Charmina Skrevet 18. februar 2007 #1061 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei vennen Jammen har dere nå hatt nok av sykdom dere også. Men sånn er det kanskje når man har barn i barnehage? Jeg synes nesten det går flere dager mellom hver gang vi har full avdeling på jobben iallefall. Det er alltid noen som er syke og hjemme. Og nå er det snart mandag. Disse helgene går bare så alt alt for fort. Men jeg har fått ryddet en hel masse i dag (ikke noe holde hviledagen hellig her nei ) så jeg kan legge meg med god samvittighet. Håper du får en fin uke snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #1062 Del Skrevet 19. februar 2007 Charmina: Takk for besøket! Skikkelig slapp Bragegutt som var hjemme i dag. Han lå stort sett på sofaen eller satt på fanget, med mellom 39 og 40 i feber. Spiste litt mat, men ikke i nærheten av det han pleier. Han fikk legge seg supertidlig, uvant å ikke ha ham som et skrålende uromoment rundt middagsbordet! Ylva er fortsatt i storform, mens jeg er mest sliten. Det tar liksom aldri slutt, og om under 2 måneder begynner jeg å jobbe igjen. Vi driver med barnehagesøknader nå... Det føles rart! Håper vi kan få ungene inn i samme barnehage, helst en som ligger i nærheten (den Brage går i nå er i kjøreavstand). Vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
original Skrevet 20. februar 2007 #1063 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Nydelige navn på barnene du har i hus! Fineste dikt om barn: Innlegg endret. KGs regler Nattblomst mod. Endret 21. februar 2007 av Nattblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. februar 2007 #1064 Del Skrevet 20. februar 2007 Fineste dikt om barn: [...] :grine2: Nå er det søren meg nok sykdom hos dere! <<<<<<<<SKREMME VEKK BASILLUSKENE!>>>>>>>>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. februar 2007 #1065 Del Skrevet 20. februar 2007 Usj.. er det Brage som ikke er i form, nå... Dere stopper liksom ikke hos dere... Skjønner det er rart å skulle bgeynne å jobbe igjen snart. Har begynt å tenke fram mot det jeg også - tida går jo så fort. Utrolig rart å sende barnehagesøknad for en på 5 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. februar 2007 #1066 Del Skrevet 21. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1067 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei jenter! Og takk til original for et nydelig dikt! Her har vi nok en syke-og innedag. Snøen laver ned og det er minus 10 grader, så det hadde ikke blitt så mye tur på oss likevel! Brage har fortsatt feber, men ikke så høy lengre. Han er veldig tett da, og rimelig slapp, selv om han glimter til og leker litt innimellom. Slitsom kveld i går, og natta var heller ikke noe særlig. Ylva ville ikke legge seg, og begge ungene våkna et par ganger på natta, og Brage ville opp kl. 7 i dag morges. Håper på bedring til i morgen, da har vi en avtale om å treffe to av kusinene til mannen, hun ene er på besøk fra Trondheim og hun andre bor i Oslo og har kjøpt seg nytt hus sammen med samboeren sin som vi ikke har sett ennå. Huset altså! Vi ser ikke disse damene så ofte, og hun ene har barn på Brage & Ylvas alder, så vi håper vi får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2007 #1068 Del Skrevet 21. februar 2007 Her må vi jammen meg skremme vekk disse fæle bassilluskene ja Jeg skjønner veldig godt at du må bli helt utslitt..håper mannen og andre er flinke til å hjelpe deg nå.De må bare huske på å passe på supermammaen! Giga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2007 #1069 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei snuppa Hadde vært ok å få begge ungene inn samme sted ja. Og enda bedre om dere slipper kjøring til og fra.Husker hvor vi kavet med både henting og bringing når Henrik gikk i barnehagen. ganske mye enklere nå med Martine ja. Særlig siden hun kommer og går med meg Her er det også sykdom på unger - blir sprøøøøøø av det snart. Håper det er bedre hos deg og at Brage snart er i toppform igjen. Sendere dere alle sammen en diger klem iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. februar 2007 #1070 Del Skrevet 23. februar 2007 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2007 #1071 Del Skrevet 23. februar 2007 Håper dere har litt mindre sykdom nå. Det er jo så kjipt når ungene ikke har det bra. Selv har jeg vært inne hele uka nå og det begynner jammen å tære på humøret gitt. Håper dere får en fin helg vennen min. Gi ungene en god klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #1072 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hei Skytte, Charmina og Cr@sh! Brage er dårlig ennå han! Han virka bedre i går morges, så vi dro på besøk til slektningene våre og var der hele dagen. Ungene lekte fint sammen og vi spiste masse god mat. Men Brage ble nok sliten, og i natt hadde han høy feber igjen, og var våken mange ganger. Veldig tett, så det ble noen runder med nesespray og febernedsettende og kos og trøst. Han er veldig mammaklengete nå, kan ikke huske at han har vært så ille noen gang før. Da jeg satt og mata Ylva tidligere i dag ble han helt hysterisk. Men han var plaga med løs mage og har vært kjempetrøtt i hele dag. Kan ikke få sagt hvor lei jeg er av sykdom nå! Men nå er det endelig helg og mannen er hjemme og kan ta i et tak. Ikke minst kan jeg komme meg UUUUT av huset litt! Og Ylva stakkar, som ikke har vært på tur på evigheter pga sykdom. Vi skulle egentlig reist på besøk til svigers i helga, men vi blir hjemme pga Brage. Får kose oss litt ekstra, finne på noe å gjøre innendørs så kvikner han vel til innen mandagen kommer. God helg alle sammen! Hvis jeg ikke rekker innom dagbøkene deres så har jeg ikke glemt dere altså. Endret 24. februar 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #1073 Del Skrevet 24. februar 2007 Jej! Jeg har fornya supermedlemskapet mitt og legger derfor ut noen nye bilder! En blid Ylva i lekegrinda: Gleder seg til å få mat! Armhevinger: Brage med smoothie-bart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. februar 2007 #1074 Del Skrevet 24. februar 2007 Så stor jente Ylva har blitt. Og Brage da, herlig som alltid. Tøffe store gutten Håper dere får en fin helg til tross for sykdom. God bedring til Brage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 24. februar 2007 #1075 Del Skrevet 24. februar 2007 åååå, så nydelige bilder De ligner på deg, synes jeg... Krysser for at det snart blir bedre med hos dere...... God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. februar 2007 #1076 Del Skrevet 24. februar 2007 Nydelige småtasser!! Er helt sjokka over hvor stor Ylva har blitt! Synes liksom det ikke er så lenge siden hun ble født jeg da!! Håper dere får en fin helg, uten for mye sykdom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #1077 Del Skrevet 25. februar 2007 Brage er bedre nå, men både jeg og Ylva ligger nede for telling! Dette har virkelig ingen ende. Tror jeg blir kokko snart. I går starta jeg med hodepine, feber, oppkast og i dag kaster jeg heldigvis ikke opp, men har hodepine, vondt i kroppen, sår hals og snufser og snørrer. Ylva starta i natt, med stygg hoste og den rare pustinga som hun hadde sist gang. Og i dag har hun 39 i feber... Lurer på om influensaen har kommet til heimen vår jeg altså. Mannen er oppegående fortsatt da, så han steller og stuller for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. februar 2007 #1078 Del Skrevet 25. februar 2007 Huffameg!!! Stakkars dere! Nå er det virkelig på tide at dere friskner til i La Traviataheimen altså!! Godt at mannen er frisk til å stelle for dere....tross alt! God bedring vennen...håper det går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. februar 2007 #1079 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei vennen. God bedrings- fra Theodor og meg... Men du, håper virkelig mannen har mulighet til å bli hjemme fra jobb når du selv er syk samt barna? Håper dere blir friske til uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 #1080 Del Skrevet 25. februar 2007 Ønsker deg en forFRISKende uke! Nydelige bilder av barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå