Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

:jepp: Har jo det...men jeg lar meg jo ikke stoppe av sånt da!! :ler: Litt husmaling skulle vel gå greit!! :ler:

Nei, tenker vi venter ja!! Varmgrått...hørtes fint ut! Gleder meg til å få se! Synes å huske at jeg har sett bilder der den blå husfarven viste..den var flott den også altså, men forandring fryder jo som kjent! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Det var mer turen til Kreta jeg sikta til Madden! Skulle gjerne hatt deg med vet du :kose:

Har malt baksida av huset i dag, og et legjerde. Endte opp med flere grå hår! Men de lot seg vaske bort da :lol:

Og så endte jeg opp som et slakt på sofaen til Grey´s Anatomy etterpå! Og nå er det tid for senga, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fri!!! :hoppe:

Jobber jo 80 % nå, og det er sååå deilig.

Har hatt en lang morgen med ungene, og leverte dem i barnehagen i stad. Begge var så blide og fornøyde, ingen tårer når jeg gikk!

Skal få unna litt husarbeid, handle mat og så nyte sola! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!! Høres ut som en deilig dag! Til tross for husarbeid...men nå synes jeg det er godt å få gjort litt husarbeid også..spesielt når jeg kan holde på i ro og mak..og i eget tempo! :sjenert:

Så heldig du er som fikk sola på besøk i dag da!! Her har det vært overskyet siden like etter at jeg stod opp...da kom nemlig havskodda innover land, og sola forsvant brått! :ler:

Har fått kost meg inne om ikke annet!

Skal du ha 80% i lang tid fremover eller? Det høres utrolig deilig ut egentlig!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden og monja: :klem:

Jeg skal jobbe 80 % til slutten av april i hvert fall! Merkes jo på lønna såklart, men vi greier oss :)

I kveld har det ikke blitt noen maling. Mannen har vært ute med jobben! Kom inn døra nå faktisk!

Her er bilde av huset sånn som det ser ut nå. 1. strøket er tatt, bortsett fra på terrassen utenfor kjøkkenet i 2. etasje!

post-4867-1187901344_thumb.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga er over oss! :Hehe:

Den kommer sikkert til å fly avgårde. I morgen formiddag skal jeg og ungene være sammen med foreldrene mine mens de passer niesa og nevøen vår. Broren min og samboeren hans skal i bryllup!

Mannen skal male hus, som vanlig... :lol:

Han står på og er så flink, jeg får ikke malt så mye fordi jeg tar ungene og alt som har med huset ellers å gjøre. Men når jeg får sjansen maler jeg litt jeg også.

I morgen kveld skal jeg på FEST! :skål:

Gleder meg veldig til det, og litt mindre til å våkne opp dagen etter...

Men da står mannen i hvert fall opp med ungene. Så skal vi på grilling hos noen venner utover dagen. Blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å gå hjemme med barn. Jeg savner den tiden, jeg.

Ser du har begynt å jobbe igjen, selv om jeg ikke har tråklet igjennom hele dagboken din ennå. Ville bare innom å si takk for besøket i min, og ønske deg en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mysan: :klem: Takk for besøket, håper du har hatt en fin helg du også.

På lørdag var jeg og ungene på tur i sentrum sammen med pappa, store niese og lille niese :)

Skulle egentlig på Julehuset, men der var det stengt gitt! Dro til en lekeplass istedet, og koste oss. Brage elsker å skli på den store sklia og å klatre!

Tok oss en is også, må jo det når det er sommervær og sol :sol:

I går kveld var jeg på fest med jentene, og det var knallgøy! Strawberry daquiries, Singstar og mye moro! :mrgreen:

Klarte å rekke en nattbuss hjem etter hvert også, og kom meg trygt hjem til min egen seng der jeg fikk sove ut i dag morges :sove:

I dag har vi vært hos noen venner på grilling. Satt ute i bakgården der de bor, det var varmt og godt stort sett, og ungene koste seg veldig. Mannen har fått malt en del i helga; halvannen vegg har fått 2. strøket og er da offisielt FERDIG!! :hoppe:

Men det blir jo bare mørkere og mørkere om kveldene nå. Må stå på skikkelig for å bli ferdig snart altså, og neste helg går bort fordi vi reiser til Bergen i konfirmasjonen til store niese!

Senga kaller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt forkjøla jeg. Host, host! :forkjola:

Dro tidlig hjem fra jobb i dag for jeg satt bare og hutra og frøs på et ellers varmt kontor. Kollegene mine var helt oppgitte over meg!

Har sovet en stund, men er varm. Pappa har vært her og hjulpet mannen med å male i kveld. De ble ferdige med en vegg til! Så nå er vi halvveis med 2. strøket! :danser:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen heter varmgrå, monja! :-D

Er hjemme fra jobb i dag. Har feber og veldig vondt i halsen og bihulene. Fy søren, det skal liksom være sensommer, og så kommer dette her! Hvordan skal høsten/vinteren bli? *hulke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott huset ble da La Traviata!!! :jepp::)

Du får ta livet med ro så den dumme :forkjola: forsvinner! Jeg sliter også litt med en sånn kjekk sak for tiden...vil liksom ikke gå over heller... :kjefte: Jaja...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madden: :klem:

Formen har variert en del i dag! En stund var jeg oppe og rydda, ordna, jobba hjemmefra osv.

Men nå er jeg helt skutt.

I morgen har vi 4 års bryllupsdag! :hjerte:

Hva skal jeg kjøpe til mannen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha kjøpt noe til gubben til i morgen jeg og, men jeg aner ikke hva det skulle vært. Vet ikke om jeg orker til byen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kjøpe noe god konfekt til ham da. Det faller nok i smak, godtemoms som han er!

Ingen av oss har egentlig råd til noen dyr gave i år!

Og ikke blir det store feiringa heller, han skal male hus og jeg skal passe barn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...