Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Felicity og Murf: :klem:

Brage er feberfri i dag! :hoppe:

Men han har pådratt seg en øyekatarr på tampen av det hele. Vi drypper i vei til høylytt protest...

Alene med ungene i dag, formen min er mye bedre, men magen min er i ulage igjen. Diaré...

Og så er det sååå fint vær ute, og vi får ikke utnytta det noe særlig... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta var forresten bedre, Brage våkna en gang og Ylva fikk pupp og bæsja en gang.

Nå har vi spist havregrøt hele gjengen her!

Ylva fikk babyhavregrøt og Brage og jeg vanlig havregrøt. Brages lengste ord hittil er muligens babyhavregrøt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så bra at natta har vært bedre og at Brage er feberfri :)

Kjedelig med øyekatarr da... Håper dere blir friske og raske hele gjengen snart!

Fortsatt god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge ungene sover! O´ lykke! :hoppe:

Har gått over gulvene med moppen (det trengtes...) og nyter en stille stund med kaffekopp og KG.

Har planer om trening nå, har funnet ut at min slaskete kropp trenger oppstramming og det bør begynne nuh!

Så i kveld SKAL jeg ta noen situps og andre styrkeøvelser på treningsmatta hjemme, og i løpet av noen dager kjøpe medlemskort på nystarta treningssenter her i nærheten. Der har de nemlig barnepass! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før har den ene blitt frisk, så blir den andre syk. :tristbla:

Ylva har nærmere 39 i feber i kveld, vil ikke spise grøt og er slett ikke seg selv. Veldig trøtt, slapp og ute av lage. Hoster og surkler.

Skal dette aldri ta slutt?? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Synes dere har fått nok sykdom for en stund.... synes jeg sier det om og om igjen....

:troest:

God bedring til Ylva!

Håper du ikke sliter deg helt ut, LT :klem: :klem:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg hadde glemt å svinge innom deg!

Og det må jo ikke skje!

Men huff så plaget som dere blir altså...skal dere aldri få en pause i det minste.Syns virkelig at dere har fått nok for lange tider nå,både store og små.

Sender så mange friske vibber jeg bare har over til dere!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk LinKri og Skytte! :klem:

Nå er det senga neste snart. Brage har ligget og hosta og ikke fått ro på seg en stund, men nå sover han!

Han har forresten fått dilla på båter nå. Alt som har med båt å gjøre er uhyre interessant! Han bygger båter av legoen sin og alt mulig! Tror det begynte med at han så en dokumentar om Kongeskipet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylva hoster og er så tett, så tett! Skulle ha dryppa med morsmelk, men må få tak i engangssprøyter. Saltvann virker det også, selv om hun haaater det!

Hun har feber, og virker ganske plaga. Og så sover hun en del mer enn vanlig. Akkurat det er litt deilig da ;)

Vi skulle egentlig vært på barseltreff i dag, men innen jeg rakk å sende beskjed om at vi måtte holde oss hjemme kom det melding om at hun som skulle ha treffet hos seg hadde syke barn hun også. Tydeligvis ikke bare oss!

Blir vel litt husarbeid i dag, og litt jobbing også. Må forberede meg til et møte med sjefen neste uke, litt uvant å skulle tenke i jobb-baner etter så lang tid i permisjon, men merker at jeg er litt ivrig også! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylva er bedre i kveld, og har ikke nevneverdig feber lengre!

Så da håper jeg at morgendagen blir enda bedre! :tommelsmil:

Jeg har nå gjennomført min første styrke-økt på matta på stuegulvet. Armhevinger, situps, og øvelser for ryggen, låra og rumpa!

Tenker å ta en kveldstur også, hvis Ylva sovner som hun skal.

Men må såklart se på LOST etterpå... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang og slitsom dag.

Har vært på legevakten med Ylva, da hun pusta så rart, med hvesende lyder som jeg ikke likte i det hele tatt! Var rimelig engstelig da jeg dro ut...

Legen lytta og kikka, det var noen lyder på utpust som tilsa resept på Efedrin, så nå har vi begynt med det og det hjelper da litt i hvert fall! Hun blir også bedre av frisk luft, så i stad pakka jeg henne godt inn og så satt vi ved åpent vinduet og trakk inn luft.

Mange tanker om hva det kan være, både falsk krupp, astma, RS-virus osv. Jeg håper virkelig ikke at det er astma... men at det går over når forkjølelsen hennes går over. Mannen min hadde astma som barn, så hun kan ha vært litt uheldig med genene sine der...

Hun har fortsatt feber, hoster og er tett. Tar imot alle bli frisk-vibber jeg kan få! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bli-frisk-vibber*

Det er forresten "barne-astma-året" i år, leste det hos Alliace Apotek, så det finnes kanskje en del info om det rundt forbi nå, tenker jeg, hvis du vil lese litt om det. Men det har du sikkert gjort allerede. Og vi håper jo selvsagt at det bare er en litt tøff forkjølelse tulla har fått. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Snuppa mi også hadde en rar pust som gjorde meg engstelig. Men legen sa at det var sjelden så små fikk astma :sjenert: Men jeg tror ikke på han jeg da.... :ler:

Bli-frisk-vibber kommer din vei!! (((((()))))((((()))))((((())))((((()))))((((()))))

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Ylva! Håper det bare er et resultat av forkjølelse, og at dere slipper unna både RS, falsk krupp og astma. Vi har hatt god effekt av efedrin og gir det med en gang han blir tett. Da ordner det seg som regel i løpet av et par dager.

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsener og vibber jenter! :klem:

Livet går sin skjeve gang her i heimen. Ylva er fortsatt dårlig, stakkars!

Hun har feber, hoster opp slim og har hakkete og raspende pust innimellom. Efedrin hjelper i noen timer, men vi må sitte mye ved vinduet og få frisk luft også. Lurer på om det er falsk krupp...

Natta var slitsom, Ylva var våken i ett sett... hun hosta og sutra og fikk ikke ro på seg! Til å bli gal av...

Hun ville ikka ha pupp heller, jeg var helt fortvila, for ingenting hjalp. Mannen var oppe med henne en tur, og ga henne mer medisin, det hjalp en stund. Da var klokka 7 på morgenen, og før det var det ikke mye søvn å få... er helt ødelagt i dag! :Gjesp:

Hun spiser nesten ikke fast føde nå som hun er syk, bare pupp, så produksjonen min har jo tatt helt av! Det lekker i hytt og pine!

Føler meg helt sprengt, for hun spiser ikke i nærheten av det som blir produsert, så nå skal jeg pumpe meg for første gang på lenge.

Brage skal i bursdagselskap i dag, til en gutt i barnehagen. Det er mannen som drar sammen med ham bort dit, jeg få bli her og passe lille frøkna... Håper hun klare å sove litt etter hvert, så jeg får gjort unna litt ting her...

Vi skal på teater i kveld, sammen med noen venner, jeg gleder meg jo til det men kommer nok ikke til å slappe helt av når jeg vet hvordan Ylva er for tida... Mamma og pappa skal være barnevakter, og de er jo superflinke, men når Ylva er sånn som nå er det svært lite som hjelper egentlig!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...