Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #881 Del Skrevet 29. desember 2006 Wow, et halvt år allerede! God helg vennen! Og grattis som tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #882 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Takk Xavia, iingvild og Epica! Har nå sett bilde av nevøen vår, og han er virkelig skjønn! Skriver hilsen fra mine foreldres PC, jeg er innom for å mate katten deres. Ellers i dag har jeg bare pusla i huset, vært og bytta noen julegaver, kjøpt et nytt skjerf til mannen, fått meg nye pensko på salg og fått tak i stjerneskudd. Skal være sammen med et vennepar av oss på nyttårsaften, og jeg skal ha med dessert. Tenkte å lage creme brulee, hvis jeg får det til... Har veldig hodepine i dag, satser på at det snart går over. Ha en fin kveld alle sammen Endret 29. desember 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. desember 2006 #883 Del Skrevet 29. desember 2006 Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år om jeg ikke er innom før søndag klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. desember 2006 #884 Del Skrevet 29. desember 2006 Creme Brulee er det beste som finnes!!! NAMNAMNAM!!! Vi skal også ha det til dessert på nyttårsaften... Håper hodepinen gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #885 Del Skrevet 30. desember 2006 Felicity og miiip: Hodepinen er borte nå, heldigvis! I dag regner det skikkelig! Ikke mye utevær... Mannen må visst jobbe en del hjemmefra i dag også. Jeg trodde han skulle ha fri i romjula jeg, men... ting har skjært seg på jobben hans, i tillegg til at han jobber med noen bonusoppgaver utenom. Hvis han får til oppgavene, får han en skikkelig bonus, og det er jo veldig bra! Jeg skal lage creme brulee i dag, og sortere ut klær som jenta til venninna mi kan arve fra Ylva. Og så burde jeg støvsuge, evt. vaske, men har null motivasjon... Gleder meg til i kveld da, for mannen skal lage god mat til oss, jeg skal ta litt rødvin og vi skal se flere episoder av Rome. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #886 Del Skrevet 30. desember 2006 Babyene har det viss travelt i romjula, nå har ei venninne av meg fått jenta si, en uke før termin! Nå skal vi spise en sein middag. Jeg begynner å bli skikkelig uggen i halsen forresten. Vil ikke bli forkjøla nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 30. desember 2006 #887 Del Skrevet 30. desember 2006 Håper du slipper å bli forkjøla - det er jo IKKE noe stas sånn på tampen av året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. desember 2006 #888 Del Skrevet 30. desember 2006 Gratulerer med tantebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #889 Del Skrevet 31. desember 2006 Lavalampe og monja: Jeg er ikke blitt verre i hvert fall, bare tett og vondt i kroppen. Er nå en ny tur hos mamma og pappa for å mate katten og låne PC (mannen jobber fortsatt med hjemmekontor)! Så da benytter jeg sjansen til å ønske alle et riktig godt nytt år! :-D Og takk for det gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2006 #890 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nytt år til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. desember 2006 #891 Del Skrevet 31. desember 2006 Ha et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 1. januar 2007 #892 Del Skrevet 1. januar 2007 GODT NYTTÅR! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Håper det nye året bringer mye positivt med seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #893 Del Skrevet 1. januar 2007 Nettopp stått opp! Det ble seint i natt... Brage sov helt til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #894 Del Skrevet 1. januar 2007 I dag skal jeg ut på trilletur, som ledd i min "sunnere nye liv"-kampanje! Og prøve å holde meg unna julegodteriet som fortsatt står framme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2007 #895 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #896 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei og hopp! I dag var det planleggingsdag i barnehagen, så jeg tok med ungene til en venninne av meg, der Brage lekte med sønnen hennes og vi spiste deilig lunsj! Hun hadde en veldig gledelig nyhet også - hun er gravid med nr. 2 og har termin 1. juli! Formen hennes er ganske bra, men hun er mye sliten og trøtt. Vi ble der til det nærmet seg sovetid for Brage, han har snudd litt på rytmen i jula men nå er det på tide å komme inn i gamle vaner igjen. I morgen skal han i barnehagen, og det blir nok bra både for ham og for meg tror jeg Jeg har hodepine igjen i dag, og det hadde jeg i går kveld også. Migrene-aktig, med kvalme i tillegg. Helt pyton, men jeg holder det i sjakk enn så lenge. Ylva har begynt å spise litt middger nå! Og drikke vann av tutekopp! Banan liker hun også, så nå går det i mat både morgen, middag og kveld. Brage babler laaange setninger nå, og har så mye spennende å fortelle! Vi skjønner bare halvparten av det, men det kommer seg nok Nå må jeg ta fatt på litt husarbeid, før Brage våkner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #897 Del Skrevet 2. januar 2007 Nye bilder av Ylva! :-D Holder grøtskjea selv: Smaker på vann: En liten turner på stellebordet! Tær er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 2. januar 2007 #898 Del Skrevet 2. januar 2007 Hun er vel bra herlig, vel! Det stellebordbildet var ubetalelig. Jeg tror hun har dobbelt så store legger som F! Tihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #899 Del Skrevet 3. januar 2007 Lava: Hun er en liten sumobryter ja! Masse gode babyvalker, regner med at det jevner seg ut når hun begynner å krabbe og gå! Vært på barseltreff i dag. Veldig hyggelig, morsomme jenter, men jeg føler meg så sliten i dag! Mannen forsov seg, og jeg sto opp i ørska med ungene, fikk ikke dusja, bare slengt i meg en skive. Og alt jeg gjør blir galt, og Ylva hylte så fælt i stad... Rett og slett en dårlig dag! Har planer om å slenge meg i badekaret sammen med Ylva når kvelden kommer. Og hive ut resten av jula fra stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. januar 2007 #900 Del Skrevet 3. januar 2007 Godt nytt år! Heeeerlige bilder av snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå