Fjellrypa Skrevet 11. november 2007 #1461 Del Skrevet 11. november 2007 Oi! Det må være litt av en berg og dalbane du har vært på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 12. november 2007 #1462 Del Skrevet 12. november 2007 Oj, her har det skjedd ting. Vil bare gi deg en god jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 12. november 2007 #1463 Del Skrevet 12. november 2007 Hei. En klem til deg ... Hvordan går det med deg?Vet ikke om det er for tidlig å gratulere eller går det ikke riktig vei? Hmm uff så synd du blei gravid med spiralen, kanskje du mister fordi den blei dratt ut da? Uff håper det går den veien dere ønsker Stor klem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. november 2007 #1464 Del Skrevet 12. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. november 2007 Forfatter #1465 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei, og tusen takk for klemmer alle sammen. Jeg har mistet. Blødde en del i helga, og hadde smerter. Ny test i går ble negativ. Jeg har følt meg litt nedfor, men har prøvd å fokusere på andre ting. Vi dro til svigers fredag kveld. Lørdag dro jeg og mannen på julegaveshopping, og var på kafé uten barn, og søndag var det farsdag og så dro vi på tur i marka der hvor svigers bor. Brage var så flink til å gå selv, men han var sliiiiten etterpå! I går kjente jeg at jeg holdt på å bli forkjøla da Feber og vond hals gjorde at jeg måtte dra tidligere hjem, og i dag sitter jeg på hjemmekontoret med te og halslinser. Er det ikke det ene, så er det det andre... Endret 13. november 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. november 2007 #1466 Del Skrevet 13. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. november 2007 #1467 Del Skrevet 13. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 13. november 2007 #1468 Del Skrevet 13. november 2007 og god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. november 2007 #1469 Del Skrevet 13. november 2007 Huff, her har det skjedd mye på kort tid ja!! Så trist at det endte slik La Traviata... Sender over en haug med gode ..tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 14. november 2007 #1470 Del Skrevet 14. november 2007 En stor til deg... Trist å høre... Og at du er mye syk. Slitsomt å være småbarnsforeldre til tider.. Har du og mannen snakket om det at du mistet da? Vil dere prøve på nytt eller?Hadde du vanlig spiral?det er synd den ikke er så sikkert, for det er jo en sjans å miste når man drar den ut fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2007 Forfatter #1471 Del Skrevet 16. november 2007 Hei dere. Felicity: Vi vil helst vente med baby. Neste år (seint på året) har vi snakka om å prøve på nr. 3! Pga jobben min og litt andre faktorer Jeg har fått resept på p-piller nå. Det er helg, og det er deilig. Vi får middagsbesøk i morgen, og må ordne i stand en del i den forbindelse. Jeg er sååå fornøyd med at jeg har gjort unna 11 julegaver hittil da! Har begynt å komme i julestemning alt jeg, det er jo litt tidlig men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. november 2007 #1472 Del Skrevet 17. november 2007 Så deilig å være godt igang med julegavene. Har ikke så mange igjen jeg heller og det er en lettelse. Så når desember kommer kan jeg bare slappe av, pakke inn gavene og kose meg. Julestemningen står på trappa og banker på her og, men det er jo ikke lenge igjen så det er liksom greit. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. november 2007 Forfatter #1473 Del Skrevet 20. november 2007 To julegaver til kan krysses av på lista! Sykdommen tar liksom ingen ende her i huset nå. I går kveld begynte jeg å kaste opp. Det har gitt seg nå, men kroppen min er helt kake! I dag har Ylva hatt diaré og vi målte feber på kvelden... Brage virker i god form da, det er da noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 21. november 2007 #1474 Del Skrevet 21. november 2007 Uff ikke morro med omganssyke. Og dere får jo alt som kommer inn i huset Håper at nyåret gir dere mere friske barn og deg. Ja dere har jo nok å holde fingrene i når det gjelder barn tenker jeg Jeg har alltid ønsket 3 barn, men nå som jeg har vært så dårlig så revurderer jeg at det holder med to... Min samboer er for bare to så da måtte det bli med en annen en sa han:) Hehe... Og tror det da blir to, men det er jo nok sikkert da klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. november 2007 #1475 Del Skrevet 21. november 2007 Sender en stor frisk klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1476 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Da ser det ut til at diaréen og feberen er på retur. Nå skal det ikke slippe flere bakterier og virus inn her altså! I morgen skal jeg og mannen på kabaret! Gleder meg!! Endret 22. november 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2007 #1477 Del Skrevet 22. november 2007 Tror du har smitta meg via nettet jeg... Neida! Men får sende deg en fortsatt god bedrings :klemme: her også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. november 2007 #1478 Del Skrevet 23. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. november 2007 Forfatter #1479 Del Skrevet 25. november 2007 Heia! Her sitter jeg, litt småbrisen etter god mat og rødvin på en fin lørdagskveld. Det er bare en måned til julaften, og jeg gleder meg som en unge! Kabareten i går var så bra. Vi koste oss, det var en stund siden vi hadde barnevakt og kom oss ut sist! Venninna vår, som var barnevakt går, overnatta til i dag, og i dag har vi vært en tur i sentrum her vi bor, handla på Julehuset og vært på kafé. Dagen har flydd avsted i usannsynlig fart. I morgen skal vi ha barnevakt noen timer da også, for at vi skal få starta den O´STORE oppryddinga av kontoret! Jeg har følt meg litt nedfor i det siste, men det går bedre. Jeg blir dog ikke klok på kroppen min, for den oppfører seg til tider sånn at jeg har måttet ta nye tester for å se om jeg virkelig har mista eller ikke. De har vært negative, så nå håper jeg kroppen snart fatter poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. november 2007 Forfatter #1480 Del Skrevet 25. november 2007 Her er snuppa mi, 16 måneder og en herlig rampejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå