Fibonacci Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 4. oktober 2006 Elendige PC som bare henger seg! Har flere bilder på lur her, men ser ikke ut til at jeg får lagt dem ut i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ett bilde har jeg klart å få inn: Ylva i bæreslynga (jepp, meg som bærer): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. oktober 2006 #483 Del Skrevet 4. oktober 2006 Velkommen hjem! Nyyydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. oktober 2006 #484 Del Skrevet 5. oktober 2006 Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. oktober 2006 #485 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kjempe fine bilder! Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. oktober 2006 #486 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så koselig å se deg og, LT. º·.¸(¨*·.¸¸.·*¨)¸.-·º) «.·°·.¤ Klem ¤.·°·.» «.·°·.¤til deg¤.·°·.» (¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei LinKri, IdaH, iingvild og monja! Har vært på farten i hele dag. Ylva ville ha mat litt før kl. 6 i dag tidlig, og hun fikk 2 pupper før vi sto opp og vekka Brage. Han var så trøtt! Men som vanlig våkna han til liv ved frokostbordet og begynte å tulle når vi skulle dra avgårde. Han var så stolt når han klarte å få på gummistøvlene selv da! Morsomt med en liten tass som går ut i plaskregnet om morgenen, og uttaler "Jeg vil bade!" Vi kom i barnehagen litt for sent til at han fikk vært med på tur i dag (vi kom før kl. 10 men de hadde dratt avgårde tidlig), så han var sammen med den andre småbarnsavdelinga istedet. Etter at vi hadde levert Brage dro jeg og Ylva hjem, puppa litt og så ordna jeg i stand noen poser med aviser og papir til papirinnsamlinga som var i dag. Så dro vi avgårde på shopping og for å bytte litt klær. Her er fangsten: Body Shop: Lip butter og dusjgele (mangoduft) Bokhandel: Bursdagskort og Pilot-penn Platekompaniet: Jazzplate og to DVD´er Ordning & reda: Fotoalbum og skrivebok Clas Ohlsson: Skritteller og minnebrikke Fikk bytta klærne jeg skulle og kjøpt nye, gikk på salg på KappAhl og var innom Lindex for å skaffe en ny amme-BH. Spiste også lunsj på kafé! Skulle egentlig innom Panduro også, men droppa det for parkeringa mi holdt på å gå ut... hadde flaks, fikk ikke bot! Jo, også kjøpte jeg mappekort til å lage takkekort av på FotoKnudsen. Fine hvite kort med babyføtter-motiv som man kan stikke bildet inni. Skal sette i gang produksjonen i morgen tenkte jeg... Gleder meg til å prøve ut skrittelleren forresten! Her skal det traskes! Brage blir henta av faren min i dag, og vi møtes oppe hos dem etterpå for middag. Det blir steinbitkaker! Nå skal jeg slappe av med 71 grader nord-episoden fra mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. oktober 2006 #488 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei snuppa Gleder meg til min lille gutt går ut i gummistøvler og sier han vil bade . De er så skjønne disse små. til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2006 #489 Del Skrevet 5. oktober 2006 Velkommen hjem!! Nydelige barna dine! Så søte og gode som alltid! Og riktig god helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #490 Del Skrevet 6. oktober 2006 Murmelmy og Skytte: I går var Ylva helt i ulage, hun skrek og gulpa om hverandre og var helt fra seg! Hun ville ikke ha pupp heller, så jeg travet rundt med henne til det verste ga seg. Hun virka rett og slett kvalm og uvel! Selv hadde jeg rar mage i går kveld og i dag morges, men nå er det bedre! Trosset regnværet i dag og kom oss ut på trilletur. Møtte mamma på senteret og hun spanderte en fleecedress til Ylva! Og så lunsja vi på kafé. Har gått 8682 skritt i dag, har litt igjen til målet er nådd! Henting i barnehagen ble stress, for Ylva hadde bæsja og hylte som besatt. Brage samarbeidet heldigvis, og var flink hele tida mens jeg skifta på henne (hadde naturligvis gått gjennom, jeg kneler snart for all denne klesvasken altså). I stad leste vi Putte i blåbærskogen og så fikk Brage legge seg. Ingen protester! Vi har allerede begynt å planlegge neste års ferie vi nå, for mamma og pappa snakka om at de også hadde lyst til å dra til Hellas! Nå leser mannen om mulige reisemål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. oktober 2006 #491 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei vennen Å sånne koselige bilder! Jeg storkoser meg alltid når jeg er her inne og leser. tydelig at Brage syntes den juicen var sur ja Martine elsker sånne sure ting og drikker faktisk ren sitron og det uten grimaser. Men det samme gjør moren og broren så vi er nok noe for oss selv Kjempefint bilde av deg med Ylva i bæresjalet. Ha en fin fredagskveld vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. oktober 2006 #492 Del Skrevet 7. oktober 2006 Side 2? Nei, det kan vi ikke ha noe av. Ha en god lørdag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 7. oktober 2006 Charmina: Oi, ren sitron? Det må jeg si! monja: Takk for at du hentet meg opp igjen! Som denne dagen har flydd avgårde! I formiddag var vi på tur til biblioteket, og var lenge på barneavdelinga og koste oss! Lånte litt bøker og hørespill også. Dit må vi dra oftere! Perfekt for gråværsdager. I går greide jeg målet mitt med 10 000 skritt! Mannen min lånte skrittelleren i dag så jeg har ikke konroll på hvor mye jeg har gått, men antakelig en del mindre tipper jeg. Bortsett fra turen i formiddag har jeg mest gått rundt her hjemme og sulla. Skifta på sengene, støvsugd, rydda kjøkkenet, amma og underholdt Ylva, lekt med Brage og begynt på takkekortene. Og så klipte jeg Brage litt, han var ganske flink til å sitte stille, men jeg må nok innse at jeg aldri blir noen frisør Brage skulle legge seg i stad, og kom bort for å gi Ylva nattakos. Og så sa han "Ylva er søt!" *notere i Brages sitatbok* Mannen har fått tak i sandkassesand i dag, så nå blir plastbåten vi brukte som badebasseng i sommer til sandkasse istedet! Har fått tak i lokk til den så ikke katter får gjort fra seg osv. I kveld skal mannen og jeg kose oss. Ungene sover, og han kokkelerer ute på kjøkkenet med lammefilet og annet godt. Litt rødvin, en bra film, bare slappe av sammen. Deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #494 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Litt flere bilder både fra ferien og de siste dagene her hjemme: Gullungene i søskenvogna! Ylva på 3-månedersdagen: Slapper av litt i senga: Ylva i Brage gamle ulldress: Endret 7. oktober 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. oktober 2006 #495 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skritt teller er gøy! Vi hadde konkuranse på jobben i to uker. To av avdelingene mot de to andre. Og vi vant begge gangene Ene uka ble det veldig likt for da slo vi de bare med litt over 2000 skritt. Men uka etter slo vi til skikkelig og knuste de andre med over 21 000 skritt. Kjempegøy.Klarte å gå over de annbefalte 10000 hver dag så det var vi fornøyd med ja. Akkurat nå fikk jeg ikke opp de bildene dine så jeg får titte innom igjen om litt! Ha en fin lørdag fortsatt da vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. oktober 2006 #496 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg og ønsker meg skritteller. Så gøy og motiverende da. Jeg ser heller ikke bildene dine akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #497 Del Skrevet 7. oktober 2006 Så rart... bildene var der i stad! :klø: I albumet mitt vises de heller ikke! Vi har kost oss med lam og rødvin... kjempedeilig! Og titta på Rød snø på DVD. Skikkelig nostalgisk og morsomt gjensyn! Nå er det bare fotball som gjelder, så jeg rømte vekk fra sofaen og inn hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. oktober 2006 #498 Del Skrevet 7. oktober 2006 Får ikke fram noen bilder jeg.... :klø: Ser ut som du trives i rollen som 2-barnsmamma Skritteller har jeg tenkt på leeenge, men jeg får vel vente litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #499 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Får prøve å legge bildene som vedlegg istedet. Endret 7. oktober 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 7. oktober 2006 Flere: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå