Gjest FlyAwy Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har fått en skikkelig blåveis under øyet. Er hoven og rød nå. Regner med at det er blått eller svart i morgen?? Hvor lenge vil dette vare? Finnes det krem som demper blåmerker?? Kan den brukes rundt øyeområdet? (Har ikke akkurat lyst til å gå ut blant folk slik jeg ser ut nå...)
Skravla Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Det finnes en salve å få kjøpt på apoteket. Husker ikke navnet. Vet ikke om den kan brukes rundt øynene men det vet de på apoteket.
Gjest Jersey i.i. Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har hatt det problemet en gang før...hehe...ble en skikkelig blåveis da. Du kan jo prøve å "kjøle" det ned, men det funka ikke noe særlig på meg. Eneste tipset jeg har er å sminke over det.
Gjest FlyAwy Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Ringte døgnåpent apotek.. den kremen kan visst ikke brukes rundt øyeområdet. Så ingen hjelp å få der. nei. Får vel ty til litt sminke
Skravla Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Så dumt. Var eneste tipset mitt også. Må nok bli sminke da.
Phantasy Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Vet at tannkrem hjelper, men kanskje ikke det beste å kline rundt øyet Kjøl det litt ned, og smink det.. Hvor lang tid det tar før det gror, kommer helt ann på blodsirkulasjonen (eller noe sånt) i kroppen din, hvor lang tid kroppen din bruker på å lege skader og stæsj.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Jeg hadde en blåveis en gang, og jeg brukte den kremen de selger på apoteket. Funket veldig bra. Ellers brukte jeg sminke, tok på meg briller og hadde en frisyre der håret naturlig kunne henge litt over øyet. Det tok utrolig kort tid før det begynte å bli bra, kanskje tre dager, men en gulaktig farge ble hengende igjen i nærmere to uker. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 Vet at tannkrem hjelper, men kanskje ikke det beste å kline rundt øyet Kjøl det litt ned, og smink det.. Hvor lang tid det tar før det gror, kommer helt ann på blodsirkulasjonen (eller noe sånt) i kroppen din, hvor lang tid kroppen din bruker på å lege skader og stæsj. ← Tannkrem mot blåmerker?? Når begynte blåmerker å gro Ja jeg er blond
Phantasy Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Ja, tannkrem av alle ting. Hadde ett blåmerke på kinnet når jeg var hos tannlegen av alle ting, så sa han "prøv tannkrem" "ja jøss, promoter "ditt eget produkt" på sånt:P" "Men prøv " Jeg gjorde det, og det var borte iløpet av dagen. Seff, ser jo dumt ut å gå med tannkrem i trynet men. Gro/bli borte, same same
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå