Gå til innhold

LT og gullungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så koselig med så mange hilsener, fru Biscuit, Glossy, iingvild, miiip, Ciara og miiip igjen! :klem:

Fru B: :klem: Håper Filippa var greiere i går da! Godt å vite at vi ikke er de eneste som sliter litt. Men i går sovna faktisk Ylva kl. 23 og det var så deilig!

Ciara: :klem: Vi har jo tenkt på 3 barn, men nå skal vi ha en laaang pause og så får vi tenke på hvordan vi vil ha det etter hvert.

miiip: :klem: Tro meg, den følelsen får man selv om man har vært gjennom det før. Det er fortvilende, men vi får bare tenke på at det blir bedre! Og så hjelper det enormt å få litt avlastning. La pappaen og Sigurd være alene og gå deg en tur, eller få barnevakt og gå på kino med mannen! Sigurd tar flaske eller?

Lam i blomsterbuketten, ja det var kanksje litt uvanlig? :ler: Sånne pyntegreier på pinne ;)

Ylva sov godt i natt, men det gjorde ikke jeg. Har hatt mye vondt i magen i det siste, og i natt ble jeg bare liggende og vri meg med magesmerter...

Var litt tidlig på´n i dag og fikk vaska badene og rydda litt før vi fikk besøk av en kollega av meg som også er ute i permisjon. Datteren hennes er 9 måneder nå, og kjempeskjønn! Og veldig stor i forhold til Ylva! Kollegaen min hadde med en del klær som Ylva kan overta, og vi spiste pai og skravla i vei! :-D

I kveld skal vi ut og spise! :hoppe:

Må jo feire bryllupsdagen vår litt. Gleder meg!

Mamma og pappa skal være barnevakter, så jeg har tatt ut litt morsmelk fra fryseren og så har vi også en kartong med Nan stående hvis det skulle røyne på...

Men så har jeg jo ingenting å ha på meg! :grine:

Skrevet

Veldig godt å høre at det er vanlig å ha det sånn (og at man har det også andre gangen). Sa til mannen i sted akkurat det som du skriver, at jeg må få noen timer på egenhånd. Sigurd tar flaske og vi har et lager MM i fryseren, så det går absolutt an! Skal på russereunion på lørdag så det blir første generalprøve på en lang kveld vekk... :)

Håper du finner noe å ha på deg og at dere får en veldig hyggelig middag i kveld!

Skrevet

Hei snuppa :klem:

Så fint med blomster og kort :hjerte:

Håper dere får en fin kveld sammen

Skrevet

PS: lurte litt på de lammene i buketten jeg også :ler::ler::ler:

Skrevet

Innom før jeg stuper i seng!

Håper dere har hatt en trivelig kveld og at maten var god :klem:

Skrevet

Håper alle dere fire får en kjempe fin helg! :)

Skrevet

Innom for å ønske en riktig god helg og gratulerer så mye med bryllupsdagen som var :)

Håper magevondtene gir seg, det høres ikke så veldig godt ut!!

Klem

Skrevet

miiip, Charmina, iingvild, monja og April: :klem::kyss:

Vi hadde det kjempekoselig i går! :-D

Spiste en 3-retters på et hotell her i nærheten. Bruchetta med mye godt tilbehør, denne tok vi ute siden været var så flott. Men det ble litt kaldt etter hvert så vi flytta oss inn istedet. Til hovedrett spiste jeg peppersteak og mannen viltburger og så tok jeg et glass rødvin til! :sikle:

Desserten ble fritert banan med is og karamellsaus til meg, og banansplit til mannen, samt kaffe!

Det var en veldig stilig restaurant, og dekorert med bilder av den samme kunstneren vi har grafikk av hjemme i stua!

Kristian Finborud heter han.

Brage hadde som vanlig lagt seg fint i går kveld, men Ylva holdt det jo gående da! Da vi kom hjem hadde hun tømt flaska med morsmelk, og hadde fått en halv flaske med NAN. Hun fikk resten av den flaska mens mamma og pappa fortsatt var her, og så gikk jeg og la meg mens Tom satt litt ved PC´en og Ylva lå i babygym´en (lys våken og med øyne som tinntallerkner). Jeg tror han måtte gi henne enda en full flaske før hun sovna faktisk...

Hvilket betyr at på en vanlig kveld drikker hun mellom 300 og 400 ml! Er det rart hun ikke blir fonøyd med puppen...

Jeg våkna i morges med to MEGAPUPPER de luxe, de var så fulle at det gjorde direkte vondt!

Skal definitivt pumpe meg mere senere i dag.

I kveld skal vi opp til mams og paps og feire bursdagen til faren min (han fyller år i morgen), og i helga skal vi på hytta deres! :tommelsmil:

Ønsker alle som én en fin fredag og en god helg! :klem:

Skrevet

Heia du! Og grattis med overstått dag!

Så koselig å lese om dagene deres med de skjønne små!

Men ikke noe særlig at du har så vondt i magen..Er det mageknip eller?

Man blir så i ulage når man må plages med sånne ting..

Sondre har også en sånn uro men foreløpig er den ikke oppdaget og funnet intr! Han er sikkert for liten enda! Han er grei om kveldene men gir meg ikke mange minutter alene om dagen! Er jo koselig men man vil jo gjerne få være seg selv litt også!

Jeg føler meg litt feig når det kommer til å tenke på pumping og flaske..jeg vet ikke hvorfor.Det er liksom så "skummelt"..Jeg er litt rar..Vil jo gjerne at han skal ta flaske etterhvert sånn at jeg kan forlate han og sambo noen timer!

Huff..det hørtes fælt ut,men du skjønner sikkert hva jeg mener!

Nå tok jeg litt over her..sorry!

Ønsker deg i allefall ei kjempefin helg! :klem:

Skrevet

Så kjekt at dere hadde en fin kveld i går :klem:

Nå må dere kose dere masse på hytta da vennen og ha en stråååålende helg!

Stor klem fra Charmisen :klem:

Skrevet

Skytte og Charmina: :kyss: Så koselig med besøk fra dere!

Her sitter jeg med puppen ute igjen... Ylva er ikke av typen som slokner tidlig akkurat. Nattens dronning hu frøkna der ja!

I dag har jeg styra litt med bursdagsgave til pappaen min (de fikk jo Praha-tur av oss og broren min som kombinert jule-og bursdagsgave til jul, men jeg ville gjerne finne på noe i tillegg). Lagde gipsavtrykk av hånda til Ylva og ramma inn, malte og pynta og sto i! Og Brage malte bursdagskortet!

Vi ble ikke så mange i bursdagen, for onkelen min er lagt inn på sykehus og tanta mi ville være der hos ham i kveld. :tristbla:

Det er ingenting akutt altså, men han var til kontroll hos legen sin tidligere i dag og legen ville ha ham inn til observasjon. Han har hatt hjerteinfarkt tidligere, så de følger ham jo opp i forhold til det. Håper at alt er bra og at han kan komme ut i morgen...

Den andre tanta og onkelen min var der da, og de syntes det var så koselig å se Brage og Ylva igjen. Brage spiste 3 kakestykker og ble vel egentlig ganske overtrøtt og hyper etter hvert.

I morgen drar vi på hytta, og håper været blir bedre enn det er meldt... har planer om å ta med Brage på fisketur, og ellers kose oss med siste rest av sommer ;)

Skrevet

Glemte helt å fortelle: jeg fikk ordna litt forsinka 3 års bryllupsdagsgave til mannen i dag. Bestilte billetter til innspilling av Nytt på nytt! Det falt i smak! :hoppe:

Og så har Brage kommet med sin første hele setning. Den lyder sånn:

"Jeg vil ikke!"

:ler:

Skrevet

:ler:

Høres ut som en koselig feiring av bryllupsdagen!

Jeg har vært på Nytt på nytt-innspilling, det var veldig morsomt! Grand Prix-Jostein og en P4-dame (Gerd Johannesen? :klø:) var gjester den dagen. De viste ikke på TV at Jostein kyssa Anne-Kath på kinnet. :ler:

Skrevet

Super artig gave da :)

Så flink du er til å finne på ting snuppa :klem:

Skrevet

Du søte vennen, jeg lurer på om jeg kanskje må spørre deg om hjelp til å forminske et bilde av mine søte små. Har så lyst til å lage noen sånne frimerker med ungene på men får det jo søren ikke til :sur:

Ha en fin helg videre vennen min :klem:

Skrevet

Ikke meningen å mase altså................................ :sjenert:

men du har jo vært så flink og hjulpet meg før :kyss:

Skrevet
Og så har Brage kommet med sin første hele setning. Den lyder sånn:

"Jeg vil ikke!"

:ler: Så herlig. Du får trøste deg med at han tydeligvis vet hva han vil, eller rettere sagt ikke vil. ;)

Skrevet

Jeg vil ikke kjenner jeg godt til! :ler: Jammen vet de hva de vil i den alderen der!!!!

Snakker han mye nå?

Martine kommer med nye ord nesten hver da nå men mest går det i :

- mamma sin skatt

-nå er det mat å få

-ut og hoppe med dadda

-heia Brann

-spise bolle med ost

-susse pappa

-mamma sitte og synge

og NEEEEEEEEI :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...