Gå til innhold

LT og gullungene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aner ikke, kanskje rødvinen inneholder noen fødselsfremkallende stoffer? Den øker melkeproduksjonen min i hvert fall!

Måtte :ler: av puppene mine i stad. Den ene er sprengfull og ca. dobbelt så svær som den andre. Og står rett opp når jeg ligger. Skulle tro det var silikon i den! Skal pumpe meg nå. Ylva sover, så der er det ikke mye hjelp å få!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal definitivt ta et glass vin i kveld. Har lyst til å ta det NÅ, men så kan det jo hende jeg kommer på at jeg må ut og kjøre bil i kveldinga, så da får jeg vel vente.

Lurer på hvordan puppene mine blir om jeg får melk. De er store nok som de er allerede, for å si det sånn...

Skrevet

Kverula: :klem: Det blir nok "fulle mugger" ja! ;)

Det ble ingen handletur til hagesenteret, men maling av rekkverk og tur bort til det lokale svaret på Folkemuseet. Vi så på hester og kaniner, og gikk tur innover i marka der. Var ikke no´problem å ha med vogna med Ylva oppi heller, fine stier. Brage koste seg og veksla mellom enten å løpe bortover og i ring eller å ville sitte på skuldrene våre!

Jeg ville gå litt mere, så jeg trilla vogna hjem igjen mens mannen kjørte hjem med Brage og begynte på middagen. Det ble lapskaus og flatbrød i dag!

Brage syntes det var gøy å knekke flatbrødet. Han sa "knekke" også, det har jeg ikke hørt ham si før. Det er nye ord hver dag her for tiden!

Og så fikk jeg pumpa ut 250 ml før Ylva våkna igjen! En flaske i kjøleskapet og en i fryseren.

Snart skal vi kose oss med litt snacks og se på "Trusselen" på NRK1.

Skrevet

Bra det ble litt bedre vær i dag! :)

Ha en kjempe fin ny uke! :klem:

Skrevet

Glossy og iingvild: :klem:

Skjønner ikke hva det er med meg for tida jeg. Er småkvalm av og til og har dårlig matlyst. Pleier alltid å spise to skiver til frokost, men i dag klarte jeg såvidt å tvinge i meg én!

Har ikke gjort stort i dag, bortsett fra å styre med tulla. Har tatt unna litt klesvask og bestilt fremkalling av bilder. Og så skal jeg trille til barnehagen og hente Brage etter hvert! Hvis det ikke begynner å regne da, ser litt utrygt ut!

Skrevet

:kose:

Håper formen blir bedre snart da - det er jo pyton med kvalme. (Her har det vært "noe som har gått" for ikke så lenge siden...men håper jo ikke at det er no' sånt du har pådratt deg... :riste: )

Merkelig vær for tida - snakka med søstera mi på telefonen i stad - da var hun en drøy kilometer unna meg og klaga over et forferdelig regnvær. Mens her jeg sitter kom det ikke en eneste dråpe. :klø: Det skal sies at det kom etterhvert, men det var merkelig uansett.

Håper dere har fått trilla dere en tur da! :)

:klem:

Skrevet

Det har tordna og lyna i det fjerne, så jeg turde ikke ut og trille. Det får bli en annen dag!

Brage har også hatt noen dager hvor han har spist litt dårlig, men det har ikke blitt noe mer ut av det! Håper det holder seg sånn.

Er så spent på deg for tida Kverula! Det bør jo skje noe snart...!

Krysser fingrene for at jeg får rett i at tirsdag er dagen! :hoppe:

Skrevet

Da var det kanskje det uværet som har vært her i dag du så/hørte da! ;)

Du har rett i at det bør skje noe snart. Og det gjør det jo også da - på onsdag skal jeg jo på sykehuset til vurdering. Og hvis det ikke blir no' tull, så er jo torsdag frist for igangsetting.

Men jeg håper jo at tirsdag kan være dagen. Tirsdag MÅ være dagen! :Nikke:

Skrevet

Kverris og Toblerone: :klem:

Er skikkelig uggen i kveld. Kvalm og slapp, og rar mage. Har bare lyst til å sove! :sove:

Brage var så rar ved middagen, han begynte å grine og klarte ikke å slutte! Men etter hvert ble han blid igjen og spiste opp.

Og så skulle han nusse meg på munnen :ler:

Vi spurte hva han hadde gjort i barnehagen i dag, og da så han veeeldig hemmelighetsfull ut. Og så spurte vi om han hadde klint med jentene, og da nikka han! :hoho:

Ikke rart basillene sprer seg i barnehagen akkurat... huff. Brage hadde hatt løs mage i barnehagen i dag, håper ikke det er noe sykdom på trappene her!

Skrevet

Så kjedelig at du ikke er helt i hundre... Må ikke bli syk.... :syk:

:kose:

Uværet du hørte gikk muligens over her jeg bor... Væh... lenge siden det har buldra så godt... Men det er litt koselig også da. Var en våt gutt jeg henta i barnehagen i hvert fall... :ler:

Ha en trivelig kveld. :klem:

Skrevet

Hei Cr@sh! :klem:

Jeg er som i går, kvalm og vondt i kroppen, men Brage er blitt syk stakkars! Måtte hente ham i barnehagen, da hadde han kasta opp og hadde 40 i feber! Vondt å se ham sånn, så slapp og ulik seg selv. Han smilte da han så meg, men ellers var han bare helt slått ut. Han fikk febernedsettende, kasta opp mer da vi kom hjem, og så sovna han. Håper ikke vi andre får det også... men det skal kanskje mye til for å unngå det... passer nøye på med håndvask i hvert fall, og holder ungene fra hverandre...

Skrevet

Uff, da... :troest:

Håper dere andre slipper unna - selvom du jo allerede har et snev av det.

GOD BEDRING! :kose:

Skrevet

Så nydelige barn du har! :)

God bedring til både deg og Brage!

Skrevet

Huff, huff, huff :troest:

Det er sikkert noen form for omgangssyke dere har pådratt dere. Håper dere voksne holder dere friske og at barna snart blir friske og.

God bedring til alle sammen :klem:

Skrevet

Ja, det er nok spysjuke her i gården...

Dvs det har roa seg litt nå heldigvis. Ingen har kasta opp siden kl. 16 i dag. Ylva virker i bra form, Brage virker bedre og har spist og drukket litt.

Selv har jeg litt feber nå, men føler meg ikke så dårlig ellers. Har spist litt jeg også.

Måtte innom for å se om det var noe på gang hos Kverula!

Gjest marthepia
Skrevet (endret)

Bra det har blitt litt bedre nå. Det er vel et virus som går. Når en i familien får det smittes alle. Det var akkurat slik hos oss også. God bedring :klem:

flere bilder av den lille søte?

Blir så babysyk når jeg ser de bildene. Gleder meg masse til nesteman kommer :hjerter:

Endret av marthepia
Skrevet

Ånei og nei...spsjuke dere nå...Det hørtes nok like ille ut som det er*grøss* Jeg hater å spy og får vondt i hjertet av å høre om stakkars syke småttiser...

Må virkelig håpe at det gir seg kjapt!

Beundrer deg for alt du rekker...Hus og hjem og to barn og masse greier..og kg i tillegg...rekker ikke noe jeg...."spurter" meg gjennom runden min nå før lillemann våkner igjen!

:klem::klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...