fiolen Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Lurer på om det er noen her som har opplevd å få brun utflod ved oppstart av trionetta?? jeg har gått på de en uke nå, og begynner allerede å bli lei.. Vil ha uten søl.. Jeg har gått på disse tidligere også, men da hadde jeg ingen problemer. Kanskje også verdt å nevne at mensen var veldig forsinket før jeg begynte på pillene, og at jeg derfor trodde jeg var gravid (men har testet negativt) Noen med erfaringer??
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Lurer på om det er noen her som har opplevd å få brun utflod ved oppstart av trionetta?? jeg har gått på de en uke nå, og begynner allerede å bli lei.. Vil ha uten søl.. Jeg har gått på disse tidligere også, men da hadde jeg ingen problemer. Kanskje også verdt å nevne at mensen var veldig forsinket før jeg begynte på pillene, og at jeg derfor trodde jeg var gravid (men har testet negativt) Noen med erfaringer?? ← Jeg tror det er ganske vanlig. Jeg har fått det hver gang jeg har begynt på ny prenvensjon.
fiolen Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2006 Takk for svar. Synes bare at det er litt rart siden jeg ikke fikk dette sist gang jeg gikk på pillene. Menmen.. Jeg får vel bare finne meg i å vente litt til.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Blødningsforstyrrelser er en av bivirkningene ved p-pillebruk. Vanligvis går det over etter relativt kort tid (noen uker, en måned, kanskje to).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå