Fibonacci Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1422 Skrevet 13. september 2007 Æææææh, puppetrøbbel! Det gjør vondt, det er ømt og det er uutholdelig å amme (har slutta pr. i dag) og jeg er en smule fortvila og håper ikke at ferien blir preget av dette her Driver og pakker nå, begynner å gå opp for meg at vi snart er på plass i sol og varme og kan nyte masse gresk salat og en kald frappé på en koselig liten taverna
smile Skrevet 13. september 2007 #1423 Skrevet 13. september 2007 Vamre og sol høres ikke vondt ut akkurat!!! Kos dere masse!!! GOD TUR!!!
Midnattsol Skrevet 14. september 2007 #1424 Skrevet 14. september 2007 Høres fantastik ut!! Kos dere masse. Håper puppetrøbbelet ordner seg.
Fibonacci Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1425 Skrevet 14. september 2007 Puppene er litt bedre Og Ylva roa seg med at mannen bare strøk henne på ryggen og godsnakka litt i 5-tida i dag morges. Så avvenninga går veldig fint! Nå er koffertene pakka, og reisefeberen har kommet! Er kjempegira og spent, lurer fælt på hvordan flyturen blir med lille turbofrøken! Ha det fint, alle sammen!
Skytte Skrevet 22. september 2007 #1426 Skrevet 22. september 2007 Åååå så herlig da!! Håper dere stooorkoser dere!! Og gleder meg til å høre om ALT! KLEM!
Fibonacci Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1428 Skrevet 24. september 2007 Hei og hopp! Vi er hjemme igjen - og har hatt det kjempefint! Landa på Gardermoen seint lørdag kveld, etter en lang reisedag. men ungene har vært så flinke og greie å reise med, særlig Brage! Stooor gutt han nå, det merkes på mange måter. Været har vært litt skiftende - hadde mye vind de første dagene, så kom det noen dager med knallvarme, og nå på slutten var det litt mer overskya og blåsete igjen. Vi har vært på stranda alle dager minus én da Både på stranda i Sitia, byen der vi bodde, og rundtomkring dit vi farta med leiebil. Og ungene elsker vannet! Ylva var bare knalltøff i vannkanten, når det kom bølger inn mot henne! Hun satt der og gliste og lo! Og så digga hun den greske maten - det var et syn å se henne lange i seg tzatziki, med en brødbit som "skje"! Brage er mer kresen i matveien, men det var en klar forbedring fra i fjor i hvert fall. Han spiste stort sett det han fikk, om enn ikke så mye alltid. Han har vært høyt og lavt med andre unger rundt der vi har vært, og storkost seg i selskap med mormor og bestefar. Ble litt engstelig en dag Ylva hadde masse små prikker på kroppen, men det var antakelig bare varmeutslett. Ellers har begge ungene vært litt snørrete og hostete på turen, men det har ikke satt noen stopper for aktiviteten i hvert fall Veldig deilig å være på ferie med mamma og pappa, de tok ungene litt innimellom, og passa dem en kveld mannen og jeg dro ut på en flott restaurant for å feire bryllupsdagen vår, litt forsinka. Foreldrene mine ga veldig uttrykk for at de koste seg på Hellas-tur også, de har ikke reist mye før, og dette ga mersmak! Vi tenker allerede på Portugal-ferie neste år, så her er planene lagt! Litt nedtur med høst og regn her hjemme, kan ikke si annet enn at jeg ønsker meg tilbake NÅ!!!
Fibonacci Skrevet 24. september 2007 Forfatter #1429 Skrevet 24. september 2007 Her er noen feriebilder også!
iss Skrevet 24. september 2007 #1430 Skrevet 24. september 2007 Så fint at dere hadde en fin tur! Ser ut som barna koste seg masse ja
Fibonacci Skrevet 28. september 2007 Forfatter #1431 Skrevet 28. september 2007 iss: Vi lengter tilbake! Men uka går fort da, og nå er det helg! Dessverre så har Brage-gutten fått feber og er skikkelig tufs. Han bare sover og sover, er bleik og ikke seg selv! Jeg er ikke helt i form selv, heller. Heldigvis skal vi ingen steder denne helga, bare muligens en tur på kino hvis formen tillater det. Har vært hektisk på jobb denne uka, men i går hadde jeg og Ylva fri og var ute på skogstur. Kjempefint nå, med så nydelig høstvær! På onsdag var vi på svømming med begge ungene, veldig gøy, og fikk lagt det opp litt bedre enn forrige gang også, så det ikke ble for slitsomt. Nå håper jeg bare at Brage blir bra igjen i løpet av helga, og at resten av huset holder stand!
Fibonacci Skrevet 30. september 2007 Forfatter #1432 Skrevet 30. september 2007 (endret) Ny inndeling av dagbøker? Uæææ, da mister jeg jo noen av naboene mine da... Neida, skal nok finne dem Juhuuu... gårsdagen var noe møkk. Våkna med migrene og kasta opp jevnt og trutt utover hele dagen... fikk ikke i meg hverken vått eller tørt. Artig ja! Men i dag er jeg i bedre form igjen. Brage er også i farta, ingen feber lengre. Vi skal ut på tur nå, og så skal vi ha fårikål til middag! Og i kveld skal Ylva sove på sitt nye rom. Mannen snekrer sammen møblene hennes nå, og jeg skal henge opp gardiner og få på nytt sengetøy som matcher veggene! Endret 30. september 2007 av La Traviata
Imax Skrevet 1. oktober 2007 #1433 Skrevet 1. oktober 2007 Istanbul er en strålende by å besøke! Masse spennende å se på, husk å gå på tyrkisk bad og få massasje.
Fibonacci Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #1434 Skrevet 3. oktober 2007 Takk for tips Imax! Innom en snartur. Har vært på foreldresamtale med Brage i dag! Gikk fint det, han er en blid og morsom gutt som koser masse og blir kost med masse av de større barna. Han er jo nest minst på avd. Snakka litt om pottetrening, der sliter vi jo litt fortsatt, men det går sakte framover! Er ikke helt i form for tida, men hangler og går på jobb. I morgen har jeg fridagen min, og Ylva skal på kontroll på helsestasjonen, og så skal vi på besøk og leke med noen andre barn vi kjenner Håper alle har det bra!
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1435 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Fredag alt! Kontrollen i går gikk fint den. Ylva er 11,9 kilo og 80,5 cm lang! Hun fikk masse skryt Sprøyta var ikke så morsom, men fort glemt igjen heldigvis. I kveld skal jeg på overnattingsbesøk hos ei venninne! Det blir koselig. Resten av helga skal jeg bare leke med ungene mine og prøve å rydde kontoret hjemme (med trykk på PRØVE) God helg! Endret 5. oktober 2007 av La Traviata
Fjellrypa Skrevet 7. oktober 2007 #1436 Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan gikk ryddingen? Jeg har et kontor jeg har prøvd å rydde siden nyttår...
Gjest Madden Skrevet 8. oktober 2007 #1437 Skrevet 8. oktober 2007 ...og så får du noen nye naboer.... Herlige feriebilder!! De ungene dine er bare så skjønne at!! :rødme:
smile Skrevet 8. oktober 2007 #1438 Skrevet 8. oktober 2007 Herlige unger ja!!! Hvordan går det med dere? Har formen din kommet seg? Det er ikke en ny på gang altså?
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1439 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Er nok ikke det smile! Selv om jeg gikk og lurte veldig forrige uke... Er fin igjen nå, har hatt en veldig bra helg. Fikk tatt med Brage på tur i skogen på søndag, det var helt nydelig vær! Jeg elsker høsten når den er sånn som nå! I går var jeg på trening, har meldt meg på yoga/pilates og lurer på å gå på noen sykkel-time også. Det er bare det at uka ikke har nok dager! Endret 9. oktober 2007 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #1440 Skrevet 11. oktober 2007 Så ble jeg forkjøla igjen gitt... Verst på tirsdag og i går, i dag har jeg vært bedre! Snart helg igjen, og jeg blir gressenke for en liten stund! Mannen skal på tur med jobben! Får besøk av ei venninne, hun skal ta med hobbysaker og så skal vi lage kort. Blir moro! Ønsker alle en god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå