Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #361 Del Skrevet 12. september 2006 Så på tickeren din at Ylva er 2 mnd. 2 uker og 2 dager i dag! Det var så søte tall... så jeg måtte bare innom og litt for det! Artig å høre om Brage Skuespiller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. september 2006 Forfatter #362 Del Skrevet 12. september 2006 Hei alle! Brage er syk i dag, jeg har ikke så mye tid til å skrive. Og så har den ene fadderen til Ylva blitt utsatt for blind vold og kan muligens ikke komme i dåpen... Stakkars fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #363 Del Skrevet 12. september 2006 Huff og huff.... Håper Brage blir fort frisk igjen... og at det går bra med fadderen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #364 Del Skrevet 12. september 2006 Neimen, dette var triste greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. september 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 12. september 2006 Cr@sh og Xavia: I dag er det litt mye på en gang. Fikk vite at tanta mi ble operert for brystkreft i dag... hun hadde kjent en kul og fått den sjekket, den viste seg å være ondartet og er nå fjernet, men nå venter de på beskjed på om det er spredning eller ikke... Hun er den 3. personen i familien vår som har fått kreft dette året :cry: Det er nå klart at den ene fadderen til Ylva ikke orker å reise over hit, så det er bare kona hans og eldste jenta deres som kommer i dåpen. Han hadde fått kraftig juling, helt umotivert på åpen gate, blitt lappet sammen på legevakten, går på smertestillende og har fått seg en kraftig støkk... Brage har fortsatt feber, og ville ikke ha middag, og selv har jeg hatt en del hodepine i dag, sånn migreneaktig med kvalme i tillegg Bedre nå. I dag skulle jeg egentlig ha dratt og funnet antrekk til dåpen, pluss litt andre ting... men jeg skal ta det i morgen for mannen skal ha hjemmekontor første halvdel av dagen og kan passe Brage. I kveld skal kjølerommet ryddes og vaskes. Så tar jeg og mamma resten av huset + vinduer på fredag. Spørs om jeg får tid til å lage bordkort midt oppi alt dette, det avhenger jo litt av formen til Brage og om han smitter noen av oss. Synes Ylva kjentes litt varm ut i stad også... Kjipt med sykdom nå som vi skal ha dåp, men det er jo fortsatt en del dager å bli frisk på. Kvelden går fort unna, nå får jeg snart avslutte og krype til køys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. september 2006 #366 Del Skrevet 13. september 2006 Ikke en helt god dag du hadde da nei. Håper dere holder dere friske til dåpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. september 2006 #367 Del Skrevet 13. september 2006 Hei alle! Brage er syk i dag, jeg har ikke så mye tid til å skrive. Og så har den ene fadderen til Ylva blitt utsatt for blind vold og kan muligens ikke komme i dåpen... Stakkars fyr! ← Huff, nå var det mye trist hos dere. Virkelig skremmende med blind vold, det er jo helt forferdelig hvor mange gale mennesker det finnes. Skjønner godt at han har fått seg en støkk. Prøver å tenke minst mulig på hva som kan skje dersom man er uheldig... Håper det går bra med ham i hvert fall! Og kreft er jo veldig trist. Men husk at overlevelsesraten i dag er høy, så ikke ta sorgene på forskudd. Har mistet en del i familien min selv , men det er flere jeg kjenner som det tross alt har gått bra med. Skal krysse fingrene for tanten din Og i tillegg er det sykdom og masse som skal gjøres... Jaja, Traviata, vi kan vel nesten konkludere med at dagene framover må bli lettere for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. september 2006 #368 Del Skrevet 13. september 2006 På K-O må man sannelig henge i for å ikke havne på side 2! (Skulle nok funnet oss brukernavn mellom U og Å! ) Håper at dere som ikke er syke ikke blir det og at de som er det blir friske fort. (Både Brage og tante.) Håper at du kan komme på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. september 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 13. september 2006 iingvild: Takk vennen! Ciara: Ja, skremmende at sånt som med fadderen til Ylva skjer. Det kunne jo gått mye verre også, når man tenker etter. Har godt håp når det gjelder tanta mi, for hun er jo ganske ung og sprek og kulen kan ikke ha vært der lenge, hun var til mammografi i april og da var alt bra. miiip: Ja, her på K-O er det full fres, nytter ikke å ligge på latsiden en dag her nei! Satser på å komme på tirsdag! Skulle egentlig innom jobben, men tar det på onsdag istedet. I dag har vi hatt en mye bedre dag! :-D Brage er mye bedre, han har ikke hatt feber på dagen, bare på kvelden, og har føket rundt som et olja lyn i perioder. Litt hvile på sofaen innimellom, og så på´n igjen! Han gikk glipp av fotografering i barnehagen i dag, men det er ikke så lenge siden det ble tatt bilder der sist. Mannen jobba hjemmefra, så jeg og Ylva fikk tatt oss en handletur! Ylva bare sov seg gjennom shoppingen... kjempedeilig, for når hun våkner pleier hun å hyle av full hals helt til hun får puppen i munnen. Har flyktet ut fra mang en butikk med kurs for nærmeste kafé... Jeg fikk handla alt jeg skulle! Silkebånd til dåpskjolen, ferdige bordkort (nødløsning), antrekk til meg selv, ny duk og lys. Handla også litt mere klær til Brage og Ylva, noen fotorammer og så fikk jeg fremkalt en sort/hvitt-film. Var innom apoteket også og fikk tak i solkrem og Idoform til ferien. Er litt misfornøyd nå, for jeg har est ut og gått opp i vekt igjen, etter å ha vært inne i en god trend en stund. Merker det på klærne også, kjip følelse. Har vel blitt for mye god mat og for lite trening i det siste... Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. september 2006 #370 Del Skrevet 13. september 2006 Huff her var det mye på en gang vennen min Ikke noe kjekt å lese om kreft og blind vold nei. Jammen mye som hender rundt dere nå.Men heldigvis er det nå ofte gode prognoser når de finner kuler i brystet tidlig da så vi får krysse det vi har og håpe det går fint med tanten din. Blind vold er bare helt tragisk, og det må være grusomt å oppleve noe slikt! Men fint å lese at Brage er bra da.Skjønne gutten Ha en fin kveld. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. september 2006 #371 Del Skrevet 13. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2006 Forfatter #372 Del Skrevet 14. september 2006 Charmina og søndagsengel: Stikker innom i hui og hast! Travelt i heimen, holder på å rydde og vaske, skal bake kake senere i dag. Brage er i fin form igjen og er i barnehagen i dag, blir henta av bestefar og skal spise middag der oppe. Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. september 2006 #373 Del Skrevet 14. september 2006 Innom for å ønske deg en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. september 2006 #374 Del Skrevet 14. september 2006 Hvor er det dere skal på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. september 2006 #375 Del Skrevet 14. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. september 2006 #376 Del Skrevet 14. september 2006 Innom for å legge igjen en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. september 2006 #377 Del Skrevet 14. september 2006 Håper du er i rute med dåpsplanlegging! Gleder meg til tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2006 Forfatter #378 Del Skrevet 14. september 2006 *MissS*: Takk for det! Grooo: Vi skal til Kreta! En liten by utenfor Chania, med veldig fine strender og ikke altfor preget av masseturismen. Søndagsengel: Nå har jeg en nydelig sjokoladekake i ovnen! Ellers er jeg ganske i rute her... har rydda, tørka støv, støvsugd, gjort ferdig bordkortene og redd opp til gjestene. Har også kjørt klesvask og bretta tøy og skifta på sengene våre, og snakket med catering-selskapet samt kirkekontoret ang. fadderen som uteblir (han kan fortsatt være fadder selv om han ikke er tilstede under dåpen). Brage har kost seg hos mamma og pappa, ville ikke at bestefar skulle dra da han kom hjem med ham... bestefar er det beste i verden for lille store gutten min! Ylva har blitt ganske flink til å holde hodet sitt nå! Her er noen bilder fra dagens "treningsøkt": Hun er en ordetlig tøysejente! I stad lå hun ved puppen og bare så opp på meg med skikkelig skøyeraktig blikk, og gliste og lo! Tulla fælt med pappaen sin også, i stad! Og syntes Nyheter på tegnspråk var utrolig morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 14. september 2006 Der var Cr@sh og miiip også! Takk for hilsener jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. september 2006 #380 Del Skrevet 14. september 2006 Heia vennen! Så nydelig Ylva er Og så stor som hun har blitt da. Herlige jenta. Huff, så mye trist det var å lese om her idag. Håper Brage blir frisk til dåpen, at dere andre ikke smittes, at det går bra med fadderen som ikke kan komme og at tanta di blir frisk. Ikke slit deg ut før den store dagen nå da. Mange gode sendes deres vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå