Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her om dagen så jeg en kjempe tøff teutonia søsken vogn, men jeg finner den ikke igjen på teutonia sin hjemmeside... :sjenert:

Det var en trehjuling med en hardbag, og det var liksom satt på et søsken sete (ser ut som en det vanlige sportsvogn setet til teutonia vognene) mot denne bagen. Det eldste barnet hadde beina sine ned og under bagen til det minste barnet...

Dette så egentlig veldig fint ut! Vognen var ikke bredere enn en vanlig vogn, bare litt lengre...

Noen som vet om dette er en egen vogn, eller om man kan få satt på et slikt sete på de fleste teutonia vogner.. Det ekstra setet hadde også egen kalesje..

Håper noen kan svare meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen svar??? :grine:

Skrevet

Jeg vil anta at dette er et ekstra sete som settes på en vanlig vogn.

Det som er dumt er at disse setene selges ofte uten at forbrukeren får nødvendig informasjon. For min del er det viktig å vite at garantien forsvinner med en gang man tar i bruk et slikt sete. Så det er noe en bør være obs på om en tar på et ekstra sete for søsken. Bruk heller et brett å stå på.

Skrevet

nei.. det er ikke et slikt vanlig søsken sete man setter på....

Dette setet så helt likt ut som sportsvogns setet til teutonia vognene, det hadde også egen kalasje...

Jeg får vel gå innom en forhandler i morgen.. de bør vel ha oversikten! ;)

Skrevet

Spør på nybaktmamma.com.

Det de ikke vet om vogner der, er ikke verdt å vite.

Skrevet

du kan jo ta en titt på www.teutonia.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...