Gjest Donna Skrevet 29. desember 2002 #1 Skrevet 29. desember 2002 Er i så trist humør i dag :-? - vel egentlig begynte det i går, da jeg begynte å tenke tilbake på forskjellige ting som jeg egentlig har skjøvet litt vekk i minnet ...noe om ikke er særlig smart sent på kvelden om man er trøtt og litt lei. Ble rett og slett fryktelig deppa. :cry: Fikk nesten ikke sove fordi det føltes så vondt og håpløst og guffent . Men sovnet gjorde jeg da ...natten ble litt urolig - men jeg var i fint humør i dagmorges. Men nå kommer det sigende på igjen :o ....blir tristere og tristere - uten grunn egentlig ....vet ikke hvorfor jeg føler det slik - og det gjør alt mere håpløst. Har ikke lyst å ha det slik i kveld også ...vil ikke ...prøver å ta meg sammen - men det er så vanskelig - føler meg så alene nå ....helt idiotisk egentlig - jeg har ingen grunn til å være lei meg. Fått mensen også - og verker og er vond - kanskje det er derfor jeg er så håpløst trist og lei... :-? Huff .......får prøve å ta meg sammen .....kan ikke begynne å sippe nå ....det blir for dumt ......kanskje jeg skal ta en tur ut .....spise litt sjokolade kanskje ....kanskje det blir bedre da...ja ..sjokolade høres fint ut nå ......huff ..eller kanskje ikke ...vet ikke jeg ...jo jeg prøver det ... sukk.
Gjest dorian Skrevet 29. desember 2002 #2 Skrevet 29. desember 2002 Hei på deg! Dårlig med svar her, synes jeg? Stor klem fra meg! Spis sjoko, sukker gir mer energi. Jeg har spist nesten en hel marsipangris i dag, så jeg vet hva jeg snakker om. Fikk du en klem? OK - en til da! dorian
Gjest Donna Skrevet 29. desember 2002 #3 Skrevet 29. desember 2002 Takk Dorian :-) To klemmer hjalp virkelig Mindre trist nå .... Takk lille meg 2
Gjest lumbajack Skrevet 29. desember 2002 #4 Skrevet 29. desember 2002 Er i så trist humør i dag :-? - vel egentlig begynte det i går, da jeg begynte å tenke tilbake på forskjellige ting som jeg egentlig har skjøvet litt vekk i minnet ...noe om ikke er særlig smart sent på kvelden om man er trøtt og litt lei. Ble rett og slett fryktelig deppa. :cry: Fikk nesten ikke sove fordi det føltes så vondt og håpløst og guffent . Men sovnet gjorde jeg da ...natten ble litt urolig - men jeg var i fint humør i dagmorges. Men nå kommer det sigende på igjen :o ....blir tristere og tristere - uten grunn egentlig ....vet ikke hvorfor jeg føler det slik - og det gjør alt mere håpløst. Har ikke lyst å ha det slik i kveld også ...vil ikke ...prøver å ta meg sammen - men det er så vanskelig - føler meg så alene nå ....helt idiotisk egentlig - jeg har ingen grunn til å være lei meg. Fått mensen også - og verker og er vond - kanskje det er derfor jeg er så håpløst trist og lei... :-? Huff .......får prøve å ta meg sammen .....kan ikke begynne å sippe nå ....det blir for dumt ......kanskje jeg skal ta en tur ut .....spise litt sjokolade kanskje ....kanskje det blir bedre da...ja ..sjokolade høres fint ut nå ......huff ..eller kanskje ikke ...vet ikke jeg ...jo jeg prøver det ... sukk. håper du føler deg bedre!
Gjest Mzfire Skrevet 30. desember 2002 #6 Skrevet 30. desember 2002 Skriv dagbok når du har mye å tenke på . Prøv også å ikke tenk for mye når du skal legge deg. Gråt litt så får du ut litt som kanskje har vært innkapslet lenge. Spis litt sjokolade, vitenskapelig bevist at det gir deg lykkefølelse Trøsteklem
Englepusen Skrevet 30. desember 2002 #7 Skrevet 30. desember 2002 Hei på deg! Kjenner meg igjen jeg, pleier å å være deppa uten grunn når det er den tiden av mnd. igjen jeg og.. Depper litt og syns synd på meg selv en stund og så går det over av seg selv..gidder ikke gå rundt å være tris hele dagen! Å lage seg lit god mat og kose seg med en god bok, et ukebladen tegneserie er heller ikke så dumt Rar denne kroppen vår..har mang en gang ergret meg over hvordan humøret kan svingen i den perioden! Du skal i hvertfall få en stooor klem fra meg :D
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2002 #8 Skrevet 30. desember 2002 englepus, kjenner du kozesmurf?
Gjest Donna Skrevet 30. desember 2002 #9 Skrevet 30. desember 2002 Dere er greie :-) Håper jeg er kommet over det værste nå.......skal på jobb i dag ..og det gleder jeg men til ......tenke på litt andre ting ... Takk for trøst og klemmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå