Gå til innhold

LT og gullungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så koselig med bilder! Håper du blir fort frisk! :)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iingvild: :klem:

Ikke så mye bedre nei. Immunforsvaret mitt er altså så ræva dårlig. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart! Skulle jo ha trent i går, det er ett av forsettene mine, men så ble jeg syk. Nuvel, når jeg blir frisk, skal jeg ta opp treninga, spise vitaminer og ta tran (det gjør jeg jo nå også) og bli et sunnere menneske. Såh!

Lader opp til FF i kveld :-D

Skrevet

Takk for tipset!

Skal prøves. Er det dyrt?

Skrevet

Mjaaaa, litt dyrt. Jeg har bestilt fra nett, for da blir det ikke full pris for hver boks, men du kan jo kjøpe en i en helsekostbutikk for å prøve først. Hvis du prøver, da.

Skrevet

OK. Skal stikke innom en helsekost i nærheten her tenker jeg.

Thank you Middis! :klem:

Skrevet

Hadde nok influensa denne uka, i hvert fall mente legen det da jeg var der. LITT bedre i dag, så da er det nok på tur ut.

Har gjort bittelitt husarbeid og lekt og kosa masse med ungene i dag, de er så gode og herlige. Ylva sier så mange ord nå, og setter sammen to ord også av og til. Kjempemoro!

Brage har fått nytt sengetøy i dag, med racerbiler på. Han ville jo legge det på senga med en gang, men da jeg sa det måtte vaskes først gikk han og la det i vaskemaskina. Huslig gutt jeg har! :ler:

Nå lager mannen litt god mat til oss her. Gleder meg!

Skrevet

Halsen min har vært vond og atter vond hele uka, så i dag var jeg en ny tur til legen. Virus-drit... fikk hostesaft da, det er da noe. Har UVI også, i tillegg til det andre, så har fått antibiotika og håper det hjelper fort.

Ellers er det flott vårstemning her vi bor - snøklokkene blomstrer, vi har montert opp huske i huskestativet og sola varmer. I helga skal vi til Bergen en tur og besøke broren min og familien hans. De har flytta inn i nytt hus, så det blir moro å se.

Skrevet

Jeg er dødsimponert over at du kan glede deg over vårtegn! Synes synd på meg selv jeg, med sykt barn i nesten 2 uker, men herregud, det høres ut som om du har fått din dose og litt til. Krya på deg! :klemmer:

Skrevet (endret)

Imax: :klem: Er jo nødt til å nyte våren som er i anmarsj. Helt herlig! Nåde den snøen som tør å vise seg her altså! :ler:

Har hatt en fin helg i Bergen, litt mye regn, men vi var tross alt i selveste regnhovedstaden! :fnise:

Ungene har kosa seg sånn med fetter og kusiner, Brage og pappaen hans var med onkel og kusine på Akvariet, der var det en litt skummel krokodille og morsomme pingviner som hoppa. Stas for gutten min det! På kveldene har vi voksne spist god mat, drukket rødvin og skravla til langt på natt. Søndag var det faktisk litt sol, så da var vi på lang tur og fikk sett oss om der broren min & de har flytta.

Jobb i dag, og trening på kvelden. D.v.s. treninga mi var avlyst pga sykdom, så jeg jogga en tur istedet. Følte meg sååå sprek etterpå!

Endret av La Traviata
Skrevet

I dag har jeg fri!

Sendte ungene i barnehagen i dag, for jeg skal ta hele huset. Rydding, vasking, vindusvask, you name it. Så blir jeg alene-mamma fra i morgen og til søndag, mannen skal på tur med jobben. Jeg "tar igjen" for det første helga i april da, skal på Spa-opphold med noen jenter fra jobben. Det blir deilig! :-D

Skrevet

Hei til deg også, søndagsengel!

Brage har feber i kveld, og må være hjemme i morgen... Han var så pjusk i kveld, lille gutten min.

Skrevet
:) Håper du får en fin helg alene med de søte små! :)
Gjest Madden
Skrevet

Åååå...spaopphold høres helt HERLIG ut!! :) Så heldig du er!! Hvor mange dager skal dere være der? er det dyrt?

Skrevet

Madden: Vi skal ha en overnatting der, fra fredag til lørdag. Det blir spa, god middag, rødvin og skravling! Gleder meg sånn! Det koster 1600 kroner, utenom spa-behandlinga. Jeg har bestilt aroma-massasje!

Jeg synes ikke det er noe annet enn sykdom hos oss for tida, det stoppa nemlig ikke med Brage i helga, natt til i går hadde Ylva diaré over hele senga si, fortsatte med diaré og oppkast utover dagen, og fikk feber. I dag har det fortsatt med diaré, men har ikke kasta opp, bare vært slapp ogtrøtt og uten særlig matlyst. Det er høyst uvanlig å se jenta sånn, hun orker ingenting annet enn å ligge på fanget og sløve. Blir satt ut jeg, selv om jeg vet at det går over og at den gamle Ylva kommer tilbake snart...

On the bright side: Nå er det bare 3 dager til påskeferie og 6 dager til vi drar til Istanbul!

Skrevet

Uff da, god bedring til dere alle! Håper snuppa får i seg nok å drikke, og ikke nøl å dra til legen hvis hun ikke blir bedre. Av og til føler jeg meg som en overhysterisk mor når man kommer til legen og får beskjed om å se det an, men heller en gang for mye enn en gang for lite.

I dag har gubben endelig kommet seg på jobb, etter at han har vært syk en uke og kråka 2 uker før det. Er helt utslitt jeg, og jeg er frisk!

God bedring i hvert fall, nå kommer våren for fullt og da får vi tro at det blir en frisk vår og sommer! :klemmer:

Skrevet

God bedring til syke små :klem:

Så kjedelig med masse sykdom.

Men påskeferie og Istanbul høres jo digg ut da.

Godt å ha noe å se fram til.

:klemmer:

Skrevet

God helg og god påske! :-D

Skrevet

Takk for det!

Nå har omgangssyken vært innom både meg og Brage ja... men ting er absolutt på retur. Bare 2 dager til vi drar til Istanbul! Begynner å få reisefeber...

Ønsker alle som er innom en riktig god påske! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...