Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

:klem:

Helt enig med deg ang HP filmen!! Likte den godt!

Koselig å høre litt oppdatering ang de to små!

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

Kanskje vi skal ta sjansen på HP filmen i kveld da`?! jeg har ikke sett den forrige da..det er kanskje litt dumt! Men lillebror har iallefall lyst til å se den..så vi får se!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb i dag, og her er det dønn stille! Alle er fortsatt på ferie, bortsett fra noen håndverkere som banker vegg i vegg her... :roll:

Vi har kost oss masse i Grimstad og på hytta den siste ferieuka, været har til tider vært tilnærma sommer :ler:

Showet i Grimstad var helt topp, og deilig med kjæreste-tid med mannen. Det gikk fint med ungene, som var hos mamma og pappa på hytta. Men jeg våkna såklart kl. 6 om morgenen selv om det ikke var noen Ylva der! Og måtte t.o.m. tømme puppene litt, meieriet har ikke gitt seg ennå tydeligvis.

Har sittet med nesa dypt i Harry Potter i helga, og er nesten ferdig... spennende og veldig bra bok! Men nå er det jo ikke mere :(

Er trøtt i dag, og alt går så treigt. Håper det kommer flere kollegaer neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Ble ikke noe HP film på oss allikevel...jeg endte opp med Oceans 13 istedet... :ler:

Kjipt å være på jobb uten kolleger!

Har ikke begynt på HP-bøkene enda...venter til jeg har den komplette samlingen i bokhyllen! Har holdt meg så lenge så klarer jeg litt til! :ler: Gleder meg til å begynne..det skal jeg innrømme! :) Ha en flott uke vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden: :klem:

Da har du virkelig noe å glede deg til Madden!

I dag har jeg hatt kjiiip migrene. Æsj og uff! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre dag i dag. Sola skinner, jeg har spist is i lunsjen, og jeg har etter mye strev blitt venner med EndNote igjen. Sitter og skriver på intro´en min, og researcher litt.

Mannen og ungene har vært på tur i dag, og kost seg skikkelig. I morgen har jeg fri! :hoppe:

Da skal Ylva og jeg i et bursdagsselskap. Det blir kos! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk MissS! :klem:

Har ikke så mye å skrive om egentlig, har kost oss i bursdag i dag og i kveld er jeg (som alltid) trøtt! Lite nytt m.a.o. :lol:

Fredag i morgen, og så er det HELG!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tar jeg helga! :tommelsmil:

Har gjort meg ferdig med en analyse i dag. Statistikk-greier (som jeg prøver å late som jeg skjønner ;) ). Resultatene ser bra ut!

Og så er jeg veldig fornøyd med at jeg var først til mølla i stad når IT-ansvarlig annonserte at de gir bort noen PC´er i dag. Skal bli sååå bra å få skifta ut den vi har hjemme! Den er så utrooolig treig, har dårlig minne, bråker fælt og er i det hele tatt ganske syk.

Ellers i helga skal vi gjøre oss ferdige med rommet til Ylva, gjøre litt nødvendig i huset og få oss en tur ut. Brage er kjempeflink til å gå selv nå, trenger ikke vogn til ham lengre (bare på virkelig lange turer).

I kveld skal mannen og jeg ha indisk middag etter at ungene har lagt seg. Skal bli kos :hjerte:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Her kommer nå jeg snikende og ser hva dere styrer på med!

Savner kg og folkene her......Håper på forlengelse av døgnet etterhvert:)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Nam...indisk mat... Lagde dere selv eller?

Så heldig du var som fikk kuppet deg ny pc da!!! :tommel: Alltid kjekt med noe nytt sier nå jeg...(materialist-madden kommer ut av skapet... :fnise: )

Her regner vi bort i dag, så jeg har planer om en koselig innedag! :regn::)

Ha en flott mandag vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madden! :klem:

Vi lager indisk-maten selv, men bruker sånne sauseglass du får på innvandrerbutikk. Blir veldig godt altså, med stekt kylling, ris, saus (bare medium da), mango-chutney, raita og nan-brød til :sikle:

Klarte å bli syk på søndag jeg. Utrolig kjedelig, nå har jeg ligget med feber og vondt i kroppen, samt vond hals i flere dager. Bedre i dag da, heldigvis. Og akkurat nå som det ble fint vær også!

