Arwen Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Noen som har handlet derfra? De har så mye fint, og siden jeg ikke har råd til ordentlig kunst får jeg ha plaktater inntil jeg blir rik har jeg funnet ut Er bortskjemt fordi jeg har noen fantastiske bilder som svigermor har malt, men hadde vært moro med noe annet også.
Gjest Tanita Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har også tenkt å handle derfra. Mye fint!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Er det toll på plakater? Jeg vil ha en del filmplakater på veggene da det er min største interesse, men det er ganske dyr frakt, så jeg vil gjerne bestille alle på en gang. Kan man be dem skrive ned verdien? Finnes det en norsk side med godt utvalg (de jeg har sett har hatt lite å velgemellom, og det var dyrt).
lillesky Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror StoreSky kjøpte en geisha? :klø: Og ja, det er toll på plakater, så alt over 200 må man betale moms for. Ellers vil jeg tipse om Fine Art, der kan man få seg ordentlig kunst til en billig penge. Iallefall hvis man er heldig.
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har kjøpt et par fiine filmplakater derfra. De kom i boblekonvolutter, og var stivet med to kartongstykker så de ikke skulle bli stygge. Mener å huske at jeg venta en stund på leveringa, men ikke lenger enn at det var akseptabelt.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Synes de har mye fint til barnerommet. Godt utvalg!
Gjest Tanita Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Jeg tror StoreSky kjøpte en geisha? :klø: Og ja, det er toll på plakater, så alt over 200 må man betale moms for. Ellers vil jeg tipse om Fine Art, der kan man få seg ordentlig kunst til en billig penge. Iallefall hvis man er heldig. ← Er det malt på lerret, eller er det også plakater? Ser de har Andy Warhol-bilder der.
wind-up bird Skrevet 19. juli 2006 #10 Skrevet 19. juli 2006 Er det malt på lerret, eller er det også plakater? Ser de har Andy Warhol-bilder der. ← Hvis du trykker på et bilde du er interessert i, står det hva slags type teknikk som er brukt. Jeg så på ett Andy Warhol bilde og der var det brukt serigrafi, trykker du på den lille i'en ved siden av står det der "1.Serigrafi. Grafisk teknikk hvor det benyttes stensil for påføring av farge til papiret. Stensilen er festet til en ramme og består vanligvis av en finmasket duk som er tettet igjen (med lakk eller film) der det ikke skal overføres farge til papiret. Farge føres over duken med en rakel og trenger gjennom denne til papiret som er plassert under rammen."
Gjest Tanita Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 Ok! Takk! Syns disse Andy Warhol-bildene er stilige.
Julie Skrevet 20. juli 2006 #12 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har også bestilit derfra en del ganger, aldri vært noe problem. Julie
Nitha Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 Har også handlet derfra. Tok veldig lang tid, husker jeg, men bildene var veldig fine. Pluss også for at de tar paypal. fru Nitha
Gjest StoreSky Skrevet 24. juli 2006 #15 Skrevet 24. juli 2006 Alt over 200 er toll. Frakt var ikke dyrt, mener jeg å huske. Dessuten kom det kjapt! Den jeg kjøpte var en Geisha ja, vanlig plakat. Man kan få silketrykk, rammer, etc. Synes der har enormt utvalg der jeg da...Man må bare klikke seg videre "innover" lenkene.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #16 Skrevet 24. juli 2006 Hvordan går man fram om man vil ha noe Hvitt rundt bildet liksom? Skal ha et sort hvitt bilde men vil ha selve fotoet ikke så stort med noe hvitt "rundt"..
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 30. oktober 2006 #17 Skrevet 30. oktober 2006 Og ja, det er toll på plakater, så alt over 200 må man betale moms for. Er portoen innberegnet i de 200, eller betaler man toll kun på selve varen? (Altså - hvis varen koster 170, og portoen 40 (tilsammen 210), må man betale toll da?)
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #18 Skrevet 30. oktober 2006 Er portoen innberegnet i de 200, eller betaler man toll kun på selve varen? (Altså - hvis varen koster 170, og portoen 40 (tilsammen 210), må man betale toll da?) ← Jepp.. portoen er innberegnet.. Må betale toll på tele sullamitten
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 30. oktober 2006 #19 Skrevet 30. oktober 2006 Så man betaler 25% av den totale summen i tillegg, da?
Sin Skrevet 30. oktober 2006 #20 Skrevet 30. oktober 2006 Hvis varen alene koster under 200,- betaler man ikke moms. Koster varen 201,- må man betale moms av varen + av portoen. Er varens verdi på over 1000,- kommer toll i tillegg. http://www.dinside.no/php/art.php?id=31906&=katnav
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå