Karius Skrevet 12. desember 2007 #1521 Del Skrevet 12. desember 2007 Bare innom med en ! Kjipt at det ikke gikk bra med spiren, men håper dere kommer sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 12. desember 2007 #1522 Del Skrevet 12. desember 2007 Hurra for deg som fyller ditt år, deg vil vi gratulere osv. Gratulerer så mye med dagen. Håper den blir fin. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. desember 2007 #1523 Del Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer med dagen, vennen Tenker masse på deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 #1524 Del Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer med dagen, snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. desember 2007 #1525 Del Skrevet 12. desember 2007 Kommer innom og legger igjen en stor bursdagsklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 12. desember 2007 #1526 Del Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 12. desember 2007 #1527 Del Skrevet 12. desember 2007 Grattis med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 12. desember 2007 #1528 Del Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer med dagen! Så synd at det gikk galt denne gangen også - jeg synes dere har opplevd nok trasigheter på en stund nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #1529 Del Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Jeg hadde en fin dag i går, tross alt. Sleit litt med menssmerter, men humøret var bedre i hvert fall! Ble vekt på senga av mannen og barna, og fikk flotte gaver. Fikk masse gratulasjoner av folk på jobben, og på telefon og via nettet. Mannen lagde deilig biffmiddag, og vi drakk rødvin til. Koste oss på kvelden med ost, kjeks og den nye Harry Potter-filmen som jeg fikk av ungene. Jeg føler meg litt trist fortsatt, men det går mye bedre. En sang jeg går rundt med i hodet for tida er R.E.M.´s "Everybody hurts". De ordene er så gode. When the day is long and the night, the night is yours alone, When you're sure you've had enough of this life, well hang on Don't let yourself go, 'cause everybody cries and everybody hurts sometimes Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along When your day is night alone, (hold on, hold on) If you feel like letting go, (hold on) When you think you've had too much of this life, well hang on 'Cause everybody hurts. Take comfort in your friends Everybody hurts. Don't throw your hand. Oh, no. Don't throw your hand If you feel like you're alone, no, no, no, you are not alone If you're on your own in this life, the days and nights are long, When you think you've had too much of this life to hang on Well, everybody hurts sometimes, Everybody cries. And everybody hurts sometimes And everybody hurts sometimes. So, hold on, hold on Hold on, hold on, hold on, hold on, hold on, hold on Everybody hurts. You are not alone Går rundt og nynner på julesanger også - endelig har jeg litt julestemning! I dag har jeg fri og har vært på Lucia-feiring i barnehagen. Brage synes det ble litt skummelt, men det gikk fint når jeg var med og holdt ham i hånda i toget. Så spiste vi lussekatter og drakk gløgg! Nå er jeg hjemme igjen, kjører klesvask og skal avgårde for å hente fotografbilder og handle noen julegaver - fikk lønning i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. desember 2007 #1530 Del Skrevet 13. desember 2007 Utrolig trist å lese at du mistet enda en gang LT! Nå håper jeg at ting går litt bedre, og at kroppen din får finne tilbake til normalgjenge og være klar for å holde på spiren når dere bestemmer dere for å prøve på nr. 3!! God oversendes til deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. desember 2007 #1531 Del Skrevet 13. desember 2007 Tenker masse på deg hver dag, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #1532 Del Skrevet 15. desember 2007 Madden og Murmelmy: Dere er gode! Her drukner vi for tida i juleforberedelser! Har vært så utafor en stund jeg, og kom plutselig på at det bare er en drøy uke til jul. På torsdag hadde jeg jo fri, og fikk gjort unna en haug med gaver, og i går ordna jeg julekort - over 40 stk. ble det! I dag har vi hatt ei venninne på besøk, og lagd Mozartkuler, sjokolade-snøballer og mye annet. Ylva har vært utrolig grinete i dag, så jeg er litt sliten nå! Tar meg en pust i bakken og lader opp til mer kokkelering i kveld. Skal ha gjester i morgen, og må legge i vann pinnekjøtt og bake delfiakake. Mannen skal bake kokosmakroner, som han pleier å gjøre hvert år! Av juleforberedelser mangler vi nå noen julegaver, å finne juleantrekk og å få levert ut gavene til de som skal ha dem. Jeg må ordne noen scrapbook-kalendere også, det pleier jeg å gjøre hvert år, og ender som regel med å sitte med det seint på kvelden lille julaften! Håper jeg greier å få dem unna litt før i år! Har forresten bestilt meg ny mobiltelefon nå, det ble en Sony Ericsson Z310I klappetelefon - RÅÅÅÅSA! http://www.expert.no/product/product.aspx?...ifier=Z310IROSA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. desember 2007 #1533 Del Skrevet 15. desember 2007 Du, jeg tenkte å bake delfiakaker til mormor og farmor som endel av julegavene. Hvor lenge holder de seg i kjøleskap? Og må de være i kjøleskap? Takk, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1534 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Murmelmy: Delfiakake kan fint oppbevares en stund i både kjøleskap og fryser. Skulle inn her og fortelle noe, men nå er jeg så trøtt at jeg ikke husker hva det var! Endret 17. desember 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2007 #1535 Del Skrevet 17. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. desember 2007 #1536 Del Skrevet 17. desember 2007 Håper du lader opp til morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. desember 2007 #1537 Del Skrevet 17. desember 2007 Trist å lese det som har skjedd, men som du sier så har du heldigvis to flotte barn sammen med deg uansett. Håper det går riktige veien neste gang. Og gratulerer med overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #1538 Del Skrevet 19. desember 2007 iingild og Middis: Nå er det snart juleferie! Har fri i morgen, og fredag er siste arbeidsdag før ferien. Skal bli godt! Er i mål med gavene, og siden vi skal reise bort er det ikke så mye å styre med her hjemme. I dag skal vi pynte juletreet, så vi får litt glede av det før vi reiser! Og så skal jeg på julebord i kveld, med jobben. Gleder meg til masse god mat sammen med hyggelige kolleger. Har blitt forkjøla igjen da, så er helt potte tett og uten luktesans. Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. desember 2007 #1539 Del Skrevet 19. desember 2007 .....Går glipp av alt jeg som har falt helt ut..... Men dere er stadig i mine tanker... Nå håper jeg at dere får ei riktig så fin julefeiring og et 2008 som bringer dere alt dere ønsker! KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. desember 2007 #1540 Del Skrevet 20. desember 2007 Så trist å lese om spiren!!! Hper dere tross alt kommer i havn og klarer å slappe av og kose dere i jula! Ønsker deg en riktig god jul med dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå