villemo69 Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Noen som har denne telefonen, og hva syns dere om den? Er ute etter en tlf med god MP3 spiller på og et brukbart kamera. Snuser litt på denne og også på Nokia 6270.
villemo69 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2006 Er det virkelig ingen som har denne telefonen?????
T.S Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Kanskje dennne kan hjelpe litt? http://www.amobil.no/artikkel/27693
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå