Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for julehilsener, og håper alle har hatt en fin jul! :kose:

Vi har kost oss masse i jula. Dro til svigers bittelille julaften, og kom hjem i går kveld. Dagene har flydd fort!

Julaften var et høydepunkt, med kjempegod ribbemiddag, nissebesøk og masse fine gaver til liten og stor. Ungene storkoste seg! De turte til og med å gi nissen en klem!

Det mest populære gaven var nok en Sing Along CD-spiller med to mikrofoner, som de begge satt og sang og skrålte til og underholdt hele familien! Gavene som ble pakka opp skulle lekes med med en gang vet dere, så vi måtte "pushe" på for å få unna litt pakker :lol:

1. juledag var det julelunsj og en diger bøling med slekt på besøk. Desverre var jeg ikke i toppform, og på kvelden begynte jeg å føle meg dårlig og løpe på do med diaré. Sånn holdt jeg på ca. 1 døgn... så juleselskapet vi var bedt i 2. juledag orka jeg bare ikke. :(

I går var det regn og kuling og innevær. Ungene lekte med de nye lekene sine og vi pakka sakene og dro hjem. Deilig å være hjemme og få sove i sin egen seng igjen ;)

I dag er jeg på jobb, men snart er det jaggu meg helg igjen, nyttår og planleggingsdag 2. januar, så neste jobbedag for meg blir torsdag gitt.

I helga skal vi treffe noen venner av oss og dra på pinnekjøttmiddag hos foreldrene mine. Nam nam - pinnekjøtt er det beste som fins! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig mange som har hatt denne omgangssyken i jula ja. Et vennepar av oss hadde det på flyet hjem fra Thailand nå før jul, med to aktive tvillinger å passe på. Misunner dem ikke akkurat! Vel hjemme i Norge smitta de absolutt alle i familiene sine også. Effektive greier det der! *ugh*

Deilig med helg! I dag er det attpåtil fint vær, så vi skal ut på tur nå. I går fikk jeg vaska hele huset og så var vi på kino på kvelden, jeg og mannen. Vi så "Arn - tempelridderen" og jeg synes den var bra! Mannen, som har lest bøkene, likte den også godt, selv om en del var utelatt i filmen. men sånn blir det jo alltids.

I kveld er det pinnekjøtt hos foreldrene mine, og i morgen kommer familien min hit på nyttårsfeiring. Vi skal servere reinsdyrstek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere har hatt en fin jul, til tross for magetrøbbel. Mange her som har hatt omgangssyken og, men vi har heldigvis vært forskånet fra den. Håper dere får en fin nyttårshelg og :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier denne omgangssyken. Håper det er over for denne gang.

Kunne tenkt med å se filmen om Arn, men tror jeg skal lese bøkene først. Har de liggende her.

Håper dere får en flott nyttårsfeiring i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nytt år! :nissevink: Kjipt med magasjau, been there, done that! Kjipe saker, men det går heldigvis over. Høres ut som om de andre i familien slapp unna? Jeg blir helt nazi på å vaske meg på hendene etter sånne episoder. Man må jo prøve å avgrense så godt man kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år ja! :-D

Nyttårsaften var kjempekoselig, og maten ble nydelig! Vi tok med barna ut en tur før leggetid så de fikk sett på noen få raketter og prøvd å holde stjerneskudd. Stor stas!

Ved midnatt gikk vi ut og så på flere raketter, åpna champagnen og satt og skravla til langt på natt. Gårsdagen ble derfor litt preget av trøtthet og dårlig form, men jeg lurer på om det er noe annet enn fyllesyke hos meg, for kvalmen har ennå ikke gått over. Bare det ikke betyr mer sykdom...

I dag er det planleggingsdag i barnehagen, og jeg er hjemme med barna! Det snør en god del, og vi har vært ute og akt! Koser oss og lader opp til vanlig hverdag i morgen og på fredag.

Her er noen bilder fra jul og nyttår:

post-4867-1199281297_thumb.jpg

post-4867-1199282481_thumb.jpg

post-4867-1199282558_thumb.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God helg til deg også iingvild!

Klem til monja og Fjellrypa! :klem:

Nå har det kommet masse snø her! Skiføre og greier!

Sånt liker vi. Det er helg, og vi skal kose oss hjemme, kaste ut juletreet, shine opp litt og får besøk i morgen av et vennepar med barn.

Jeg prøver desperat å slåss med skittentøyshaugen, den vokser meg helt over hodet...

Har jeg fortalt at mannen og jeg skal til Istanbul i påsken? Har hatt planer om det lenge, men ikke før nå i romjula fikk vi bestilt billetter! Nå spaner vi etter hoteller! Gleder oss masse, og leser reisebøker og søker på nettet. Barna skal ikke være med, men skal bo hos mine foreldre de 5 dagene vi skal være borte. Hjelp, jeg skal være borte fra barna mine i 5 dager! :overrasket:

Men det blir bra det tror jeg. Gjensynsgleden blir nok stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med reising i påska, det blir noe å se fram til :)

Du kjemper også med skittentøyet ja. Måtte dykke ned i haugen i dag, så fikk redusert den noe ;)

Har laga meg blogg, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middis: :klem:

I dag har jeg og Ylva fri fra jobb og barnehage. Trenger ofte den dagen til å komme meg litt til hektene i en travel hverdag ellers. Været er fint, så vi har vært ute på tur, og nå sover hun. Jeg rydder i klær, vi treffer broren min & familien i helga, og lille nevø skal få arve tøy av Brage. Greit å bli kvitt litt ;)

Til helga blir det også bursdagsfeiring av den eldste niesa vår. I den anledning tenkte jeg å lage et kort, så det får jeg begynne på om litt. Moro å sette seg ned med slikt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...