Gjest Mariamor Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har slitt med noe jeg tror er vestibulitt i nesten ett år nå. Var hos en gynekolog for en måned siden, og han oppdaget at jeg hadde endel bakterier i skjeden. Han mente det kunne være en del av problemet og ga meg en resept på Dalacin vaginalkrem. Man skal fylle en engangssprøyte hver kveld i en uke. Da jeg skulle gjøre det i går, fikk jeg kraftig svie og smerter ved inngangen, akkurat der vestibulitten er. De siste ukene før kuren har vestibulitten faktisk roet seg, men nå ser det ut som om den blusser opp igjen. Har han gitt meg noe som gjør vondt verre for vestibulitt, selv om den tar knekken på bakteriene? Gynekologen sa at han ikke forsto hvorfor jeg hadde de smertene jeg hadde, så jeg går ikke ut ifra at det er bakteriene som gjør det. Blir bare så redd for å sprøyte i meg antibiotika hvis det gjør at jeg får enda mere smerter (kun ved berøring) . Trodde jeg var på rett vei nå Dessuten har jeg begynt å blø litt av den (tror ikke det er mensen eller mellomblødninger). Gynekologen er på ferie, så jeg får ikke tak i ham. Håper det er noen her som kanskje har gått på den samme kuren eller vet litt mer om vestibulitt enn det jeg gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå