*Heidi* Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Da er egypt turen våres avlyst og jeg er veldig usikker på hvor vi skal dra! Turen kan ligge på ca 20 000 for to pers, og det er viktig for meg å ha ett hotell som ligger på stranden(eller nærme) og som det er resturant/bar på og kanskje litt underholdning på kvelden! Sønnen min er ett år og det er derfor hotellet er veldig viktig for meg, for vi kommer til å være der endel på kvelden, orker ikke farte rundt så mye sånn som før! Hvor ligger det beste hotellet du har vært på med de fasilitetene jeg skrev over?
miss77 Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Da er egypt turen våres avlyst og jeg er veldig usikker på hvor vi skal dra! Turen kan ligge på ca 20 000 for to pers, og det er viktig for meg å ha ett hotell som ligger på stranden(eller nærme) og som det er resturant/bar på og kanskje litt underholdning på kvelden! Sønnen min er ett år og det er derfor hotellet er veldig viktig for meg, for vi kommer til å være der endel på kvelden, orker ikke farte rundt så mye sånn som før! Hvor ligger det beste hotellet du har vært på med de fasilitetene jeg skrev over? ← Har ikke barn selv, men kjenner nå folk med barn som har vært på tur Vet om flere som har vært fornøyd med all inclusive i Tyrkia (reist m Nazar), Sunwing (både Mallorca og div. steder i Hellas), all inclusive i Mexico m.m. Kommer jo litt an på når du skal reise også. Familiehotellene har jo gjerne de fasilitetene du etterspør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå