Gå til innhold

Bra treningssenter i Trondheim?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et treningssenter i Trondheim?

Gjerne med studentrabatt, hvis det fins ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Narnia
Skrevet (endret)

Antar du er student, og i så fall kan du kjøpe kort på treningssentrene til NTNU. Er ett på Dragvoll og ett på Gløshaugen (nyere). Koster 500 pr år/ 300 pr semester hvis du studerer på NTNU, og 700/400 hvis du studerer på HiST eller DMMH.

:)

Også har vel både 3T og Sats studentrabatt, men alt blir jo dyrt i forhold til NTNUs anlegg...

Endret av Narnia
Gjest Gjesta
Skrevet

Sats er veldig bra i Trondheim. Ellers har studentidrettssenteret (NTNUI) nettopp blitt utbygd, helt sikkert bra der også nå. Der er det ihvertfall billig, men du må være student da..

Skrevet

Nå har jeg bare trent på 3T og kun på et sted, men synes det er veldig greit å trene der.

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Det billigste er uten tvil NTNUI.

Jeg synes at 3T er bedre enn sats, forsi du kan trene på alle sentrene uten å betale noe mer, og fordi de har flest forskjellige treningstilbud. Jeg trener på 3T pirbadet, og der er det veldig fint, bra utsikt osv.

(Men det vil ikke si at jeg greier å dra meg på trening så ofte for det da... :( )

Endret av ayrabeth
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg trener på NTNU sine treningssenter, 500 kroner for et år :) (700,- om du studerer på HiST, eller DMMH). Flere timer å velge mellom og gode styrkesaler. Men det er trøkk på enkelte deler av dagen, og da er det trangt der...

Skrevet

Takk for tips! NTNUI virket ok og var jo veldig billig, men det ser ikke ut som om de har spinning der? Det er egentlig det viktigste for meg... Svømmebasseng er også et stort pluss. Det er de to tilbudene jeg kommer til å benytte meg mest av.

Elixia ser superlekkert ut, men er sikkert griiisedyrt (finner ikke noe tydelig prisinformasjon på på sidene deres, noen som vet?). SATS er vel trygt og greit. 3T så fint ut og er i nærheten av meg, men er vel også forholdsvis dyrt?!

Kanskje jeg bare må innse at det ER dyrt å trene :klø:

Skrevet

Beliggenhet er viktig syns jeg, lettere å komme seg avgårde hvis man ikke er avhengig av bil eller buss.

Veldig mange arbeidsplasser i Tr.heim har avtaler med ulike sentre slik at man får lavere månedspris. (Men du skal kanskje studere?) Når skolene starter opp til høsten er det ofte mye tilbud, som gratis innmelding og noen mnd gratis trening ect - lønner seg å følge med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...