Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Xavia, iingvild og Epica! :klem:

Har nå sett bilde av nevøen vår, og han er virkelig skjønn! :hjerte:

Skriver hilsen fra mine foreldres PC, jeg er innom for å mate katten deres. Ellers i dag har jeg bare pusla i huset, vært og bytta noen julegaver, kjøpt et nytt skjerf til mannen, fått meg nye pensko på salg og fått tak i stjerneskudd. Skal være sammen med et vennepar av oss på nyttårsaften, og jeg skal ha med dessert. Tenkte å lage creme brulee, hvis jeg får det til... ;)

Har veldig hodepine i dag, satser på at det snart går over.

Ha en fin kveld alle sammen :kose:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felicity og miiip: :klem:

Hodepinen er borte nå, heldigvis!

I dag regner det skikkelig! Ikke mye utevær...

Mannen må visst jobbe en del hjemmefra i dag også. Jeg trodde han skulle ha fri i romjula jeg, men... ting har skjært seg på jobben hans, i tillegg til at han jobber med noen bonusoppgaver utenom. Hvis han får til oppgavene, får han en skikkelig bonus, og det er jo veldig bra!

Jeg skal lage creme brulee i dag, og sortere ut klær som jenta til venninna mi kan arve fra Ylva. Og så burde jeg støvsuge, evt. vaske, men har null motivasjon...

Gleder meg til i kveld da, for mannen skal lage god mat til oss, jeg skal ta litt rødvin og vi skal se flere episoder av Rome. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyene har det viss travelt i romjula, nå har ei venninne av meg fått jenta si, en uke før termin! :hoppe::babyjente:

Nå skal vi spise en sein middag.

Jeg begynner å bli skikkelig uggen i halsen forresten. Vil ikke bli forkjøla nå! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lavalampe og monja: :klem:

Jeg er ikke blitt verre i hvert fall, bare tett og vondt i kroppen. Er nå en ny tur hos mamma og pappa for å mate katten og låne PC (mannen jobber fortsatt med hjemmekontor)!

Så da benytter jeg sjansen til å ønske alle et riktig godt nytt år! :-D

Og takk for det gamle :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg ut på trilletur, som ledd i min "sunnere nye liv"-kampanje!

Og prøve å holde meg unna julegodteriet som fortsatt står framme... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

I dag var det planleggingsdag i barnehagen, så jeg tok med ungene til en venninne av meg, der Brage lekte med sønnen hennes og vi spiste deilig lunsj! Hun hadde en veldig gledelig nyhet også - hun er gravid med nr. 2 og har termin 1. juli! :hoppe:

Formen hennes er ganske bra, men hun er mye sliten og trøtt. Vi ble der til det nærmet seg sovetid for Brage, han har snudd litt på rytmen i jula men nå er det på tide å komme inn i gamle vaner igjen. I morgen skal han i barnehagen, og det blir nok bra både for ham og for meg tror jeg ;)

Jeg har hodepine igjen i dag, og det hadde jeg i går kveld også. Migrene-aktig, med kvalme i tillegg. Helt pyton, men jeg holder det i sjakk enn så lenge.

Ylva har begynt å spise litt middger nå! Og drikke vann av tutekopp! Banan liker hun også, så nå går det i mat både morgen, middag og kveld.

Brage babler laaange setninger nå, og har så mye spennende å fortelle! Vi skjønner bare halvparten av det, men det kommer seg nok ;)

Nå må jeg ta fatt på litt husarbeid, før Brage våkner igjen! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye bilder av Ylva! :-D

Holder grøtskjea selv:

gallery_4867_169_20672.jpg

Smaker på vann:

gallery_4867_169_17772.jpg

En liten turner på stellebordet!

gallery_4867_169_36281.jpg

Tær er godt!

gallery_4867_169_49891.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel bra herlig, vel! :legrine: Det stellebordbildet var ubetalelig. Jeg tror hun har dobbelt så store legger som F! Tihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava: :klem: Hun er en liten sumobryter ja! Masse gode babyvalker, regner med at det jevner seg ut når hun begynner å krabbe og gå! ;)

Vært på barseltreff i dag. Veldig hyggelig, morsomme jenter, men jeg føler meg så sliten i dag! Mannen forsov seg, og jeg sto opp i ørska med ungene, fikk ikke dusja, bare slengt i meg en skive. Og alt jeg gjør blir galt, og Ylva hylte så fælt i stad... Rett og slett en dårlig dag!

Har planer om å slenge meg i badekaret sammen med Ylva når kvelden kommer. Og hive ut resten av jula fra stua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...