Lilletrollet Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Jeg tenkte jeg skulle lage meg en ny dagbok her jeg! (har en på prøvere og,men det var på tide å få en ny fant jeg ut) Tenkte det var greit med en bok hvor jeg kan skrive om alt og ingenting,som opptar meg! Får skrive litt mere senere tror jeg! Men nå er iallefall dagboka erklært åpen! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Hurra, jeg får være første til å skrive hilsen i den nye dagboka di Skal nok følge med på deg her også jeg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Grattis med ny dagbok!!! Blir koselig å følge med på deg her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 20. juli 2006 #4 Del Skrevet 20. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok Blir koselig å følge med deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juli 2006 Så koselig med hilsninger! Jeg håper da det ~Capricorn~ ,og jeg glemmer ikke prøverdagbøkene jeg heller vet du! (men du vet jo grunnen til at jeg flyttet også hehe) Jeg er nå litt over alt! Takk Bizzy og Zenta koselig å "se" dere her også! Da er det bare tre arbeidsdager igjen før vi har ferie! Å det gleder jeg meg til! Skal bli super digg med 3 1/2 uke ferie! Og 1 august setter vi oss på flyet til Portugal! Det blir deilig det! Har begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg! Har tenkt å shoppe litt der,for jeg fikk et tips av naboen om at de hadde veldig mye fint der nede!Jeg har vært flink å ikke shoppet så mye her hjemme i sommer,for jeg skulle spare pengene til turen! Og nå har jeg en god slump penger på shopping kontoen Mannen så for seg at vi måtte ta med en tom koffert nedover,men jeg sa at vi bare kunne kjøpe en til der ! Vel nå skal jeg gjøre noe! So long! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Da skal jeg straks på kjobb,og da når den vakten er ferdig,har jeg bare to dager igjen,før jeg har ferie! Ååå så deilig det skal bli ! Har vasket masse klær som jeg skal ha med til Portugal,må jo ha rene sommer klær! Og så har jeg ryddet en del her hjemme,slik at det blir hyggelig å komme hjem igjen! Sol og sommer er deilig altså! Sommerlig klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 Kjekt å lese at du har det bra vennen Kjempedeilig når man har ferie å se frem til da. Vi er ferdig med all ferien vår vi.. Og i ferien skal du bare slappe av!! Så det så! Glemme alt om hverdagens mas. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. juli 2006 #8 Del Skrevet 25. juli 2006 så du hadde vært innom dagboka mi! koselig håper du har det bra, og at du får en fin ferie. Jeg skal også ha ferie - siste dag på jobb på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. juli 2006 #9 Del Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok. Håper du får en riktig god ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 31. juli 2006 #10 Del Skrevet 31. juli 2006 Ha en helt super ferie, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 31. juli 2006 Takk for koselige hilsninger! I morgen klokken 17 går flyet til Portugal,og jeg gleder meg! Det skal bli så deilig! Har pakket ferdig,skal bare få med det siste i en håndbagasje i morgen! Ha en flott sommer videre! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 14. august 2006 #12 Del Skrevet 14. august 2006 Håper dere har en fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 15. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 15. august 2006 Da er vi kommet hjem fra Portugal! Har hatt det kjempe fint! Kommer tilbake med referat senere! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 15. august 2006 #14 Del Skrevet 15. august 2006 Så gøy å se at du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. august 2006 #15 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 20. august 2006 Et kjapt lite referat fra Portugal turen! Den første uka reiste vi rundt i Portugal med leie bil! Da kjørte fra hotell til hotell! disse hotellene var kloster,slott og andre historiske byggninger de hadde gjort om til flotte lukseriøse hotell! Siden detter var mye innlandet,så var det selvfølgelig badebasseng på hotellene,og disse brukte vi flittig! (man treger det når det er 40varmegrader) Vi var innom mange historiske plasser og så masse flotte og noen ikke så flotte byer! Ikke turist områder i den forstand,veldig lite skandinavere f.eks og det var vi bare glade for! Lisboa ble en skuffelse! Vi hadde fått et litt dårlig kart,og følte egentlig at det ble bare tråkking! Men vi fant vasco da gama kjøpesentret,og det var jo stort nok til å fylle litt tid! Jeg trodde liksom jeg skulle få shoppet litt når jeg var der,men jeg har kjøpt meg tre topper,en skjorts og et par sko,egentlig ikke veldig mye,men men! Får får med meg sluttspurten på høst salget her hjemme da (pengene får nok bein å gå på allikevel) Siste uka bodde vi på Algarve kysten! Det er jo turiststed så det holder! Men det var helt greit! Koste oss med god mat og god drikke! Var med på båttur,og var i zoo marina! Så flott! Ble brune,men ungikk å bli brente(takk og lov)! Etter at vi kom hjem har jeg blitt forkjølet,typisk det! Ja ja,men en deilig ferie har vi hatt! Alt av hjemmlige "problemer" som barneprosjektet og andre ting,var glemt hjemme,og vi nøt tiden med hverandre og ferien! Det var så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. august 2006 #17 Del Skrevet 21. august 2006 Høres ut som en kjempetur Og såå bra at dere greide å legge alle dagligdagse problemer igjen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 19. september 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 19. september 2006 På tide å dra denne boka fram fra støvet igjen! Blir litt sånn "tur" bok dette,for nå skal jeg ut å reise igjen! I morgen skal jeg nemlig til Wien,og på torsdag skal jeg videre til Slovakia! Gleder meg til det! Skal bli godt å få noen dager der! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. september 2006 #19 Del Skrevet 19. september 2006 Ønsker deg en kjempegod tur, vennen!! Og gleder meg veldig til å høre referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten80 Skrevet 15. oktober 2006 #20 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei Lykketrollet. Hvordan går det med deg, lenge siden du har skrevet her.. Lykkeliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå