Cata Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Så i ett ukeblad i går at vitamin K blant annet hjelper blodet til å koagulere og at ett typisk tegn på at man har i minste laget er hyppige neseblødninger. Har i alle år vært plaget av dette pluss at jeg lett får blåmerker osv. og det slo meg plutselig at dette kanskje er verdt å prøve. Egentlig skal visst kroppen produsere dette selv, men jeg er kanskje en dårlig produsent? Så av artikkelen at jeg ikke er spesielt flink til å spise de matvarene som hjelper på dannelsen av dette vitaminet. Er det noen som kjenner til noe kosttilskudd/multivitamin som kan tilføre meg litt av dette - eller rettere sagt hjelpe på produksjonen? Var innom apoteket i dag og spurte, men det eneste de hadde i sin hylle var kalsium med vitamin K - og jeg er ikke helt i markedet for kalsiumtilskudd ennå.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Jeg vet det finnes i multivitaminer, i tillegg til at det går an å kjøpe tabletter som kun er vitamin k. Kan du ikke stikke innom en helsekostbutikk og spørre der?
Cata Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2006 Jo, helsekosten tenkte jeg ikke på. Takker og bukker .
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Jeg tok et googlesøk for deg for å legge inn en link, men alt frøys til her. Søk på "vitamin k" +multivitamin -uten Da får du bl.a. opp noen produkter du kan kjøpe på nett.
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Du kan få kjøpt kalsium med K-vitamin fra apoteket. kalsiium styrker bl.a. skjelletet. Endret 18. juli 2006 av Persille
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Du kan få kjøpt kalsium med K-vitamin fra apoteket. kalsiium styrker bl.a. skjelletet. ← Men hun vil jo ikke ha med kalsium.
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Men hun vil jo ikke ha med kalsium. ← Leste visst ikke godt nok. sorry
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå