Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #21 Skrevet 4. august 2006 Det høres ut som hun er som de fleste og ikkje får vaginal orgasme hele veien, når du slikker henne er det på klitten? Hvis det er det kan du jo prøve å være borti den med kroppen mens dere har samleie, da kommer hun sikker raskere ← Min kjære er slik, hun må ha mye stimulering av klitoris for å komme. Det enkleste (og i følge henne det beste) er at hun maserer klitoris selv. Det var litt rart i begynnelsen, men nå er det helt ok. Jeg tror dette er ganske vanlig.
Donnie Darko Skrevet 4. august 2006 #22 Skrevet 4. august 2006 alle damene her sier at det er helst vanlig at det tar 20 minutter for å få orgasme. Dette er vel meget forskjellig? De fleste jeg har vært borti har ikke hatt noe problem med å komme første gangen etter bare et par minutter.
Gjest Elfrida Skrevet 4. august 2006 #23 Skrevet 4. august 2006 Det er meget forskjellig, men det betyr ikke at dama til denne fyren er uvanlig og unormalt treig til å komem.
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #24 Skrevet 4. august 2006 alle damene her sier at det er helst vanlig at det tar 20 minutter for å få orgasme. Dette er vel meget forskjellig? De fleste jeg har vært borti har ikke hatt noe problem med å komme første gangen etter bare et par minutter. ← heller 2-5 jukk om det gjøres riktig, men det er det vel ingen som tror på uansett
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #25 Skrevet 4. august 2006 heller 2-5 jukk om det gjøres riktig, men det er det vel ingen som tror på uansett ← Noen er heldigere enn andre Vi andre må jobbe litt mer med saken...
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #26 Skrevet 4. august 2006 Jepp, og da kan jeg skjønne det er bra med tålmodige mannfolk, enn han overpesa trådstartern her :-/
Gjest splæsj Skrevet 4. august 2006 #27 Skrevet 4. august 2006 alle damene her sier at det er helst vanlig at det tar 20 minutter for å få orgasme. Dette er vel meget forskjellig? De fleste jeg har vært borti har ikke hatt noe problem med å komme første gangen etter bare et par minutter. ← Ja, da er du vel bra i senga, da.
Gjest splæsj Skrevet 4. august 2006 #28 Skrevet 4. august 2006 For min del fikser jeg det kjapt på egenhånd på et par minutter, det kan gå lengre tid med selskap. 20 min er ikike uvanlig. Men det blir jo mye bedre og, da.
Gjest fluesmekker Skrevet 4. august 2006 #29 Skrevet 4. august 2006 Enig med over, prøvde å ta tiden en gang alene og gikk fra helt tørr til orgasme på 4 minutter. Men det er mye bedre med noen andre.
Wonders Skrevet 4. august 2006 #30 Skrevet 4. august 2006 Rolig nå, damer tar den tiden de trenger. Hun er nok like oppgitt som deg, tilslutt trekker hun seg vel unna om du ikke er tålmodig med henne...
Gjest Skrevet 5. august 2006 #31 Skrevet 5. august 2006 Er ikke alle det går like fort for, eller går for i heletatt..
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #32 Skrevet 5. august 2006 jeg har aldri fått orgasme med en gutt. Jeg klarer å få det på egenhånd ved hjelp av vibrator. Og jeg har fortalt de jeg har vært med at jeg aldri har fått orgasme med en gutt og det virker aldri som noe problem. De fleste sier jo at de har lyst å gi meg det og sånt, men tar det helt rolig. punkt nr 1 for at jeg skal få orgasme er at det ikke blir lagt noe press på at jeg skal få den j**** orgasmen!! så om dama di er treg med å komme-så bør du roe deg litt! Det er mye mye psykisk om en får eller ikke med en gutt. var med en i helgen som maste så mye og selvsikkert om at han ville fingre/stryke meg til jeg kom om og om igjen. --> jeg reiste hjem etter en halvtimes mas. Følte meg ikke komfortabel i det hele tatt!