Mannen har ferie med ungene fortsatt, og de er på tur hver dag. Han er så flink med dem, kan ikke få sagt det ofte nok.

I kveld driver han og lager bringebær-sorbet (en av Arkanas oppskrifter). Spent på hvordan den blir!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært tilbake på jobb i dag. Formen er tipp topp igjen! :)

Mannen fikk uheldigvis et migreneanfall i ettermiddag så jeg måtte dra hjem tidligere for å hjelpe ham med barna. Tok dem med på lang tur ut, og begge sovna (selv om Brage bare sover hver 3. dag eller så nå for tida).

Om en uke begynner Ylva i barnehagen! :overrasket:

Har det meste klart, må bare få unna den hersens merkinga. Og kjøpe en barnehagesekk!

Leste ut "Jenta som lekte med ilden" i går. Utrolig bra!!

Har fått lest en del bøker i ferien, men nå aner jeg ikke hva jeg skal lese. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en spontan tur til sentrum etter jobb, med moro på lekeplassen og restaurantbesøk! Litt sommerferiefølelse tross alt, til og med bra vær (dog med litt vind).

I morgen skal mannen og ungene besøke en kollega av ham som fikk barn i mai. Og i helga skal vi på vennebesøk! :-D

Tror jeg skal begynne på "Kennedys hjerne" av Henning Mankell hvis jeg får litt tid til overs. Rakk bare såvidt å åpne den i ferien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Henning Mankell er alltid underholdende..Ellers hadde jeg tenkt anbefale Klokken i Makedonia av Knud H. Thomsen..har akkurat lest den for 2. gang! :)

Har du mye tid til lesing så kan du jo alltids gå løs på Arn-serien til Guillot! (hvis du ikke allerede har lest forslagene ja! :ler: )

vet jo ikke helt hvilken litteratur-smak du har heller... :sjenert:

For en herlig dag dere har hatt da!!! :rødme:

Godt når en kan kjenne på litt ferie-følelse etter at man har begynt å jobbe igjen! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips Madden!

Jeg liker "alt" jeg. Elsker fantasy à la Harry Potter og Ringenes Herre. Digger det meste av krim (først og fremst Veum og Wallander). Liker både gamle klassikere og nye ting... er nok litt svak for oppvekstromaner.

Arn-serien til Guillot står her i hylla, mannen elsker historiske romaner. Kan lese sånt jeg også, men ikke så ofte som han gjør ;)

Får ta meg en tur på biblioteket! Kan jo låne lydbøker også, er jo bare å laste inn på iPod´en så slipper man å lese også :fnise:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Bare hyggelig vennen!! :klem:

Lydbøker er genialt!! Jeg legger dem inn på mp3'en og hører på når jeg går turer!! :tommel: Ikke alltid man har tid til å sette seg ned med boka!! :ler:

Er igrunnen ganske så altetende jeg også, og må si at oppvekstromaner og såkalte slektsdramaer er store favoritter her i gården også! Arn-serien er i øyeblikket iferd med å bli filmatisert..så hadde jeg vært deg så hadde jeg kastet meg over og lest den før filmen kommer! :) Alltid greit å ha lest romanene først synes jeg...Har stort sett alltid mest glede av dem uansett! Er dog veldig spent på denne filmatiseringen, stort budsjett og kjente skuespillere..blir spennende!! :)

Men nå snakker jeg meg helt vekk i boka di!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den filmen har vi tenkt å se Madden!

Synes av og til det er best å lese bøker etter at filmen er sett (kommer jo litt an på da). Men når man leser boka først får man alltid så høye forventninger og forestillinger om hvordan filmen skal være. Og de blir sjelden innfridd, rett og slett fordi ting må gjøres annerledes på film...

Blææææææææææh....

Feberen min blussa opp igjen i går. Er så varm og slapp. Og blir smådeppa og lurer på når jeg skal bli ordentlig bra :(

Trøster meg med at det tross alt er helg, mannen tar seg av ungene og jeg har akkurat lasta inn Luftslottet som sprängdes-lydbok på iPod´en!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...