Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken saltvannsspray syns du er best?

på fohånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med HM sin, jeg.

Gjest Elfrida
Skrevet

Dra og bad på Huk, svøm og kos deg, skyll håret lett i den iiiskaalde dusjen, ha en liten klatt hårkur i håret, gre gjennom med fingrene. La lufttørke.

Litt tidkrevende, men håret ble såå fint! :)

Litt mer til saken: Jeg har hørt at det går fint å ta med en sprayflaske til stranda og fylle den der. Litt kort holdbarhet, men visstnok bra resultat.

Skrevet

Nå lurer jeg fryktlig på hva saltvannsspray er... er det anti-saltvann-hår eller er det saltvann på prayboks? Eller hva? :sjenert:

Tror jeg må ta et kurs i dette med skjønnhetsprodukter.

Skrevet (endret)

Det er saltvann på boks for å få en "beach-look", gjerne bustete hår.

Endret av Rhiakath
Gjest Gjest
Skrevet

Hmm.. håret mitt blir ikke likt som om jeg hadde badet i saltvann når jeg bruker slik spray :/ Funker best å bade i sjøen :) Men en veninne av meg bruker Wella sin saltvannsspray som hun liker veldig godt.

Gjest gjest1
Skrevet
hvilken saltvannsspray syns du er best?

på fohånd takk :)

Den jeg lager selv :)

Skrevet

Ocean Spritz fra WELLA HIGH HAIR

Skrevet
Ocean Spritz fra WELLA HIGH HAIR

:Nikke: Den er også min favoritt. Gir flott hår, og jeg synes den lukter herlig også.

Skrevet

H&M sin.

Billig og bra.

Skrevet

har vært fornøyd med H&M sin, men nå har jeg kjøpt bumble & bumble surf spray, den funket veldig bra den og :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nettopp bestilt Bumble and Bumble sin Surf Spray på Strawberrynet. Har hørt mye bra om den og venter spent på å få tatt den i bruk :)

Skrevet

si fra hvordan du syns den er :)

Skrevet

Tror det kom en del tips her nå. Så kanskje jeg går og kjøper en spray ganske så snart...

Skrevet

Jeg har prøvd saltvannsspray fra Bumble and Bumble, Wella, John Frieda og HM. Sistnevnte er vinneren! Billig og bra, gjør ikke mitt fine hår hverken tungt eller tørt. Bumble and Bumble er også OK, men fryktelig dyrt - tror jeg betalte 20 euro for min.

Skrevet

høres ut som noe jeg trenger;)

hvordan bruker dere det? i vått elller tørt hår? noe annet styling produkt før/etter?

Gjest Fruktkake
Skrevet
Det er saltvann på boks for å få en "beach-look", gjerne bustete hår.

Trodde saltvann var skadelig for håret jeg.... :sjenert:

Gjest Fruktkake
Skrevet
Ja, det tørker det ut!

Da skjønner jeg ikke hvorfor noen bruker penger på slike produkter. Håret mitt ser iallfall jævlig ut etter jeg har bada i saltvann. Tørt og sprøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...