abelille Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Hadde mobilen i bukselomma mens jeg var ute i regnet i går. Den fungerte helt fint i går kveld og hadde ikke noe problemer i går kveld. Men i dag lever den plutselig sitt eget liv. Meny-knappene virker ikke, men det åpner menyen stadig vekk (men det er da ikke mulig å velge en av dem). Jeg synes det høres mistenkelig ut som fukt, og det dekkes vel verken av garanti eller forsikring. Det har vært noen tråder tidligere om hvordan man kan tørke mobiler som har blitt fuktige, men finner dem ikke igjen. Noen som har tips?
snøfnugg Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jenta mi på 5 satt min mobil i et vannglass.. Jeg tok alt fra hverandre og la det til tørk i et døgns tid. Da fungerte den. Endret 18. juli 2006 av snøfnugg
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Ta mobilen helt fra hverandre og legg delene til tørk minst ett døgn på varmt baderomsgulv eller lignende. Jeg har også hørt dem som har tørket mobilen i stekovn, men jeg skal ikke begynne å spekulere i hvilken temperatur som er passende. Og ikke driv og slå av og på mobilen. Da kan du forårsake kortslutninger.
abelille Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2006 Takk for svar. Har ikke gulvvarme noe sted, men har lagt den på varmt sted. Nå synes jeg mobilen har tørket og tørket, men sist jeg sjekket den slet den fremdeles med en del taster. Tenkte jeg skulle la den ligge enda noen dager og se. Men nå tror jeg den er tom for batteri, og jeg er litt usikker på om jeg tør å lade den... Kan det skje noe galt om jeg lader den og den fremdeles er fuktig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå