Kipa Skrevet 11. februar 2007 #1041 Del Skrevet 11. februar 2007 Så nydelig barn du har!! Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 11. februar 2007 #1042 Del Skrevet 11. februar 2007 Til en mor, fra en mor: Vi er de heldigste på jord. Våre barn har vi kjent helt fra tiden i magen. Et større mirakel enn solen om dagen. Selv om de raser imot oss med sinne, så ha alltid i ditt minne: At bak hvert ord de sier til deg, så finnes det alltid et jeg er glad i deg. Ha en fin morsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 11. februar 2007 #1043 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer med morsdagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. februar 2007 #1044 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Håper du får en fin uke! Endret 12. februar 2007 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #1045 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Tusen takk dere! Koselig pinnekjøttmiddag hos mamma og pappa i går. Mamma fikk orkidé og hjemmelaget kort fra meg, og Brage fikk Lego-traktor av pappa som skal stå oppe hos dem. Han var i fyr og flamme over den traktoren altså, den var sååå fin! :-D I dag snør det i ett sett, og det er ganske så kaldt! Har fyra i peisen siden i morges, men fortsatt er det knapt 20 grader her inne... Litt lei av innelivet må jeg innrømme... men tar ingen sjanser. Nå må Ylva bli helt bra først og fremst - hun virker bedre nå, jeg hører ikke den ekstra lyden på pusten hennes lengre. Hun digger forresten brødskive med leverpostei på! Endret 12. februar 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. februar 2007 #1046 Del Skrevet 12. februar 2007 Hurra for snart-frisk-Ylva!! Sikkert lurt å vente til hun er helt restituert...som du selv sier! Nå fikk jammen jeg også lyst på leverpostei...merkelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. februar 2007 #1047 Del Skrevet 12. februar 2007 Så bra ar Ylva begynner å nærme seg helt frisk... Men det er sikkert lurt med et par ekstra innedager til - det er ofte en god investering i friske barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #1048 Del Skrevet 13. februar 2007 Madden og Cr@sh: Nok en innedag med husarbeid og surfing på PC´en - jepp, jeg er ganske lei... men håper jeg kan få meg en tur ut i ettermiddag/kveld. Men Ylva er mer og mer tilbake i sin gamle form som solstråle, skravlebøtte og storspiser! I går gikk det unna et helt middagsglass pluss dessert! Puppen har visst mista litt av "statusen" - i går lå hun bare der og tulla og flirte, den lille rakkerjenta! I morgen er det karneval i barnehagen til Brage, og vi har fått tak i løvekostyme! men vi har ett problem da - han nekter å ta det på seg! Alskens lurerier og lokkemidler funker svært dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2007 #1049 Del Skrevet 13. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. februar 2007 #1050 Del Skrevet 13. februar 2007 Så bra at Ylva er mer lik seg selv nå Må jo si som de andre her; Nydelig barn du har altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #1051 Del Skrevet 14. februar 2007 Takk for hilsener Cr@sh og LinKri! I dag har vi drista oss ut en tur. Vi er ferdige med antibiotikaen, og Ylva virker helt bra nå! Vi hadde en fotograftime som var blitt avbestilt en del ganger pga sykdom, så nå fikk vi endelig tatt bildene. Det gikk fint, selv om frøkna var litt kostbar! Så har vi vært og handla litt. Har bl.a. kjøpt blomster og sjokolade til min kjære mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1052 Del Skrevet 15. februar 2007 I går kveld koste jeg og mannen oss skikkelig, med fyr på peisen, stearinlys, cappucino, sjokolade og litt etterpå... I dag leverte jeg først Brage i barnehagen, så var det hjem og gi Ylva litt grøt, pakke en bag og dra på babysvømming. Kjempelenge siden vi har vært der, Ylva har jo vært syk så lenge. Men det gikk fint! Vi tok det rolig i begynnelsen, og gjorde litt nye ting etter hvert, men venter med å dukke under og prøve sklia og sånt. Nå sover frøkna, og jeg sitter her og hiver i meg noe mat, man blir jo skrubbsulten av å være på svømminga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. februar 2007 #1053 Del Skrevet 15. februar 2007 til LT, leverposteispisejenta og storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2007 #1054 Del Skrevet 15. februar 2007 Artig med babysvømming da Var på mandag vi, og instruktøren sendte snuppa alene under vann Var skikkelig ekkelt å ta henne i mot! Men det gikk jo så klart bra Herlig med kveldkos med mannen da Lenge siden sambo og jeg har hatt en slik kveld..... Ha en fin kveld! Og snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. februar 2007 #1055 Del Skrevet 16. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. februar 2007 #1056 Del Skrevet 16. februar 2007 Innom for å ønske hele LT-familien en deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. februar 2007 #1057 Del Skrevet 16. februar 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. februar 2007 #1058 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei vennen! Ja så var fredagen nesten omme. Sukk, synes helgen kan vare litt lengre jeg. Snart er det jo mandag igjen jo Måtte le da jeg leste om han som ikke vil ha på seg karnevallsutstyret ja. Synes å huske at Henrik hadde litt av de nykkene der Og Martine kan man jo bare drømme om at tar på seg noe som helst som hun selv ikke synes er greit. Festlig for oss foreldre som kaver med å finne på noe ja. Håper du og dine får en fin helg. Kos dere masse. Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. februar 2007 #1059 Del Skrevet 18. februar 2007 Så bra snuppa er frisk og B i barnehage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #1060 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei alle sammen! Takk for at dere holder liv i boka mi Ser dessverre ut til at Brage blir syk igjen. Han har feber i kveld, og diaré... Ellers har vi hatt en bra helg, bortsett fra at jeg har vært litt plaga med migrene. I går var vi på besøk hos en venninne og fikk deilig elgbiffmiddag! I dag har jeg fått meg en fin gåtur og så skulle vi egentlig ha spist fastelavensboller hos mamma og pappa, men det var før vi oppdaga at Brage hadde feber... Det ene bare avløser det andre virker det som. Ylva er fin igjen da, og i toppform! Hun spiser som en hest, smiler og ler hele dagen lang og er blitt veldig aktiv på gulvet. Ruller hele tida, snurrer rundt sin egen akse, aker seg og løfter på rompa! Moro å se, hittil har hun jo vært ganske avslappa og fornøyd med å ligge i ro på gulvet, men heretter blir det nok mer å passe på! Har lagd oss vafler i kveld, og sett på Torpedo. Skal legge oss snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå