Murf Skrevet 9. januar 2007 #921 Del Skrevet 9. januar 2007 Tripp Trapp! Der sa du noe... mamma har lovet oss min gamle stol, så vi må pønske litt på hvordan få den til Oslo. Men først bør vel småtten lære seg å sitte først? Og muligens bli litt mer ivrig på grøt. Lykke til på babysvømming, vi storkoser oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. januar 2007 #922 Del Skrevet 10. januar 2007 Heia! Du er like effektiv og supermamma som vanlig!Jeg skjønner ikke hvordan du rekker over alt...Det må jeg bare si gang på gang! Du er litt sånn forbilde for meg.... Hvis man kan ha det når man er 26 år? Syns bare det virker som du og Cr@sh har skikkelig bra styring og fikser og ordner alt,selv med to små,og det beundrer jeg! Liker meg her i boka di og det har jeg alltid gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #923 Del Skrevet 11. januar 2007 Heisann! Det snør, det snør... og Brage får hverken akt eller prøvd seg på ski, for han er blitt syk stakkars! Like før han og mannen skulle dra på svømminga i går, kasta han opp. Han har feber også, ganske høy (39). Har vært hjemme med ham i dag, og blir det i morgen også. Mannen kom tidligere hjem i dag så jeg og Ylva kunne får dratt på babysvømminga likevel! Hun koste seg så fælt i vannet, og fulgte veldig med på alt. Vi skal over på et annet parti neste gang, for de som er litt større (mer aktiviteter som passer hennes alder). Så det blir bra! Nå skal vi ha Grandiosa lørdagspizza, selv om det ikke er lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. januar 2007 #924 Del Skrevet 11. januar 2007 Innom og klemmer på favoritt LT'en min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #925 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) monja: Tusen takk for klemmen, her er en tilbake! Brage er fortsatt syk, han har hatt 39 i feber jevnt i flere dager nå... Hadde egentlig tenkt oss på helgebesøk til svigers, men det blir nok ikke noe av. Får heller slappe av hjemme og få gutten frisk igjen! Det har regna i dag, så snøen blir vel borte til han kan leke ute igjen men... Alene med barna i dag, og det har gått veldig greit, men utover ettermiddagen ble Brage mer og mer trøtt og sutrete, han ville slett ikke sove, men bare gråt! Og da ble Ylva så lei seg at hun starta å hyle som besatt hun også! I ettermiddag hadde vi koselig besøk av mamma og pappa, vi lagde taco og spiste is og prata om Hellas-tur i september! Har ikke bestemt oss for hvilken øy vi skal satse på ennå, men driver og leser og tenker og funderer. Må jo bestille snart! Dæven, jeg skulle jo ha satt i gang en klesvask for lenge siden! Jaja, det får bli i morra... Endret 12. januar 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. januar 2007 #926 Del Skrevet 12. januar 2007 til deg og god bedring til Brage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. januar 2007 #927 Del Skrevet 13. januar 2007 Innom med en god til deg og Brage! Håper han er bedre i dag! Tripp trappen er helt super...det kan jeg skrive under på! Vi hadde våre tripptrapp stoler til langt opp i tenåra! Helt til bena ble for lange faktisk! Vi fikk oss tripp trapp til jul av onkel og tante...og gleder oss fælt til vi skal plassere en liten godklump i den! En god del mer ekstrautstyr nå også..vi fikk med pute og bøyle..men ifølge onkel som jobber i Stokke finnes det også ekstrautstyr for mindre barn....! God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #928 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hei monja og Madden! For en natt... Brage er syk, og det er ikke sjans å få ham til å ligge i sin egen seng akkurat nå. Han ligger nå på tvers i dobbeltsenga vår... får vel prøve å flytte ham over eller at en av oss tar gjestesenga... Ylva våkna også i stad, så jeg amma henne, men hun ble ikke fornøyd så da ble det en flaske på henne. Jeg har klart å pådra meg noen uhumskheter jeg også. Feber og vond hals i dag, har tilbrakt mye av dagen på sofaen ja... med Brage på fanget. Ylva er i toppform, og min tapre helt av en mann ordner og styrer og duller med oss! Endret 14. januar 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 14. januar 2007 #929 Del Skrevet 14. januar 2007 Uffda! Lang natt på dere! Håper dere får sovet litt utover morrakvisten, sånn at dere ikke er heeelt vridde vaskefiller i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. januar 2007 #930 Del Skrevet 14. januar 2007 Trasig med sykdom ja! Håper dere sover lenge frempå i dag! Det gjør underverker å sove!!God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. januar 2007 #931 Del Skrevet 14. januar 2007 Innom å ønsker dere god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #932 Del Skrevet 14. januar 2007 Murf, Madden og Bethina: Takk! Strømbrudd her i dag, fra 8-9 tida til kl. 13. Gikk veldig greit, egentlig, selv om grøtmåltidet til Ylva ble forskjøvet. Peiskos og masse stearinlys, veldig stemningsfullt men også veldig deilig at strømmen kom tilbake etter hvert... Har fått sove ut litt ja, men vet ikke om mannen min kan si det samme... jeg har ligget mye med feber i dag også, men orka å kreke meg inn på kontoret for å betale noen regninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. januar 2007 #933 Del Skrevet 14. januar 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. januar 2007 #934 Del Skrevet 14. januar 2007 Nei huff og huff som dere plages med sykdom.... Riktig god bedring til dere,håper dere blir friske og får ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. januar 2007 #935 Del Skrevet 15. januar 2007 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #936 Del Skrevet 15. januar 2007 Joda, fortsatt syke vi. Slitsom natt. Skriver mer senere! Klem til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. januar 2007 #937 Del Skrevet 15. januar 2007 Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 15. januar 2007 #938 Del Skrevet 15. januar 2007 Håper det blir bedre snart! Vet ikke om noen som er så mye syke som dere. All medfølelse herfra, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #939 Del Skrevet 15. januar 2007 Takk Madden! Jeg føler meg bedre nå i kveld. Men Brage har kasta opp, han er så sliten og trøtt også, selv om feberen har gått ned. I natt våkna han i ett kjør, og hosta og grein om hverandre. Han vekte Ylva også, så det endte med at mannen la seg i gjestesenga vår sammen med ham. Kommer til å gjøre det samme i natt. Men vi gleder oss til lørdag, for da skal vi på teater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 15. januar 2007 #940 Del Skrevet 15. januar 2007 innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå