Gjest Madden Skrevet 8. april 2007 #1161 Del Skrevet 8. april 2007 Skjønne bilder av snuppa di La Traviata!!! Håper dere har hatt en kjempefin påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. april 2007 #1162 Del Skrevet 8. april 2007 Hei vennen! Ååååååå for noen skjønne bilder av prinsessa! Også er det så artig å se hvor lik hun er på storebroren sin! Absolutt bedårende rett og slett! Og tusen takk for den koselige hilsnen på mobilen - fikk skikkelig påskestemning når det bildet kom! Du er så god!!!!!!! Håper dere får en fin tur hjem i dag! Påskeklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. april 2007 Forfatter #1163 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei alle sammen! Takk for påskehilsener! Vi kom hjem i ettermiddag, det gikk veldig greit å kjøre, men litt overraskende snøvær her hjemme må jeg si! Brage kan nok gå på ski på plenen i morgen tenker jeg! Været har vært som de fleste andre steder antakelig, mye vind og litt snøvær også. På torsdag blåste det stiv kuling med storm enkelte steder, så jeg holdt meg inne med ungene mens mannen prøvde seg på en liten tur. Noen av de andre som var ute den dagen blåste bare bortover med vinden i ryggen, oppover bakker og alt som var! Helt umulig å gå i motvind, men beltebilene kjørte i et sett og brakte folk trygt tilbake igjen. Torsdag og fredag fikk Brage feber også, så det var ikke før på lørdag vi kom oss ut på tur! Men hadde en fin liten runde med begge ungene i pulken. Mannen sleit som en helt i oppoverbakker, bra trening! Hadde lunsj på en lun plass, og Brage fikk prøve seg på ski han også. Og tilbake på fjellstua var det akekonkurranse, det var kjempegøy! Var sammen med tante, onkel og to kusiner av mannen, samt jevnaldrende tremenninger av Brage og Ylva. Ungene har lekt masse, og skapt liv og røre! Litt sykdom i leiren der også, vanskelig å unngå egentlig. Lurer på når i fremtiden vi greier å komme oss til de stedene vi pleide å gå til før vi fikk barn! Påskeaften var en højdare, med vorspiel, 5 retters middag, kake og kaffe etterpå, dans og div. arrangementer utover kvelden. Ble litt brisen og hoppa på mannen den kvelden.. Deilig å være hjemme igjen også, og komme litt i orden igjen. Brage har fått lov til å være oppe litt ekstra og se på Istid, han har sittet tålmodig i bilen i 5 timer i dag og i morgen skal vi ta det med ro her hjemme og jeg skal lese til eksamen. Ønsker alle en fortsatt god påske, det lille som er igjen av den. Endret 8. april 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. april 2007 #1164 Del Skrevet 9. april 2007 Hei vennen min Høres ut som om dere har hatt en kjempefin påske. Og at både store og små har kost seg! Og lykke til med eksamenslesning. Det går nok kjempebra . Nå skal jeg stupe i seng - tilbake til hverdagen i morgen!!!!! Natti natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2007 #1165 Del Skrevet 10. april 2007 Høres ut som en flott påske, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. april 2007 #1166 Del Skrevet 10. april 2007 Flott å se bildene av Ylva! Håper du får en kjempe fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2007 Forfatter #1167 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Charmina, Cr@sh og iingvild: Innom en liten tur for å oppdatere litt! Driver på med eksamenslesing og oppgaver og prøver samtidig å nyte den siste uka av permisjonen min. Fra neste uke skal mannen gå hjemme fram til midten av juni! Ylva har begynt å røre seg enda litt mer nå, hun tar tak i ting og reiser seg opp, og åler seg fremover med stadig større fart! Hun koser seg veldig med å leke på gulvet, og elsker å bake kake og synge andre sanger, da klapper hun kjempeivrig og stråler som en sol! Brage er også veldig glad i å synge for tiden. Han kan mange sanger, og er ivrig på å lære nye også! Det er så koselig å høre ham synge Han er i barnehagen i dag, skal gå tur med Ylva i området rundt barnehagen etterpå og så hente ham. Skal lese mer i kveld, men må ha med meg Frusrterte fruer selvsagt Endret 10. april 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 10. april 2007 #1168 Del Skrevet 10. april 2007 Tenk at du alt snart er ferdig med permisjonen... Synes ikke det er sååååå lenge siden Ylva kom til verden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. april 2007 #1169 Del Skrevet 10. april 2007 Sier akkurat det samme som Samba! Tenk at du snart er ferdig med permisjonen for denne gang! Tiden går bare sååå fort!! Høres ut som påsken har vært herlig på alle måter!! Sånn skal det være vet du!!! Jeg koste meg med Prison Break i dag, med det resultat at jeg kommer nok til å gå ifra konseptene siden jeg må vente til høsten på sesong 3!!! Sånn er det alltid...typisk!! Ha en flott kveld, selv om du må examenslese litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. april 2007 #1170 Del Skrevet 10. april 2007 Hei snuppa! Håper det går bra med lesinga! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2007 #1171 Del Skrevet 12. april 2007 Oh gosj skal du back in business allerede ja...Det er sinnsykt skremmende hvor fort det går...Snart er det mai og på slutten av juni skal jeg også jobbe... Men bare litt da heldigvis... Litt av en påske dere har hatt da Hehe!Bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. april 2007 Forfatter #1172 Del Skrevet 13. april 2007 Samba, Madden, Charmina og Skytte: Ja, i dag er siste dagen av permisjonen! Det blir veldig rart å dra fra henne på mandag, men det blir litt godt å komme i gang igjen også. Pappaen hennes er jo selveste superpappa, så dette skal gå bra! Hun er litt forkjøla for tida, men ikke feber. Veldig hard i magen, og illrød i stumpen, stakkars! Vi lufttørker og smører og styrer på. Jeg har også vært forkjøla denne uka, ikke veldig satt ut men litt feber på kveldene. Bedre i dag, men jeg våkna med hodepine etter at Ylva ble liggende hos meg halve natta. Det må vi få en slutt på når jeg skal jobbe, hvis jeg ikke skal gå rundt som en zombie på jobb. Det er en nydelig dag, og jeg skal sette meg ut i sola for å lese til eksamen mens snuppa sover etterpå. I ettermiddag triller vi en tur ved barnehagen til Brage, og henter ham etterpå. Mannen kommer antakeligvis seint hjem, han må avslutte ting før permisjonen hans begynner! Så da lager jeg en middag til Brage i 5-tida og så koser jeg og mannen oss i kveld med enchiladas og TV-titting I morgen skal jeg på kino med venninna mi! Skal se Mars og Venus. Blir koselig! Ellers i helga skal jeg nikose med familien min og lese så det freser! :lese: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. april 2007 #1173 Del Skrevet 13. april 2007 God helg, og lykke til med eksamenslesing. Så mange flinke som leser til eksamen i dagøkene, også med 2 barn og i gang med jobb snart..må si jeg beundrer deg som har vilje til å få det til! Kos deg med kino, den er så fin- både morsom, trist, romantisk.. jeg sippa tre ganger- men da var jeg høygravid.. - og nyt siste fridagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. april 2007 #1174 Del Skrevet 13. april 2007 Enda en eksamensleser! Jeg må si som Kipa, jeg er imponert. Lykke til. Hva leser du? Kos deg i sola den siste dagen i permisjonen din, det blir nok rart å begynne å jobbe igjen. God helg til hele LT-familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. april 2007 #1175 Del Skrevet 14. april 2007 Herlige bilder av lillemor... Bare innom å oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. april 2007 Forfatter #1176 Del Skrevet 15. april 2007 Kipa, Siam og Glossy: I morgen er det jobb! Ganske spent. Men gleder meg til å komme i gang igjen! Har funnet ut at jeg kanskje må ha med pumpa på jobb. Puppene mine er visst fortsatt ivrige, jeg merker det veldig godt hvis ikke Ylva har fått mat av meg på en halv dag. Vi har hatt en fin helg, jeg har lest masse da, mens mannen og ungene har vært ute og lekt og kost seg. Grilla har vi gjort, både lørdag og søndag. Deilig! Kjempegøy å dra ut med venninna mi på lørdag også! Utepils på Karl Johan og kino etterpå. Sånn passelig den filmen egentlig. Likte ungene best jeg! Har fått gått en liten trilletur med Ylva i dag, hun var så utrolig blid og satt i vogna og lo høyt! Håper hun ler like mye i morgen når jeg ikke er der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 16. april 2007 #1177 Del Skrevet 16. april 2007 Håper du har hatt en fin dag på jobb, og at Ylva har vært blid og grei selv uten deg en hel dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. april 2007 #1178 Del Skrevet 16. april 2007 Er permisjonen alt over? Synes ikke det er lenge siden Ylva kom jeg.. Håper du har hatt en fin dag på jobb og at Ylva har hatt det gøy selvom mamma`n ikke har vært der. Ha en fin kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1179 Del Skrevet 18. april 2007 Hei på dere, Samba og April! Har kommet inn i jobbinga nå, og det går flott med mannen og Ylva hjemme! Første dagen var litt rar, jeg ville egentlig bare hjem. Men nå går det kjempefint! Har eksamen snart, så det blir mye lesing! Titter innom igjen når den er overstått (og forhåpentligvis bestått) neste mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. april 2007 #1180 Del Skrevet 19. april 2007 oi... er du tilbake på jobb Lykke til med eksamen. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå