Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Turen ble bestilt gjennom Silja Line, monja!

Vi kjører til Stockholm og har en overnatting der før vi tar båten over til Finland neste kveld og har 2 dagers inngangsbillett til Mummiland! :juhu:

Det er så nydelig vær nå, og vi er stort sett bare ute på ettermiddagene. Holder på litt i hagen, har røska opp i noen bed og planta noen nye stauder. Skal plante noen rosebusker også.

Jeg jobba seint i går kveld, og kjenner meg sliten i kveld, så nå skal jeg bare få unna litt klesvask og strekke meg ut på sofaen :Gjesp:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mummiland blir sikkert kjempegøy! M lliker Mummi og vennene hans veldig godt :Nikke:

Vi tenkte oss en tur til Kristiansand i sommer vi. Der har de Kardemommeby, og dyrepark og sikkert mye gøy. Har aldri vært der før selv, så gleder meg litt selv også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg blir stas, Sandra! :-D

Ikke så mye nytt her, jeg har drittmigrene i dag :(

Snart helg da, og på lørdag skal mannen løpe Holmenkollstafetten! Søndag til mandag skal vi være hossvigers og bl.a. ferie bursdagen til den lille nevøen vår (som ikke er så liten lengre...). Tirsdag er det planleggingsdag i barnehagen, så det blir en langhelg dette her!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen var fornøyd med dagens innsats! Nå er han ute og feirer med kollegaene sine, mens jeg sitter her og vansmekter på en lørdagskveld... :fnise:

Har hatt en herlig dag i sola. Vært og handla sandaler og klær til barna, sådd frø sammen med Brage, gått en real tur med dem og lekt masse i hagen. Kjøpte ringspill og hoppetau i går, og det var gøy!

Nå pimper jeg rødvin og prøver å samle meg såpass etter legging og styr til å gå og lage meg litt sein middagsmat.

I morgen bærer det til svigers, vi blir der til mandagen. God pinse til alle som er innom her! :klem:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done, Niennah! :klem:

I går kjørte vi til svigers på formiddagen og var stort sett ute resten av dagen. Grilla pølser og koteletter og var i bursdagen til nevøen vår. I dag blåser det veldig kaldt, så vi nøyde oss med en times leking ute i stad. Etterpå skal vi dra på kino med Brage, det gleder han seg veldig til! :-D

Vi kjører hjemover i ettermiddag, dvs jeg tror vi tar Bastøyferga for å bryte opp turen litt med to utålmodige barn.

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :vinke:

Så herlig å lese om dagene deres :). Vi er også utrolig mye ute for tiden og merker det veldig godt på humøret til storebror. Han går med et stort smil om munnen fra dagens start til slutt :hjerte:.

Håper dere får en super uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, og håper alle har hatt en fin 17. mai! :-D

Vi var og så "Jungeldyret Hugo", Sandra. Den var veldig bra, og akkurat passe for Brage. Bare litt skummel på slutten, ellers bare spennende og morsom.

Vi har hatt en bra 17. mai. sett bort fra at jeg har greid å pådra meg en forkjølelse igjen, og har hatt feber og avstått fra tog og stas i dag. Tom og ungene var avgårde, sammen med mine foreldre, og gikk bakerst i toget sammen med barnehagen til ungene. Det regna godt, så søskenvogn med regntrekk var et must!

De fikk hver sin heliumballong og var veeeldig fornøyde med det, fikk lekt og løpt litt fra seg i badeparken etter toget, og har stort sett bare vært blide og fornøyde i dag. Brage sovna på sofaen i ettermiddag, og var gretten og groggy etterpå, ikke så rart egentlig. Han var nok sliten!

Vi har spist middag og proppa oss med is og kake hos mamma og pappa i kveld, og nå er vi hjemme og har lagt de to små gullene våre. Skal slappe av resten av kvelden nå! Og jeg har fått dritt-mensen :(

I morgen skal vi forhåpentligvis få gjort litt mer i hagen, fikk ikke ordna så mye til 17. mai som vi hadde tenkt.

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er minstejenta vår i bunaden sin:

post-4867-1211052033_thumb.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg ikke lasta opp flere bilder??? :klø:

Nåja, jeg har lagt inn noen i albumet mitt, så kan dere se dem der! :-D

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten oppsummering her!

Har vært forkjøla og ganske så redusert og sliten denne uka...

men formen bedra seg torsdag, og på fredag hadde mannen bursdag. Han fikk gaver på senga og vi hadde gjester her på kvelden. Kjempekoselig!

I går hadde vi besøk av svigermor, og så ble det litt husarbeid, baking av pizza og Grand Prix på kvelden. Underholdende nok, men utrolig mye dårlig og sært blant innslagene!

I dag skal vi være hjemme og jobbe i hagen. Og så gleder jeg meg veldig til i kveld, mannen og jeg skal ut og spise - uten barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LT! Så skjønn tulla er...også så stor! Nydelig!

Håper du er på bedringens vei, slitsomt å være syk med små barn... STOR :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bra igjen nå, Murmel :klem:

Mannen og jeg koste oss veldig i går kveld, med god mat og vin... :-D

I dag tidlig var det foreldresamtale med Ylva, og jenta mi fikk bare skryt! Hun er blid, lett å ha med å gjøre, sosial, aktiv, prater masse, spiser godt og sover bra. Så herlig å høre alt sammen. :hjerte:

Brage er virkelig stor gutt nå, han har slutta med nattbleie også, og nekter meg å hjelpe til når han skal på do! "Du må gå ut, mamma!" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...