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #33 Skrevet 5. august 2006 Har vært sammen med mannen min i 10 år og det faktisk ikke før de siste årene han har klart å "fikse" orgasme for meg. Jeg hadde da aldri fått orgasme med noen mann før han heller, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg faket... Jeg harselvfølelig fått orgasme sammen med mannen min, men da har jeg stimulert klitoris selv. Og vi har vært fornøyd med det. Jeg er nok av den typen som er både litt forknytt i forhold til nakenhet med menn og samtidig litt treg. Så for meg er trygghet og tolmodighet det viktigste. Jeg tror både jeg og han peste så med hele orgasme-greia at det ble bare tull. Jeg var så redd han skulle tro at jeg syntes at han var dårlig i senga og han var nok redd han var det... Det var ikke før vi bestemte oss for at orgasme fikk komme om det kom, men vi ville nyte alt uansett. Gjett om det gjorde underverker!! Og det tar lenger enn 20 min, ærlig talt! Men slutt og pes med orgasmen, fokuser heller på at dama di skal ha det god thele tiden. Og du må også vise at du nyter å gjøre det godt for henne. Og det er da ikke et mål at man skal komme på kortest mulig tid, er det det da?
yenoh Skrevet 6. august 2006 #34 Skrevet 6. august 2006 En del jenter får bare ikke orgasme sammen med partner, uansett hva de gjør og ikke gjør. Kanskje dama di er blant dem, trådstarter? Har lest mye på et annet forum om mange jenter som klager sin nød om hvordan i alle dager de kan få orgasme sammen med typen. (Priser meg lykkelig over at jeg ikke er en av dem )
Gjest Tolmodig Skrevet 10. august 2006 #35 Skrevet 10. august 2006 Ja min kjæreste er slik. Vi kan ha deilig sex i en hel time, men hun får ikke O. Det er helt uproblemtatisk for oss. Hun får O alene etterpå med en Vib. En sjelden gang også når jeg ligger ved siden av henne men hun gjør det selv. Tror ikke det er noe å gjøre med det, men kan hende at det går seg til etter hvert. vi har bare vært sammen i 7 mnd og hun er vant til å gjøre det med seg selv så det er mulig mindre mast. og mer sex m partner vil endre det... etterhvert. Toldmodig mann.
Eve Luna Skrevet 10. august 2006 #36 Skrevet 10. august 2006 Hvis dama di buker p piller så kan det være med og påvirke om hun får orgasmen. Jeg vet av egen erfaring av orgasmene er sjeldnere med p piller. Men Forspill er Gull. Enten det er med tunga eller hånden eller leketøy.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #37 Skrevet 13. august 2006 Et veldig vanlig tips er kroppsmassasje hvor det er forbudt å røre det aller helligste. Det handler vel om å finne ro og trygghet til å kjenne etter, til å nyte, uten stress eller pes om at det skal resultere i noe. Har du oralsex med dama di med det mål å gi henne orgamse, følger du helt sikkert et slags mønster hvor det går fortere og fortere, med flere fingre etterhvert osv. Hva hvis målet en gang ikke var orgasme, men nytelse, hvor du bruker rolige langsomme bevegelser og tenker deg kroppen hennes som noe skjørt. Et godt tips er å slikke alfabetet på henne i rolige bevegelser - A - B - C osv. Ikke fort, ikke hardt.....hun skal bare nyte Jeg vet at når jeg bare vil ha o-sex fordi det er godt kommer jeg ofte fortere enn når jeg "skal ha orgasme", da slapper jeg av og har intet forventningspress (husker en gang jeg så klokkeradioen min fra der jeg lå, lå nesten å telte minuttene og fikk "panikk" fordi det gikk så lang tid....ingen orgasme den gangen nei) Når du tar det rolig sparer du også deg selv for tungekrøll og muskelkrampe i fingrer og hvor det måtte være. En annen ting jeg ikke skjønner...vi kvinner tenner på andre måter enn menn, vi er mer glad i fantasier og følelser enn det visuelle. Selv om min mann vet dette er det alikevel såå vanskleig å få han til å snakke til meg under vorspielet; hva om han hvisket hvor kåt han ble av meg, hvor sexy jeg var og alt det deilige han ville gjøre med meg....åhhh Alikevel - det viktigste tror jeg er at hun onanerer mye og finner ut hva som gjør at hun kommer, hvor masserer hun, hvilke variasjoner gir nytelse, hva tenker hun på. Hvis hun så tør å si dette til deg og du tar det som en invitasjon og ikke kritikk.... Lykke til
Gjest Anki Skrevet 14. august 2006 #38 Skrevet 14. august 2006 Unnskyld meg, men er det så rart og uvanlig å bruke 20 min for å komme fra 0 til 100? ← Tror jeg må være Lada, for her i gården tar det ofte mer enn 20 min... Til trådstarter: Forstår ikke helt hvorfor du må få henne til å komme fortest mulig? Synes 30 min må være helt passelig jeg. Min sambo synes at det er greit jo lenger det varer han. Det kan være litt pes for henne hvis hun vet du bare ligger og venter på at hun skal komme, ingenting er jo mer avtennende enn følelsen av at man MÅ prestere...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå