Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Siam og Karius: :klem:

Det ser heldigvis ut til at AB´en virker - selv om Ylva får veldig løs mage av den...

Sløøøv kveld - har sett på LOST og ellers bare surra rundt...

Tatt noen nye bilder og skal skaffe meg ny avatar har jeg tenkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig bilde! :hjerte:

Håper Ylva blir ordentlig frisk nå og begynner å sove litt mer sånn at du kan få tilbake litt overskudd også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: :klem:

Natta vår var heldigvis bedre. Har mer overskudd i dag, det har stort sett gått med til husarbeid da. Vi må jo holde oss inne og borte fra barseltreff og alt som er gøy! Koser oss jo hjemme også, og med all snøen som har kommet hadde det vel ikke blitt så voldsomt lange turer heller, men savner å komme meg ut litt.

Brage har besteforeldre-dag i dag, og mannen har noen ærend i byen og kommer seinere han også. Jeg har laga meg spaghettimiddag og er stappmett! *urk*

Menssmerter i dag, så da er det vel duket for første tantebesøk. Har vært veldig heldig som har sluppet unna til nå da, så kan ikke klage!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempenydelig avatar, ja! Signerer den!

Godt dere fikk en bedre natt, håper formen blir bedre så dere får bli med på alt som er gøy igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi hva ikke dere må gjennom av sykdom...Jeg skjønner ikke at dere må forfølges hele tiden,det er virkelig urettferdig :sur:

Håper virkelig at det blir årnings nå sånn at dere kommer tilbake i rett gjenge og får vært litt sosial!Begynner å bli rastløs jeg også nå etter snart ei uke med -20 grader...Innevær!

Ha ei fin og frisk helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig fin avatar ja!!! Skjønningene!! Til å spise opp rett og slett!!

Her er det også skikkelig vinter igjen...og så kaldt at jeg rett og slett ikke klarer å gå tur! Jeg HATER å fryse...og det er uungåelig når det er nesten 20 minus ute! :ler:

God helg vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skjønningene mine! :klem:

Har hatt skikkelig migreneanfall i dag. Så lenge siden sist at jeg helt hadde glemt hvor ille det kan være. Får så vondt i hodet at jeg kaster opp. Jeg får det når mensen er i anmarsj, så nå venter jeg fælt her. Vil bare ha det overstått...

Jeg har uten tvil verdens beste og snilleste foreldre altså. Mamma ringte og hørte hvordan ståa var, og kom bort hit for å hjelpe til med Ylva, og pappa henta Brage i barnehagen!

Mamma skal få en stooor blomsterbukett på søndag, vi er bedt dit på middag og kaffe.

Føler meg bedre nå. Men lurer på om Brage brygger på noe, for han ville ikke ha middag, bare maste om å få smokken og gå og "lalla".

Tar meg en dagbokrunde litt seinere tror jeg! Morn så lenge! :-D

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen! :kose:

Uff...migrene høres så vondt ut.. :tristbla::klem:

Godt med snille, gode foreldre! :)

Kose dere masse i helga, håper ikke Brage blir syk!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godjenta mi :klem:

Nå har jeg endelig fått oppdatert meg her inne. Du har nå jammen hatt nok å stri med du også da vennen. Og gratulerer så masse som tante. :klem:

Tusen takk for koselige hilsner og ikke minst omsorg på sms - du er nå skjønn er du.

Deilige bilder av Ylva, så stor hun er blitt. Tiden går bare så alt for fort. Synes ikke det er lenge siden jeg gikk her og ventet på at du skulle få henne jeg.

Ha en fin helg, og klem gullungene fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica, Charmina, Felicity og miiip: :klem::kyss:

Har hatt en fin lørdag så langt. Natta vil jeg helst glemme!

(Migrenen kom tilbake for fullt og jeg bare lå der og venta på å kaste opp)

Brage var med mannen på skitur i formiddag, det var veldig stas. Særlig å kjøre sammen i nedoverbakkene!

Så tok jeg meg en tur på egenhånd for å hente en pakke på Posten, og dra innom biblioteket og blomsterbutikken. Kjøpte 2 fine orkidéer, en til mamma og en til meg selv!

Lånte også en del barnebøker, lydbøker og hørespill, sistnevnte to skal inn på iPod´en min! :)

Nå skal vi kose oss med smoothies! Og kyllingwok litt seinere i kveld. Ellers kjører vi "sunn linje" og har kun kjøpt inn Coca Cola Zero, tørka frukt og Snack-a-Jacks til i kveld.

Det blir nok å se på Grand Prix, og litt DVD etterpå... har fått tak i Slipp Jimmy fri, er litt spent på den!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Den filmen kunne jeg også ha tenkt meg å ha sett. Du får gi rapport! ;)

Ha en fin kveld da. Og jammen er den avataren din fin! Deilige unger!

Klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener, Charmina, monja og Cr@sh! :klem:

Har blitt godt traktert på morsdagen. Fikk sove lenge, og ble servert frokost på senga, og en gave fra gullungene mine (Memoirs of a Geisha på DVD). Kjempekoselig!

Det er bikkjekaldt nå, og vi har hatt en innedag. Ikke like lett å få lagt Brage inne som ute, men det gikk da til slutt.

Nå er mannen ute og går på ski, og barna sover! Jeg hadde planer om å bake scones, men får se hva jeg rekker. Må betale noen regninger først...

Vi er bedt på middag til mamma og pappa kl. 5! :tommelsmil:

Ønsker alle en god søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...