Susanna Skrevet 3. januar 2007 #901 Del Skrevet 3. januar 2007 Skjønne lille jenta di! Jeg er innom å oppdaterer meg regelmessig, men er så sløøøøøv til å legge igjen spor.. Godt å lese at alt er bra med dere! Godt nytt år forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. januar 2007 #902 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei og godt nyttår til deg og familien! Koselig å titte innom for å lese og se bilder! Ønsker deg en riktig god torsdag! Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. januar 2007 #903 Del Skrevet 4. januar 2007 Godt nytt år!! Så herlig bilder av jenta di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. januar 2007 #904 Del Skrevet 4. januar 2007 Ylva er fortsatt en supersnupp!Herlig unge altså! Tror jeg må sende Sondre sørover når han blir eldre Med meg påslep som verdens neste svigermonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #905 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er bare å komme Skytte! Klemmer til Susanna, iingvild og LinKri! :klem: I dag har Ylva og jeg hatt en lang formiddag med masse kos og leking. Deilig! Og hun sovna en liten time, da fikk jeg gjort litt i huset, dog ikke alt jeg hadde tenkt. I ettermiddag var vi avgårde for å handle litt. Hadde fått i opppdrag fra mannen om å handle nye klær til ham, og han ble fornøyd! :-D Kjøpte også to lakener til sprinkelsenga til Ylva, som vi skal sette opp i helga. Vogga må settes bort, litt trist er det, men det er nye tider! Kontoen min er forøvrig litt i bakrus etter jula... og når lønninga kommer, må en diger haug med regninger betales. Januar er en skikkelig regnings-måned! Så null shopping på meg framover... Spiste middag hos mamma og pappa i dag, koselig! Brage ville slett ikke hjem, han koser seg sånn hos dem. Det var "nei" og "ikke!" når vi skulle dra hjem, lille trassegutten vår. Snart helg! :-D Skal tilbringe en del av den sammen med søsteren min før hun drar tilbake til studiene sine. Og så har jeg lyst på en skikkelig skogstur på søndag, Brage var så flink til å gå tur sist, og jeg har lyst til å prøve ut Ergo-bæreselen på Ylva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. januar 2007 #906 Del Skrevet 4. januar 2007 er det beina til barna du har bilde av i avataren? søt var den i alelfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. januar 2007 #907 Del Skrevet 5. januar 2007 Helt enig, kjempe søtt bilde av to små føtter! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #908 Del Skrevet 5. januar 2007 Pasha og iingvild: Ja, det er føttene til gullungene mine! Endelig fredag! Uka har gått fort nok den, og det gjør sikkert helga også. Forresten: DET SNØR! Håper Brage kan få brukt det nye akebrettet sitt i morgen! I dag har jeg gått lang tur med mamma og lillesøs. Skrittelleren kom opp i 9000 skritt den, og med henting i barenhage og div. husaktiviteter viser den nå over 11 000 skritt. Så jeg er fornøyd med dagens innsats! Prøver nemlig å bli litt sunnere, og har droppa å kjøpe godt og brus til helga, bare frukt, og så skal vi ta siste rest av julekaker nå i kveld. Jula er nå offisielt kasta ut fra stua, Brage hjalp til med å ta av juletrepynten i stad. Han ville dra fram nissene fra den store esken med pynt, men godtok at nissene skulle "lalla" fram til neste jul! Hadde deilige pannekaker til middag i dag, eller "mangekaker" som Brage kaller det! Han snapper opp ord overalt nå, det er kjempemorsomt, og han klarer nå å følge handlinga i bøkene vi leser ganske bra. Lese bøker er en av favortittaktivitetene for tida, i tillegg til å cruise rundt på scooteren og kjøre traktor! Nå begynner roen og freden så smått å senke seg over huset... Ylva skal bare få litt mer pupp, så skal hun i seng. Nå har hun klart å sovne to kvelder på rad uten å få flaske, bare pupp! Så jeg føler meg trygg på at jeg har nok mat til henne for tida. Hun får i seg mer grøt nå enn før, er veldig ivrig og gaper høyt! Merker det på bleiene også... Brage og Ylva lekte så fint sammen på gulvet i stad! Han ga henne leker, klappa henne på hodet, og hun langa ut med armene og tok tak i ham, skulle kose ham osv. De er noen godunger, så jeg nyter tiden men begynner samtidig å tenke mer og mer på barnehage og jobb og alt det der... noe skal man jo bekymre seg over! God fredagskveld til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2007 #909 Del Skrevet 5. januar 2007 Godt Nytt År! Så herlige bilder av skjønne jenta di Hun er et skikkelig sjarmtroll - som storebroren sin. Godt å høre at det ikke er bare meg som har begynt et nytt og bedre liv - igjen God helg til hele LT familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 5. januar 2007 #910 Del Skrevet 5. januar 2007 SNØR DET! HELDIGGRISENE! Og så flink Ylva er som spiser grøt! Det er ikke særlig poppis med noe annet enn puppen her i gården... Dessverre! Ikke flaske engang! Tror du F kan ringe Ylvas grøthotline dersom han får ånden over seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. januar 2007 #911 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei og nydelige føtter og andre bilder og gøy å lese om barna dine! Og god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2007 #912 Del Skrevet 6. januar 2007 Riktig godt nytt år! For noen herlige bilder av Ylva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #913 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei på dere, monja, Lavalampe, miiip og Cr@sh! Her ligger snøen fortsatt, og Brage har akt masse i dag! Han var i fyr og flamme, og ville ikke legge seg for formiddagsluren sin, bare leke i snøen. Håper det blir liggende i morgen også, så kan han kanskje prøve skiene han fikk til jul! Har vært en helt typisk lørdag hos oss egentlig, med handlerunde, husarbeid, litt avslapning, risgrøt når Brage våkna av luren sin og leking ogherjing før Barne-TV. Lagde skogsbærsmoothies til Barne-TV, og det var skikkelig godt. Brage ville ha "meje"! Ylva har faktisk sovet flere timer ute i vogna i dag, det er rekord! Hun vil vanligvis ikke roe seg ute i vogna hvis den ikke beveger på seg. Men hun var tydeligvis mett og trøtt nok, det var så uvant at hun sov så lenge at jeg ble helt urolig og måtte gå og sjekke stadig vekk selv om vi hadde babycalling der ute! Jammen er det forskjell på Brage og Ylva når det gjelder soving. Han sover jo nesten mer enn hun gjør... Han våkner tidligere, men sover ofte 3 timer på dagen og legger seg halv 8! Og hun sovner ikke før kl. 10 om kvelden... Men rytmen forandrer seg jo sikkert etter hvert, har lenge prøvd å få barna til å sove samtidig på dagen, fordi det er så praktisk for oss! Men det funker jo bare hvis vi kjører bil eller triller tur med dem, å gjøre det her hjemme er like dødfødt (og slitsomt) hver gang... I kveld har vi sløva på sofaen med rødvin og Kong Arthur-filmen på TV. Vi holdt jammen på å sovne begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2007 #914 Del Skrevet 8. januar 2007 Åh... har dere snø. Så koselig... Skulle ønske vi fikk sett litt hvitt her også - bare det ikke blir så mye som i fjor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. januar 2007 #915 Del Skrevet 8. januar 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2007 #916 Del Skrevet 8. januar 2007 Koselig å lese at Brage har fått vært ute og brukt akebrettet sitt! Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #917 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei Cr@sh, Murmelmy og iingvild! Snøen regna bort i går! Den lå der om morgenen, men det første Brage sa når han våkna av luren sin var "nø borte?" Gikk tur i regnet i går da, så vi fikk definitivt vår porsjon frisk luft. I dag har det vært så fælt vær (mye regn og vind) at vi ikke har vært på tur, men kost oss inne. Nok å gjøre innendørs også, det hoper seg så utrolig fort opp! I ettermiddag har jeg vært på foreldremøte på babysvømminga. Ylva skal jo begynne på torsdag! :-D Ikke så mye nytt siden vi starta med Brage, men greit å friske opp litt og så fikk jeg kjøpt badebukse til henne! Istr. 12 mnd... veldig fin og rødrutete! Etter møtet dro jeg videre for å hente en Tripp trapp stol jeg har kjøpt på finn.no, Brage skal få den så kan Ylva få Brages stol, som han egentlig har vokst ut av. Den var velholdt og fin, og kosta ikke skjorta. Er fornøyd! Nå i kveld har jeg bare stått på vaskerommet og på kjøkkenet... strøket på navnelapper og bretta tøy, rydda og tatt oppvask... Nå gjenstår det å smøre matpakke, finne fram klær til i morgen (skal levere i bhg) og så rett i seng! Ikke fikk jeg sett Farmen i dag heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 8. januar 2007 #918 Del Skrevet 8. januar 2007 Skal si det var skikkelig drittvær i dag! Ikke ofte jeg har problemer med å holde meg på beina her på østlandet på grunn av vinden... Men trist med snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. januar 2007 #919 Del Skrevet 8. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 9. januar 2007 #920 Del Skrevet 9. januar 2007 Innom og kikker litt hvordan det ser ut i hverdagen med to små. Høres ut som dere har koselige dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå