Gå til innhold

LT og gullungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det like før denne dagboka bikker over på side 3, så det er vel på tide å oppdatere litt! :lol:

Var på hytta til svigers for 2 helger siden, skulle gå på ski, men jeg hadde skaffa meg nye skistøvler (pga at de gamle gnagde sånn) og de passa ikke til fjellskiene mine - ergo gikk jeg på beina og gremmet meg. Men ikke lenge - det var uansett nydelig vær og deilig i solveggen på hytta. :)

Denne helga er vi hjemme og slapper av. Brage er i bursdagen til en kamerat fra barnehagen, og Ylva tar seg en sein lur.

Driver og tester ut om glutenfritt kosthold kan gjøre meg enda bedre av migrenen. Går fortsatt til akupunktøren min, det var hun som foreslo det, så jeg gir det en sjans. Alt for å slippe sterke migreneanfall et par ganger i uka...

Ønsker alle god helg! :klem:

Gjest kaffedama
Skrevet (endret)

Håper du finner noe som hjelper mot migrenen!

Jeg vil også ha en hytte jeg kan sitte i solveggen på... :sjenert: Det høres deilig ut! :sol:

:klemmer:

Endret av kaffedama
Skrevet

Håper det hjelper med glutenfritt da.

Hvordan er formen i dag?

Skrevet (endret)

Heisann, bare innom på en liten påskerunde. Vi drar på fjellet i morgen etter frokost, skal til Høvringen der en del slektninger av mannen tradisjonen tro samles på en fjellstue neeeesten hvert år. Håper på ok vær! :briller2:

Hadde min siste arbeidsdag før påske i går, og i dag har jeg fri og driver og pakker og ordner litt. Må bake litt (glutenfritt) også, tør ikke annet selv om de har fått beskjed der oppe hva slags mat jeg ikke kan spise.

GOD PÅSKE! :kaklehone:

Endret av La Traviata
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kaffedama, hvor har dagboka di blitt av? :(

Vi hadde en fin påske! Været var veldig varierende, det var mest overskya, og litt snø på torsdagen. Men ikke regn! Lørdag var det strålende sol, men blåste kuling på de mest utsatte stedene. Men vi dro til et lunt sted og koste oss i sola og barna fikk prøvd seg litt mer på ski. Vi hadde med tvillingpulk da, greit å ty til når de blir slitne og leie.

Tilbake til hverdagen igjen denne uka, og helt ok det også. Snøen er så å si borte fra hagen, og krokus og snøklokker blomstrer. Vi har plukka hestehov denne uka, koselig!

I helga skal vi besøke svigers, svigermor hadde bursdag i går og det blir nok litt feiring av det. Ellers er det meldt fint vær, så jeg håper på mye utetid. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Fjellrypa: Har dessverre fortsatt mye migrene. Senest denne uka hadde jeg et anfall med oppkast og hele pakka. Skikkelig kjedelig!

Sandra: Takk! :klem:

Har så smått begynt med bleieavvenning for Ylva nå. Hun gikk uten bleie ca. halve dagen i går, så nå har jeg myyye klesvask å ta unna! Hun vil veldig gjerne gå uten bleie, og sier fra av og til, men ofte kommer det ingenting på doen, men i buksa etterpå.

Vi kutter ut dagsovinga hennes nå også, for hun har blitt umulig å legge om kvelden. I går sov hun ikke (bortsett fra en bitteliten lur i bilen) og hun la seg uten et knyst.

Det er vår i hagen, og det er så deilig! Var masse ute i går, planta stemorsblomster, sådde frø og fikk rydda opp litt rundtomkring. Kunne godt vært foruten bjørkepollenet som svever rundt, men har fått noen nye allergimedisiner nå som virker ganske bra. Akupunktøren jeg går til setter nåler for allergi nå også, i tillegg til migrenen. Jeg går på et nytt yogakurs nå, men lurer på om jeg skal bytte til en annen type yoga til høsten, for jeg synes ikke jeg får så mye ut av den for tida. Men kanskje det er fordi det går litt fort i svingene for en som ikke har holdt på med yoga så lenge. Får gi det en sjanse ut mai måned i hvert fall!

I dag ser det ut til å bli en flott utedag, tenker vi fortsetter i hagen og så skal gubben skifte dekk p bilen så jeg kommer meg i bursdagen til ei venninne.

Klem til alle som titter innom! :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

Heeeey!! Her er det veldig lenge siden jeg har vært!!!

Håper det er alt i alt bra med dere. Hvor gale er gullungene nå da? Bleieavvenning høres deilig ut. Dere går en fin årstid i møte med tanke på slikt!!!

:klem:

Skrevet

De er fullstendig gale! :ler:

Neida, eldstemann er 4,5 år og lillejenta blir 3 år i juni. Tida flyyyyr!

Skrevet

:ler:

:sjenert: Godt de har en dose av det også, da er det snakk om ekstra herlige barn skjønner jeg!!! :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke tid til stort annet enn å bare stikke nesa mi inn her og si HURRA for at Sunny er gravid og JIPPI! Vi drar til Paris om noen timer!!!

God himmelsprett-helg til alle kjente! :klem:

Skrevet

Så deilig med Paris-tur! Kos dere masse!

Jeg har forresten startet ny dagbok. Får se om det varer

Skrevet

Ååå koooos deg!!!

Jeg elsker Paris :hjerte:

Hvor skal dere bo?

Skrevet

Vi bodde på Hotel Relais på Montmartre, Sandra. Det var kjempedeilig i Paris, og det var rekordvarmt de siste dagene, med 30 grader ++ Puh! Skal si vi ble slitne av å traske rundt da. Vannflaskene gikk unna som varmt hvetebrød.

Har kost oss veldig sammen, godt å bare vært kjærester, og fikk feira bursdagen til mannen med god middag lørdag kveld, kino og drinker etterpå. :)

Kom hjem seint i går kveld, da hadde ungene sovna forlengst og vi måtte inn og se og stryke litt på dem med en gang. Har savna dem masse!

Skrevet

Ååååh! Det hørtes fantastisk ut, og uten barn i tillegg da!!! SÅnt kan man leve lenge på selv om det er himmelsk å møte igjen de søte små etter noen timer/døgn uten!!!

Skrevet

Inne å sniker litt hos deg.... ser ut til at du har kost deg Paris da:)

Skrevet

Smile og Litle Lady: :klem:

Jeg rekker så sjelden innom her for å skrive noe, men leser i andres dagbøker jevnlig. Det er ikke så mye nytt herfra siden sist heller, men i pinsen var vi på hyttetur med noen venner og deres små barn. Kjempekoselig!

Denne helga blir det grillfest hjemme hos oss, en litt forsinka bursdagsfeiring for mannen (han hadde bursdag mens vi var i Paris). Ellers blir det nok å prøve å plante litt mer i hagen, og i krukker og kasser. Barna har sådd solsikker, som har kommet så fint nå, og blomkarse, som vi fortsatt venter på. Rhododendronen vår (som er det eneste vi får ordentlig til :fnise: ) blomstrer også nå, og er helt nydelig. Peonen vår har digre knopper, og staudene sprer farger overalt. Jeg er så glad i juni måned! Og snart blir veslefrøkna 3 år! :dåne:

Skrevet

Å jeg elsker juni jeg også med blomster overalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...