Klips Skrevet 29. desember 2002 #1 Skrevet 29. desember 2002 Nytt år, nye muligheter, jeg har lyst til å finne på flere ting å gjøre med vennene mine. Det blir mye cafesitting, evt te/vinkvelder hos hverandre og en og annen hyttetur. Men noen morsomme opplevelser som skaper minner sammen hadde vært på tide. Men hva? Ønsker i utgangspunktet alle slags tips, men er spesielt glad for ting som ikke koster for mye og som passer for gravide (dvs. ikke for fysisk utfordrende og ikke for alkoholavhengig). ting jeg har tenkt på er for eksempel - å ta kurs sammen, kanskje ridekurs eller salsa/tango (blir etter at jeg får ut denne babyen, da) - reise på tur, noen forslag til hvor? ferie/helgetur - videomaraton med jentefilmer - skøyter el.l., men må da kjøpe skøyter, og få ut ungen (tør ikke dette så mye nå) Hva gjør dere med vennene deres, jenter?
Kosejente Skrevet 29. desember 2002 #3 Skrevet 29. desember 2002 Vi i venninnegjengen (som forøvrig har venninneklubb en gang i måneden)....har snakket om å starte faste "spillekvelder" med mennene våre. Tenker da på å spille spill som "Vil du bli millionær", fantasi osv. (med lag og det hele)... Når vi til nå en sjelden gang treffes (noe som må planlegges iherdig da flere må ha barnevakt...og flere av mennene jobber offshore)...så har det som regel alltid blitt "fest"....nå kunne vi i tillegg tenke oss noe annet...
Rulle Skrevet 29. desember 2002 #4 Skrevet 29. desember 2002 Spillkvelder er definitivt utrolig gøy! Det kan bli litt krangling, men ikke mer enn sunt er.. hehe.. Spiller mye Geni, Fantasi, Kokkelimonke, strategispill og lignende.. Vi har til og med hentet frem Monopol igjen.. Hytteturer på vinterstid kan kombineres med akebrett, eller rett og slett oljebukser.. Veldig gøy for dem som ikke liker ski. Kombinert med ørlite alkohol blir det VELDIG morsomt!!! (Nå tenker jeg hyttetur uten barn...) Man kan jo også spenne på seg badedrakten og vralte inn i en svømmehall. Ta gjerne med badeender og luftmadrasser... Vannkrig er gøy! (Men man må gjerne ta hensyn til andre i bassenget... ) Jaja, det var noen få forslag i hvert fall... Litt barnslige, kanskje, men jeg garanterer mye morro!
Englepusen Skrevet 30. desember 2002 #5 Skrevet 30. desember 2002 Spillekveld var virkelig en god ide! Skulle bare hatt litt flere venner.*sukk* Ellers kan man jo spille biljard eller bowling. Er dere glade i å lage mat eller andre ting går det jo an å ta en bakedag eller håndarbeidsdag sammen. En annen morsom ting er adjektivhistorier..skriv en liten fortelling der du utelater adjektivene og skal de andre komme med forslag. Det blir en hylende morsom fortelling! Liker dere vin kan dere ha vinsmakekvelder sammen.. Nå kommer jeg ærlig talt ikke på mer..litt for sent for fantasien min tydeligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå