Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

En klem til deg :)...

Hvordan går det med deg?Vet ikke om det er for tidlig å gratulere eller går det ikke riktig vei? Hmm uff så synd du blei gravid med spiralen, kanskje du mister fordi den blei dratt ut da? Uff håper det går den veien dere ønsker :)

Stor klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for klemmer alle sammen. :klem:

Jeg har mistet. Blødde en del i helga, og hadde smerter. Ny test i går ble negativ. Jeg har følt meg litt nedfor, men har prøvd å fokusere på andre ting. Vi dro til svigers fredag kveld. Lørdag dro jeg og mannen på julegaveshopping, og var på kafé uten barn, og søndag var det farsdag og så dro vi på tur i marka der hvor svigers bor. Brage var så flink til å gå selv, men han var sliiiiten etterpå!

I går kjente jeg at jeg holdt på å bli forkjøla da :forkjola:

Feber og vond hals gjorde at jeg måtte dra tidligere hjem, og i dag sitter jeg på hjemmekontoret med te og halslinser. Er det ikke det ene, så er det det andre...

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor :klem: til deg... Trist å høre... Og at du er mye syk. Slitsomt å være småbarnsforeldre til tider..:) Har du og mannen snakket om det at du mistet da? Vil dere prøve på nytt eller?Hadde du vanlig spiral?det er synd den ikke er så sikkert, for det er jo en sjans å miste når man drar den ut :(

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. :klem:

Felicity: Vi vil helst vente med baby. Neste år (seint på året) har vi snakka om å prøve på nr. 3! Pga jobben min og litt andre faktorer :)

Jeg har fått resept på p-piller nå.

Det er helg, og det er deilig. Vi får middagsbesøk i morgen, og må ordne i stand en del i den forbindelse.

Jeg er sååå fornøyd med at jeg har gjort unna 11 julegaver hittil da! Har begynt å komme i julestemning alt jeg, det er jo litt tidlig men! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være godt igang med julegavene. Har ikke så mange igjen jeg heller og det er en lettelse. Så når desember kommer kan jeg bare slappe av, pakke inn gavene og kose meg. Julestemningen står på trappa og banker på her og, men det er jo ikke lenge igjen så det er liksom greit.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To julegaver til kan krysses av på lista!

Sykdommen tar liksom ingen ende her i huset nå. I går kveld begynte jeg å kaste opp. Det har gitt seg nå, men kroppen min er helt kake! I dag har Ylva hatt diaré og vi målte feber på kvelden... Brage virker i god form da, det er da noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ikke morro med omganssyke. Og dere får jo alt som kommer inn i huset :(:klem:

Håper at nyåret gir dere mere friske barn og deg. Ja dere har jo nok å holde fingrene i når det gjelder barn tenker jeg :) Jeg har alltid ønsket 3 barn, men nå som jeg har vært så dårlig så revurderer jeg at det holder med to... Min samboer er for bare to så da måtte det bli med en annen en sa han:) Hehe... Og tror det da blir to, men det er jo nok sikkert da :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at diaréen og feberen er på retur. Nå skal det ikke slippe flere bakterier og virus inn her altså! :kjefte:

I morgen skal jeg og mannen på kabaret! Gleder meg!! :hoppe:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Her sitter jeg, litt småbrisen etter god mat og rødvin på en fin lørdagskveld. Det er bare en måned til julaften, og jeg gleder meg som en unge!

Kabareten i går var så bra. Vi koste oss, det var en stund siden vi hadde barnevakt og kom oss ut sist!

Venninna vår, som var barnevakt går, overnatta til i dag, og i dag har vi vært en tur i sentrum her vi bor, handla på Julehuset og vært på kafé. Dagen har flydd avsted i usannsynlig fart. I morgen skal vi ha barnevakt noen timer da også, for at vi skal få starta den O´STORE oppryddinga av kontoret! :lol:

Jeg har følt meg litt nedfor i det siste, men det går bedre. Jeg blir dog ikke klok på kroppen min, for den oppfører seg til tider sånn at jeg har måttet ta nye tester for å se om jeg virkelig har mista eller ikke. De har vært negative, så nå håper jeg kroppen snart fatter poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...