Murmelmy Skrevet 12. oktober 2007 #1441 Del Skrevet 12. oktober 2007 For noen nydelige unger du har, LT....men det visste jeg jo fra før av God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #1442 Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk for det Murmel! Jaggu har jeg klart å bli syk IGJEN! Var vel ikke helt frisk likevel etter forrige runde, for i går begynte jeg med hodepine og fortsatte med høy feber. Var helt utslitt etter å ha hatt overnattingsbesøk og gått lang tur med ungene mens mannen malte gjerder etc. Nå ser jeg på 71 grader nord og gleder meg bare til å gå og legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 17. oktober 2007 #1443 Del Skrevet 17. oktober 2007 Så fine bilder av barna dine Håper du blir frisk fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #1444 Del Skrevet 19. oktober 2007 *bake bake bake* Denne helga blir det bursdagsfering for alle penga. Brage blir snart 3 år! Han synes det er veldig moro, og snakker en del om det. I dag fikk han være med og velge ut gaven sin selv! Jeg er mye bedre nå, men litt tett og hostete fortsatt. Det går seg nok til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #1445 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hipp hurra for Bragegutten min som fyller 3 år i dag! I dag blir det feiring i barnehagen, vi hadde med regnbuegelé i morges. Bursdagsbarnet var veeeldig trøtt i da vi kom inn og sang "Hurra for deg" da, men våkna litt etter litt da han fikk gaven fra Ylva- en "Lynet" lekebil! Stooor stas Resten av gavene får han i ettermiddag, og så får vi vel spise opp kakerestene fra helga Endret 23. oktober 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. oktober 2007 #1446 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hurra for Bragegutten!!!!! Håper det blir en fin bursdagsfeiring!!! Tenk det da - 3 år allerede. :juhu: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. oktober 2007 #1447 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer med 3-årsdagen Brage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. oktober 2007 #1448 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hurra for Brage som har bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. oktober 2007 #1449 Del Skrevet 25. oktober 2007 Grattis med dagen! Som tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. oktober 2007 #1450 Del Skrevet 26. oktober 2007 Grattis med dagen som var, Brage :hoppe: Herregud som tiden flyr, hvor blir den av? God helg fra oss til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #1451 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Takk for hilsener! Mandag alt. Helga fløy veldig fort avgårde! Vi var i bursdagsselskap på lørdag, og lørdag kveld ble Ylva syk. Hun hadde over 39 i feber, pluss magetrøbbel og nye jeksler på vei (alt på en gang). I går var tempen rundt 38 og formen hennes slett ikke verst. Vi har vært hjemme i dag da, men i morgen blir det barnehage igjen. Å stille klokka i helga var ikke akkurat noen opptur, ungene våkner til samme tid som ellers, og jeg har vært helt zombie selv... denne tida på året er definitivt ikke min favoritt. Endret 29. oktober 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2007 #1452 Del Skrevet 29. oktober 2007 Innom og titter litt. Fine bilder av fine unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. oktober 2007 #1453 Del Skrevet 30. oktober 2007 En forsinket gratulasjon til Brage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2007 #1454 Del Skrevet 30. oktober 2007 Innom og oppdaterer meg litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. november 2007 #1455 Del Skrevet 2. november 2007 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2007 Forfatter #1456 Del Skrevet 3. november 2007 Takk for hilsener! Helg igjen ja! Denne uka har vi vært syke alle mann. Rimelig lei nå! Først Ylva, så meg, så Brage. Feber og magetrøbbel, jeg har også hatt mye migrene med oppkast og det er bare så pyyyton. Bedre nå da. Skal til legen på mandag og få sjekka meg opp skikkelig, kanskje få noen medisiner som hjelper bedre på migrenen. Ellers går alt sin vante gang her, Ylva kommer stadig med nye ord og det er så gøy. Jeg har begynt litt på julegavene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1457 Del Skrevet 8. november 2007 Dette har vært en veldig rar uke. Mandag: følte meg veldig dårlig og kasta opp. Hadde ømme pupper, så jeg tok en test. Den ble positiv Og jeg som har spiral... Tirsdag: Dro til legen og tok en del prøver, ble undersøkt ordentlig og spiralen ble fjernet. Dro hjem og hadde da litt lyserosa utflod. Litt bekymra, da jeg hadde fått høre at det var en risiko for å miste i og med at spiralen hadde blitt fjerna. Onsdag: Fortsatt dårlig form. Ømme pupper og kvalme. I dag: Enda mer bekymra fordi puppene ikke var ømme lengre. Tok en test, og teststreken var ikke blitt noe sterkere på 3 dager. I kveld har jeg begynt å blø en del. Jeg føler meg ikke så gravid lengre, og skjønner hvilken vei det går. I morgen får jeg vite hvordan HCG´en min lå på tirsdag, men regner ikke med at det forandrer noenting. Hele greia er bare så merkelig, og jeg skjønner lite av hvordan dette har gått for seg og er i hvert fall veldig sikker på at jeg ikke skal ha spiral igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. november 2007 #1458 Del Skrevet 9. november 2007 Oj, LT Det var sikkert litt av et sjokk ja. Skjønner at det er mye tanker om hvordan resultatet blir. Store klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. november 2007 #1459 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Oisann!!! Huff! Vil bare gi deg en haug av sånne jeg :klemmer: Endret 9. november 2007 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. november 2007 #1460 Del Skrevet 9. november 2007 Oj, her var det skjedd ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå