-TeddyToria- Skrevet 30. mai 2007 #1241 Skrevet 30. mai 2007 Så flink du er med strikketøyet; koselig å strikke i gave også Du får ta kjolen til Ylva som et prosjekt etter dette; var det ikke neste sommer du tok sikte på uansett?
Fibonacci Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #1242 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Smile og TT: Jo, kjolen til Ylva er til neste sommer, den blir jo ikke ferdig i år uansett! Brage ble 2,5 år i april smile. Stooor gutt! Har ikke noe bilde av det settet til nevøen min, men skal vise fram når det er ferdig! I går følte jeg meg jo ikke helt i form. Og i natt/dag tidlig begynte jeg å kaste opp Er rimelig sliten nå etter en dag med flying på do, både den ene og andre veien, og har feber og vondt i hele meg. Æsj og fysj! Brage har også feber, men det virker som han er mer forkjøla. Jeg holder meg mest mulig unna de andre i huset for ikke å smitte dem. Endret 30. mai 2007 av La Traviata
iingvild Skrevet 31. mai 2007 #1243 Skrevet 31. mai 2007 Hei! God bedring! Er imponert over hvor flink Brage var med smokkeslutt! Kjempe bra. Kan tenke meg han er en stolt gravemaskin eier!! avstands
smile Skrevet 31. mai 2007 #1244 Skrevet 31. mai 2007 Usj, så kjedelig med omgangssyke! Det er visst noe som går hører jeg. Avstands og god bedring fra meg også!
Felicity Skrevet 31. mai 2007 #1245 Skrevet 31. mai 2007 Hei LT. Lenge siden jeg har vært innom nå. Håper alt er bra og så fin jakke du har strikki Klem
Fibonacci Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #1247 Skrevet 31. mai 2007 Takk jenter! Nå har ungene våre høy feber også, men ingen kaster opp ennå... Venter bare på det... Jeg er kjempetufs i dag, men mer oppegående enn i går! Ylva har fått to tenner til, så nå har hun 4, og jeg ser to til som snart er gjennom! Når hun likevel skulle få tenner, kliner hun skikkelig til!
smile Skrevet 31. mai 2007 #1248 Skrevet 31. mai 2007 Jaja, greit å få tennene samlet! Usj, håper du snart blir litt bedre!
Fibonacci Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #1250 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Smile og Siam: I stad kasta Ylva opp. Både middag, grøt og flytende Pinex kom i retur Brage ligger og småsutrer i senga si, please please ikke la ham kaste opp også :ber: Endret 31. mai 2007 av La Traviata
Fibonacci Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #1251 Skrevet 31. mai 2007 Formen min er heldigvis bedre nå. Satser på jobb i morgen, og så er det helg! Vi hadde egentlig masse planer for helga, men må droppe dem nå og få ungene friske igjen.
Petra Prøvedokke Skrevet 1. juni 2007 #1252 Skrevet 1. juni 2007 innom og hilse på! håper formen er bedre i dag!
Fibonacci Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #1253 Skrevet 1. juni 2007 Petra prøvedokke: Sliiiten nå! Har vært en lang dag med fortsatt kvalme og vodt i kroppen (særlig magen) for min del. Ungene er bedre heldigvis, tempen har gått med for begge to, og ingen har kasta opp noe mere! Men Ylva har vært ekstremt sutrete i kveld, har nok sammenheng med nye tenner (en til har dukket fram i undermunnen og en hjørnetann oppe plager henne nok veldig). Brage viser alle mulige tegn til å ha fått nok av innedager og så fort regnet gir seg kan han sikkert leke ute igjen
Siam Skrevet 1. juni 2007 #1254 Skrevet 1. juni 2007 Håper du får en fin helg, og får hvilt deg litt etter sykdom hos både deg og barna.
smile Skrevet 2. juni 2007 #1255 Skrevet 2. juni 2007 Skal si dette er den store uken for kvalme og tenner her inne! Ha en god helg og kom dere på beina!!!
Fibonacci Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #1256 Skrevet 2. juni 2007 Siam og Smile: Joda, vi er bedre i dag! Jeg og Brage i hvert fall! Ylva har fortsatt feber. Snart skal jeg ut og trille med Brage. Det er blitt så vanskelig å få ham til å sove på dagtid nå som han ikke har smokken lengre. Rart, for i barnehagen har han ikke hatt smokk under sovinga på lange tider! Ellers i dag skal vi handle, støvsuge og vaske hus, og lage pizza!
Kipa Skrevet 2. juni 2007 #1257 Skrevet 2. juni 2007 God helg, håper formen fortsetter å bedre seg i løpet av dagen for dere alle!
monja Skrevet 2. juni 2007 #1258 Skrevet 2. juni 2007 God bedring Håper dere kommer dere fort, for det er jo så kjedelig med sykdom. God helg.
iingvild Skrevet 2. juni 2007 #1259 Skrevet 2. juni 2007 Håper helga blir god og at dere får hentet dere inn før den nye uka starter!
Gjest Madden Skrevet 2. juni 2007 #1260 Skrevet 2. juni 2007 Innom med en god jeg også! Og så håper jeg at ungene også kvikner til fort nå!! Fortsatt noen gode timer igjen av helga! Her går det i grilling, og soling! Jeg har arbeidshelg så det er ikke så morsomt som det kunne vært å endelig ha sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå