Murmelmy Skrevet 9. desember 2006 #801 Del Skrevet 9. desember 2006 God bedring til lillegutt...er så leit at han er så mye syk for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #802 Del Skrevet 9. desember 2006 Takk Murmel! Han har ikke vært syk på noen uker nå... så da måtte det jo komme nå... men greit å få det nå og ikke midt i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #803 Del Skrevet 9. desember 2006 Ha en fin lørdagskveld! Og god bedring til guttungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. desember 2006 #804 Del Skrevet 9. desember 2006 God bedring til Brage. Har akkurat blitt ferdig med en uke med skarlagensfeber vi... Ikke no' artig med syke barn - men det går heldigvis fort over... Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. desember 2006 #805 Del Skrevet 10. desember 2006 Innom med en god klem! Håper Brage kommer seg raskt på beina igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #806 Del Skrevet 10. desember 2006 til deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. desember 2006 #807 Del Skrevet 10. desember 2006 Håper dere har en trivelig søndag i LT-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #808 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hei på dere! Her står det bra til, selv om Brage er slapp og litt varm. Han må nok bli hjemme i morgen, så da får jeg avbestille legetimen min... håper jeg kan få en ny om ikke så lenge! I dag har jeg og Ylva vært sammen med to studievenninner av meg, og spist lussekatter og drukket gløgg hjemme hos hun ene! Kjempekoselig! :-D Har jo ikke sett dem på lenge, så det var litt av hvert å oppdatere seg om. Ylva fikk en fin gave av dem også, og var ivrig med på samtalen rundt bordet! Hun har nemlig oppdaget at hun kan lage noen skikkelige høye hvin med stemmen sin! I dag snudde hun seg for første gang fra mage til rygg forresten! I kveld kom svigers også innom her, de hadde vært og hilst på valpen de skal få i romjula, og tok en omvei på vei hjem for å levere/hente julegaver og hente tilhengeren vi lånte av dem sist helg. Vi serverte pepperkaker, berlinerkranser og hjemmekokte karameller, så i dag har det jammen blitt mye julemat- og drikke. Og ikke nok med det, etterpå skal jeg og mannen ha juleskinke og waldorfsalat! Og nå skjønner jeg endelig hvorfor jeg klør sånn i øya og halsen for tida! Det er jo steike meg POLLEN i lufta! *dåne* Får finne fram allergitablettene mine tror jeg! Ha en fin søndagskveld alle sammen! Endret 10. desember 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 10. desember 2006 #809 Del Skrevet 10. desember 2006 Gratulerer med snuing! Da blir det rulleshow fremover! Vi har også sykt barn i heimen, dvs alle tre er forkjøla. Slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. desember 2006 #810 Del Skrevet 11. desember 2006 Moro når de snur seg både den ene og den andre veien... Hørtes ut som en koselig dag med studievenninnene dine - og herlig å høre om Ylva som var med på skravlinga... God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. desember 2006 #811 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, La Traviata Hyggelig å få oppdatert seg litt, i hvert fall! Håper dere får en fortsatt hyggelig førjulstid selv om Brage er syk - skal krysse fingrene for at han blir fort frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. desember 2006 #812 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er morro da de snur seg ja Pollen nå?? SKulle ikke tro det var midten av desember! Jeg vil ha vinter!! (Har store planer om å stå på snowboard i vinter, har ikke fått gjort det på evigheter.... ) Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 11. desember 2006 #813 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei du Synes dere har vært mye plaget med sykdom, jeg! Nå må det vel ta slutt snart? FLinke rullejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #814 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei på dere! Sykdom er det mye av hos oss, ja. Hos den ene eller den andre... Nå er det øyekatarr det går i... hos Brage! Han har vært feberfri i dag, men med masse puss på begge øya fra i går kveld av. Var hos lege med ham i dag og fikk Kloramfenikol! Så får vi håpe det hjelper... Han skal i barnehagen i morgen, siden vi har fått begynt behandlinga i dag. Ylva er som en kålmark for tida! Hun går opp i bro på stellebordet, og sparker fra på underlaget og skyver seg oppover med full kraft! Og så langer hun ut med armene og "spiller trommer" på underlaget hun ligger på. Og er veldig glad og fornøyd! :-D I kveld har jeg bakt krydderkake, og i morgen skal jeg bake lussekatter! Har fått tak i safran i dag! Uka blir travel, har noe hver dag. I helga blir det bursdagsfeiring! Det blir litt feiring i morgen også, mannen skal lage god middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. desember 2006 #815 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei på deg, vennen! Bare innom med en klem før jeg legger meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. desember 2006 #816 Del Skrevet 11. desember 2006 Gratulerer med dagen til godjenta mi Her har du en god flaske med siden du ammer, en deilig eske med sjokolade som du kan kose deg med, en diger bukett med også har jeg selvfølgelig heist til ære for deg min skjønne Diger og på kinnet fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 12. desember 2006 #817 Del Skrevet 12. desember 2006 GRATULERE MED DAGEN I DAG KLEM FRA MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. desember 2006 #818 Del Skrevet 12. desember 2006 Gratulerer så masse med dagen! Håper du får en kjempe fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 12. desember 2006 #819 Del Skrevet 12. desember 2006 Oi! GRATULERER MED DAGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. desember 2006 #820 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) KOKOS!!! Og igjen, Grattis med dagen!!!! Endret 12. desember 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå