Gjest Madden Skrevet 25. oktober 2006 #601 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ylva er bare så skjønn!!!! Blir bare enda mer utålmodig når man ser så utrolig skjønne barn! Så spennende med de vennene deres som er på hentereise da! En fantastisk opplevelse har jeg hørt..og ganske skjønt at du tenkte på meg også i den sammenhengen da! Det er jo koselig å høre! Høres ikke helt greit ut med den hodepinen da vennen! Du må være flink til å få i deg nok væske og hvile nok! Gi blaffen i husarbeidet altså...når du trenger hvile så legger du deg nedpå! Må ikke slite deg ut vet du!! Hør på søster-Madden! Sender over en god og ønsker deg god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. oktober 2006 #602 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei vennen!! Ingen tvil om at lille Ylva ligner sin bror nei Kjempe herlig liten klump!! Endret 26. oktober 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2006 #603 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. oktober 2006 #604 Del Skrevet 26. oktober 2006 Takk for at du holder liv i dagboka mi! Skjønne bilder av bursdags-Brage og Ylva! Nytt treff hos MammaSarius torsdag 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2006 #605 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det Joh som er med i IKEA reklamen? Herlig morsom reklame. Ler godt hver gang :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. oktober 2006 #606 Del Skrevet 26. oktober 2006 ÅÅÅÅÅ så skjønne bilder! Synes hun bare blir mer og mer lik på Brage jeg. men liker ikke hodepinen da - nå må du få litt tid til deg selv også vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei alle godjentene som stikker innom boka mi! Så koselig å komme inn til mange hilsener :-D monja: Det er henne ja, hvilken kanal så du reklamen på? Jeg har ennå ikke fått den med meg... Det er blitt sein kveld og jeg skal snart hoppe i seng! Hodepinen er der fortsatt, men mannen har lovet å massere meg etterpå Skikkelig drittvær i dag. Bare regn! Men vi har vært på veldig koselig besøk til en venninne av meg som venter tvillinger når som helst. Ylva var kjempeblid og "prata" masse - og gulpa over hele seg, så da fikk vi innviet stellebordet deres! I ettermiddag var vi hos mamma og pappa og spiste middag. Er det forresten noen som kan gi tips om hvordan å få Brage til å spise potetene sine??? :klø: Kaldt i kveld, har fyrt på peisen for første gang i høst! Ylva ville ikke legge seg i kveld, men å sitte og se på peisen var gøy. Jeg har skrevet masse takkekort og snakka med broren min på telefonen. De venter jo også baby - i desember! Vi skal besøke dem i slutten av november, gleder oss masse til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fredag og helga står for døren! Hodet mitt var ganske bra i dag tidlig men nå har det sneket seg tilbake gitt. Sitter her og bøtter nedpå vann, må bli flinkere til å drikke nok altså! Etter at jeg hadde levert Brage i barnehagen i dag dro jeg og Ylva på handletur. Jeg oppdaga nemlig at jeg hadde fått inn masse penger på kontoen min, som må være oppgjør for det jeg la ut i forbindelse med Danmarksturen min. De har rota med reiseregningen min og sjefen hadde glemt den helt (mangla bare hans underskrift) så derfor har jeg ikke fått pengene før nå! Men åh, så godt å ha litt å handle for! Jeg fikk gjort unna 4 julegaver, pluss litt annet småtteri, og handla mat såklart. Og så fant jeg endelig prinseull i Brages størrelse! Skal prøve å legge Ylva ut i vogna for å sove nå, hun har spist lenge og vel, og så skal jeg gjøre litt i huset! Skal lage pannekakerøre også, før jeg henter Brage igjen. Lenge siden vi har hatt pannekaker nå Ønsker dere alle en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #609 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ylva er forresten 4 måneder i dag! Nå ligger hun på gulvet og hikker! Hun er så blid og fornøyd for tida. Sjarmerer folk etter tur. En herlig alder hun er i nå synes jeg! Hun holder hodet veldig bra selv, prater, babler, smiler, ler og tar tak i ting med hendene sine. Hun har ikke rullet rundt, men nå i det siste har det hendt flere ganger at hun har beveget seg bort fra der jeg la henne ned f.eks. i babygym´en, enten hun har ligget på ryggen eller magen. Det er så utrolig koselig å være sammen med henne hver dag, se det skjønne smilet hennes og prate med henne, skravlebøtte som hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. oktober 2006 #610 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Kanskje Brage vil ha poteter med ketchup? Håper dere får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. oktober 2006 #611 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hurra for Ylva Tiden virkelig flyr avgårde. Synes ikke det er lenge siden hun ble født jeg. Jeg så reklamen på TV2, både i går og idag. Herlig :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. oktober 2006 #612 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sååå nydelig disse barna dine er, LT! Og gratulerer så mye med vel overstått til Brage! Så ut som en alletiders bursdagsgave! Så greit med litt ekstra på kontoen plutselig, godt å få litt ekstra å handle for! Ha en riktig fin helg og kos deg masse med alle dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. oktober 2006 #613 Del Skrevet 27. oktober 2006 HER Håper du får en flott helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #614 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei og hå! Ang. Brage og potetspising - ingen gode råd, bare masse medfølelse med han... Hilsen ei som akkurat har begynt å like poteter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nå fikk jeg endelig sett IKEA-reklamen! Morsom!!! I dag har Brage og mannen vært på biblioteket og i Badeparken og lekt! De henta en bok for meg, Tore Renbergs siste, den gleder jeg meg sånn til å lese! Tok en enkel middag i kveld, det ble Grandiosa lørdagspizza og nå føler jeg meg sååå stappa... Får se om jeg klarer å rulle meg bort til sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #616 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg måtte også le av den IKEA reklamen. Gleder meg til å se den igjen faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 29. oktober 2006 Xavia: I natt var det minusgrader her, men det har ikke kommet noe snø heldigvis! Mannen skal skifte dekk i dag, så er vi i hvert fall rustet... Ylva overrasket oss ved å våkne for å få mat flere ganger i natt. Merker at det er uvant for meg, for hun har hittil sovet hele natta! Det begynner å bli klart for meg at hun trenger mer mat nå, i morges fikk hun tre pupper og var fortsatt helt desperat etter å suge. Hun tok tak i håret mitt når jeg lekte med henne og ville spise det... Jeg tenker hun skal få en flaske med tillegg i kveld, så kanskje hun sover bedre til natta. Og så begynner vi med smaksprøver på grøt til uka. I dag skal jeg rydde bort de siste krukkene med blomster i hagen, jeg hadde bl.a. en pyntekorg som var veldig fin langt uti oktober, men nå er det kroken på døra gitt... Og så skal jeg lage elgkarbonader! God søndag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. oktober 2006 #618 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sikkert ikke så dumt med litt smaksprøver på grøt. De blir jo så fort store, babytiden må man bare nyyyyyte. Plutselig sitter hun der og spiser brødskiver med leverpostei. Kos dere masse idag, både ute og med elgkarbonader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #619 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kose dere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #620 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå er jeg bare så glad og rørt at jeg feller noen tårer her jeg sitter! :grine2: Venninna mi ble tvillingmamma fredag kveld, og alt står bra til! To skjønne små babyer, en jente og en gutt! Så herlig å tenke på, to små bebisser, helt nye i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå