jeg skal få det til? Må jeg kjøpe en overgang eller noe?
Gjest fluesmekker Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Hm, jeg tar alltid opp fra pcen, men prøv å putt den minste kontakten i det lille hullet i mp3 spilleren og den største kontakten i det hullet man putter mikrofonen i på stereoanlegget? Var ihvertfall sånn jeg forsto det.
mowgli Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2006 Hm, jeg tar alltid opp fra pcen, men prøv å putt den minste kontakten i det lille hullet i mp3 spilleren og den største kontakten i det hullet man putter mikrofonen i på stereoanlegget? Var ihvertfall sånn jeg forsto det. ← Det kan jeg prøve ja Tror jeg prøvde det hullet igår også, men gjør et nytt forsøk idag. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå