Fibonacci Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #1501 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Litt vanskelig å henge med i svingene, jeg skjønner det Imax! Vi skulle vente ja, jeg begynte på p-piller, men jeg er nå blitt gravid endå... Jeg fikk en blødning som jeg trodde var mensen, så jeg starta på pillene. Men det var nok ikke mensen (var veldig rar) så pillene var nok ikke helt sikre den først uka. Jeg er nok ganske fruktbar ja... Vi skal jo ikke ha mer enn 3 barn, så hva vi skal gjøre etter denne fødselen er uvisst! Endret 7. desember 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. desember 2007 #1502 Del Skrevet 7. desember 2007 Her skjer det jammen ting! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #1503 Del Skrevet 7. desember 2007 I kveld er det jammen slapp steming i heimen. Både jeg og mannen er helt slått ut av forkjølelse, og Brage hadde sovna i bilen på vei hjem fra teaterstykket. Det var bestefar som tok ham med, siden vi er syke! Og det var veldig stas! Han hadde fulgt intenst med på handlinga, og ledd og skratta enkelte steder. I pausen ville han bare inn og se mere! Neste år tenker jeg Ylva også kan ha glede av en sånn juleforestilling :-D Vi har sett på Idol, og ellers bare sløva... Puppene mine er veldig ømme, men kvalmen har ikke vært så påtrengende i dag. Kun ett "anfall". Så da begynner jeg såklart å lure da, på om alt er som det skal. Åh, denne perioden av svangerskapet er så slitsom! Man lurer hele tida på om det skal gå bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 #1504 Del Skrevet 7. desember 2007 God bedring til dere. Håper dere slipper mer sykdom på en stund og at dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1505 Del Skrevet 8. desember 2007 Takk monja Er utrolig lei for å skrive dette, men dette går nok ikke veien. Jeg tok en ny test i morges, som ble veldig svak, og i stad begynte jeg å blø. Er bare trist og lei nå. Heldigvis har jeg de skjønne, skjønne barna mine å trøste meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. desember 2007 #1506 Del Skrevet 8. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 8. desember 2007 #1507 Del Skrevet 8. desember 2007 tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. desember 2007 #1508 Del Skrevet 8. desember 2007 Næmmen, uff det var ikke noe moro å lese. Tenker på deg :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. desember 2007 #1509 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, sender en god klem! du er i mine tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #1510 Del Skrevet 8. desember 2007 Takk alle sammen. Har felt noen tårer i dag ja. Men har ikke blødd så mye, så det er kanskje et lite håp? Har ikke smerter, det er jo et godt tegn. Mannen er på julebord, så her sitter jeg alene. Ungene er i seng, så her er det stille og rolig. Skal ha meg litt mat og slappe av med en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. desember 2007 #1511 Del Skrevet 8. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 #1512 Del Skrevet 8. desember 2007 Krysser fingre for at det er en helt ufarlig blødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. desember 2007 #1513 Del Skrevet 9. desember 2007 Legger igjen en søndags klem! Her i "huset" er det vaske og pepperkakedag i dag, hva skjer hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #1514 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei! Her gjøres det i stand til bursdagsselskap. Har vaska huset og det meste er klart nå. Har hatt noe smerter i dag, men ikke blødd store mengder. I forhold til sist så er det lite, så det er lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 #1515 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan går det med deg vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. desember 2007 #1516 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg blødde i første svangerskap, og ut kom en fiks ferdig dame! Så det er fullt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #1517 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå er det dessverre ingen tvil om at det har gått galt. Jeg blør og det kommer klumper. Ny test ble negativ. Føler at jeg allerede har fått "sørga" litt, hadde jo en veldig dårlig følelse i helga, og nå får jeg prøve å bli ferdig med det og komme meg videre. Vi snakkes nok jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. desember 2007 #1518 Del Skrevet 11. desember 2007 Nei, LT Det var jo ikke sånn det skulle gå Gode fra meg. Ta vare på deg selv, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. desember 2007 #1519 Del Skrevet 11. desember 2007 uff da, det var jo kjipt. Det får være måte på hvor mange sånne man kan oppleve på en høst synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 11. desember 2007 #1520 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei La Traviata! Helt enig med Imax. Håper du ikke opplever mere nå. Og at du holder deg frisk en stund nå.... Kan jo kanskje være en trøst, at naturen ordner opp når det er noe som ikke er som det skal kanskje! MEN alikavell, jeg forstår deg godt at du blir trist. Hvem blir ikke det. Jeg håper iallefal at da dere bestemmer dere for å prøve igjen, at den sitter bein hardt Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå