Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så herlig skjønn rampejente :hjerte:

Og for en tøff 3 åring.... De vokser jammen fort de der treåringene våre. Lurer nesten på hvor tiden har blitt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det har skjedd mye hos deg siden sist jeg var innom.. :klem:

Trist at du mistet.. Blir spennende å følge deg videre, håper det klaffer fort for dere når dere først begynner prøvingen på nr. 3.

Og, sist men ikke minst, FOR noen skjønne barn du har!! Ylva har jo bare blitt sååå stor siden sist jeg så bilde av henne! Nydelige begge to!! :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanna og Fjellrypa: :klem:

1. desember i dag, og det øs-pøs-regner ute!

Ungene har fått pakkekalender, og det var kjempestas. Ikke fullt så stas var det at Ylva har feber i dag :(

Jeg har benytta lørdagen til å sove ut litt, gjøre husarbeid (som jeg aldri bli ferdig med uansett) og passe på lille snuppa mens mannen og Brage er på juleverksted.

I kveld skal jeg ut og spise med noen venninner! Gleder meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg har lurt sånn på hvorfor alle neglisjerer dagbøkene sine for tida, de dukket ikke opp på "mine innlegg" lenger... Og nå i dag forsto jeg at det er fordi jeg selv skriver der altfor sjelden. :klaske:

Trist å lese om det du har vært gjennom! :klemmer: Håper du finner roen og den gode julefølelsen etterhvert. Men det er lov til å være sliten og lei seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener!

I dag går jeg bare helt i svime. Jeg forstår det ikke helt, men: Jeg er visst gravid igjen!

Tok en test i morges, pga div. symptomer i det siste. Den var positiv... Så nå skal vi ha vårt 3. barn, en liten forundringspakke, i midten av august! :babysmokk:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: FOR en julegave LaTraviata!! Du må bare være superfruktbar, det er sikkert! :rødme:

Sitter med gåsehud jeg nå..var så godt at det triste ble snudd til glede igjen!! Gleder meg til å følge med deg på veien mot å bli 3-barnsmamma!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener!

I dag går jeg bare helt i svime. Jeg forstår det ikke helt, men: Jeg er visst gravid igjen!

Tok en test i morges, pga div. symptomer i det siste. Den var positiv... Så nå skal vi ha vårt 3. barn, en liten forundringspakke, i midten av august! :babysmokk:

:hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye, så gøy at du hadde det på følelsen:) Og så utrolig fruktbar du er :)

Krysser for at det går bra denne gangen,(men gikk du ikke på p-piller)

wow det må jeg si, tøffe dere med tre tette, men da blir de jo etterhvert gode venner sikkert :)

Jaja vi får jo to tette, men tre høres kanskje litt slitsomt ut men jeg ønsker meg tre jeg også, (hadde det ikke vært for dumme kvalme og oppkastet hadde det nok blitt tre her og. Men er glad for at jeg får to da, om alt går bra :)

Håper formen din holder seg bra. Når er termin da, og er du 5 uker på vei da?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter!

Felicity: Jeg starta på p-piller ja, jeg fikk jo en blødning ganske kort tid etter SA´en, som jeg trodde var mensen og da tok jeg første pille på brettet. Men det kan vel ikke ha vært det da (og da er ikke pillene sikre den første uka). Prevensjon er tydeligvis ikke tingen for meg, etter dette barnet må vi vel leve i sølibat (yeah right!) eller mannen må ta ansvar og klippe strengen!

Men vi går på med friskt mot vi!

Dette blir så bra, tenk at mine to små skal bli storebror og storesøster :legrine:

Terminen er 16. august, etter det jeg har greid å regne ut.

Er visst 4 uker i morra, og merke noen symptomer. Har veldig øm og "støl" mage (stikkinger og stramninger), og puppene er ømme. Jeg går på do og tisser i ett sett, er kvalm i perioder, mens andre ganger får jeg totalt matkick og MÅ HA MÅ HA et eller annet!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Merker at det er alt for lenge siden jeg har vært innom her. Har lest de siste sidene, og det har jammen meg skjedd mye i livet ditt den siste tiden.

Gratulerer så utrolig masse!!! :klemmer:

Herlige bilder av barna dine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, snuppa!!! Leste først at du hadde mistet, det visste jeg ikke...så kom jeg lenger ned og jaggu var du ikke gravid igjen! Grattis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, trist at du mistet, selv om det ikke var planlagt. Blir litt stressa med det spiralgreiene, funker det ikke da? en kollega av meg ble også gravid med spiral, hadde vært sammen med typen i et halvt år og ble gravid med tvillinger! :hakeslepp: Kanskje p-piller er greia.

Håper du er i grei form igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er i fin form Imax. Er jo gravid igjen! :-D

Men jeg har blitt forkjøla. Har kjempevondt i halsen i dag. Skal ha med eldstemann på teater i ettermiddag, vi skal se Jul i Blåfjell!

Så jeg håper jeg blir bedre til da.

God helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du har vært gravid, mistet og så er gravid igjen, er det tilfellet? Litt blond :sjenert: Trodde du sa dere ville vente?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...