Gå til innhold

LT og gullungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

God bedring til dere alle! Håper den dumme spysjuka går fort over. :troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring til hele familien. Håper det går over så fort som mulig. Ikke noe gøy når små barn er syke.

Stor onsdags :klem:

Skrevet

marthepia, Skytte, Soul og iingvild: :klem:

I dag har mannen jobbet hjemmefra for å hjelpe meg med syke barn... Brage har kasta opp mere, og hadde 40 i feber i formiddag! Huff, jeg liker ikke høy feber i det hele tatt. Heldigvis er han ikke helt "borte" i feberen, vi får kontakt med ham, men han er jo så slapp og tydelig plaga av sykdom, ligger og stønner og ynker seg... stakkars lille gutten min! :grine:

Ylva har vært bra i dag, og selv er jeg bare kvalm og regner ikke med at det blir noe mer ut av det.

Ellers i dag har jeg begynt å lage dåpsinvitasjoner. På tide å få de ut nå... og så kommer det mere bilder av Ylva :tommel:

Skrevet

Uff, stakars Brage-gutten! :troest: Og en :klem: til mamman hans som naturlig nok blir bekymra for han.

Håper han friskner til snart - og at det ikke blir noe mer med noen av dere andre heller.

:klem:

Skrevet

Stakkars Brage :troest:

Håper det går fort over.

Du har sikkert skrevet det ørten ganger før, men når skal dere ha dåp?

Skrevet

Hehe, har bare skrevet det en gang tror jeg! 17. september blir det. Ikke lenge til! :overrasket:

Det er en del jeg må ordne med innen den tid. Vi får jo overnattingsgjester den helga også. Mye å tenke på! :eeeh:

Skrevet

Tenk at det er barnedåp for Ylva snart da - det er jo ikke lenge siden du hadde den fine signaturen med 3d-UL-bildet av henne. :grine2:

Tida flyr!

Skrevet

Vet du hva Kverula - det der føles som evigheter siden nå! Men tida etter at Ylva kom har bare rast avgårde! Plutselig var sommerferien over og plutselig var det tid for dåpsplanlegging... og plutselig er tulla vår STOR! :grine:

Kunne ikke tida bare gått bittelitt saktere... :sjenert:

Hun er så blid og kontaktsøkende for tida. Kjempemoro! Hun ligger og "prater" og smiler og er en helt annen baby enn for 1 måned siden!

gallery_4867_169_11516.jpg

gallery_4867_169_11075.jpg

Skrevet

Kjempe søte bilder.

Lykke til videre med dåpsforberedelsene.

Håper Brage blir frisk snart!

Stor :klem:

Skrevet

Håper dere blir friske snart! :) Nydelige bilder av Ylva. Det er utrolig rart hvor fort de utvikler seg... :overrasket: Sigurd kommer til å bli en skikkelig partyløve, han er i alle fall kjempesosial og snakker og smiler i vei til enhver som snakker til ham. :hjerter:

Lykke til med dåpsforberedelser. Vi fikk aldri sendt ut invitasjoner, vi... Bare ringte og sendte sms! :ler:

Gjest lillelou
Skrevet

Snikleser i boka di,jeg.... :sjenert:

Så skjønn lille Ylva er! :hjerte: Og så fint navn. Jeg blir alldeles babysyk av å se på bildene av henne! Og broren er også en herlig liten go'ing. :)

Skrevet

Nommin så nydelig hun er der hun ligger og smiler :hjerter:. Egentlig burde jeg snudd meg vekk fra alle søte babyer da jeg ikke blir noe særlig mindre utålmodig :roll:. Klaging fra meg som ikke engang er kommet til termin!

Stakkars Brage...håper han nart blir bedre og godt å høre at mannen har vært hjemme og hjulpet til. Vi trenger dem noen ganger mer enn vi vil innrømme...disse søte, staute og fine mennene våre :hjerte:

Ha en fin ettermiddag og kveld, så sees vi i kverris' dagbok

Skrevet
Ha en fin ettermiddag og kveld, så sees vi i kverris' dagbok

Så søte dere er! :kyss:

Ylva er så nydelig, LT! Får så lyst til å ta henne opp og kose med henne! :hjerte: Tenk at de utvikler seg så fort.

Håper formen er bedre i heimen i dag!

Og du - takk for alt du skrev i dagboka mi i natt! :klem:

Skrevet

Så nydelig hun er :hjerter:

Og ikke nok med at Ylva plutselig er blitt så stor, det er jo ikke lenge til Bragegutten har bursdag heller. Store fine gutten din.

Skrevet

Tusen takk for hilsener og bildeskryt alle sammen, kjempegøy å lese for en stolt mor :sjarmor:

I dag var det min tur til å bli dårlig. Har spydd og spydd... og hatt sinnsyk hodepine. Mannen kom tidlig hjem fra jobb, da lå både jeg, Brage og Ylva rett ut og sov. Han tok med seg Ylva på dåpstreff nå i kveld, og mamma og pappa kom for å passe på Brage, som ikke er helt i slag ennå og har 38 i feber nå i kveld.

Orker ikke skrive mer nå.

Skrevet

Uff, kjære deg, LT! Så dumt at du også måtte til pers...heldigvis pleier jo sånt å vare en dag da, så jeg håper du er i bedre form i morra igjen! :troest:

GOD BEDRING! :kose:

Skrevet

Kverula: :kyss:

Er litt trøtt i dag. Brage var urolig i natt og måtte komme over til oss etter hvert, og da fikk ikke jeg sove etterpå! La meg i gjestesenga vår, men sovna ikke før i 5-tida. Brage sov til kl. 10 i dag da, og det var deilig! Så var han med meg i dusjen og vi har spist frokost, lest bok og sett litt på "Brum". Ylva purker i vei enn så lenge!

Når Brage sovner etterpå skal jeg gå over gulvene her med støvsugeren og gjøre ferdig dåpsinvitasjonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...