Gjest Mea Culpa Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Reiser til England på lørdag og skal være der i 2 uker. Skal ikke bo i London, men det blir nok en shoppingtur dit. Ikke så mye jeg har planlagt å kjøpe egentlig, men vil gjerne prøve å finne noen kule sneakers og høye støvletter. Og så må jeg finne en presang til niesen min som snart blir 2 år. Noen som kan anbefale noen butikker? (ikke svindyre da, hehe) På forhånd takk for svar!
Gjest Narnia Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Topshop! Gigantisk butikk som har det meste!
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 For gave til din lille :brunette: på 2 år anbefaler jeg senteret Hamleys. Der har de flere etasjer med leker.
Arielle Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Anbefaler en tur til Camden jeg da.. men kanskje ikke så aktuelt dersom du bare har en dag på deg... Det er i allefall et gigantisk marked, der de selger mest klær og sko. Mye spesielle butikker, men mye fint også. Jeg fant mye fint og billig der, og synes det var verdt å dra dit bare for opplevelsen. Veldig morsomt!
Gjest Mea Culpa Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Høres artig ut! Har god tid, skal være i England i to uker, men skal ikke bo i London da.
marsy Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 jeg elsker Gola sko... ta tuben til Camden Town, ta til høyre når du kommer ut, gå oppover gaten, også finner du en skobutikk på høyre hånd etterhvert som KUN har Gola sneakers, i to etasjer herlig!!! Camden har masse markeder, som er gøy å gå på... ellers har jo England klesbutikker som TopShop, Zara osv... kule klær finner man overalt
Gjest Mea Culpa Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Tror nok jeg skal klare å bruke litt penger ja
Gjest itla Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Av skobutikker liker jeg veldig godt Shelly's og Faith, begge har butikker på Oxford Street pluss 4-5 andre steder ihvertfall (Shelly's har en veldig bra en i Covent Garden). I tillegg synes jeg de fleste britiske kleskjedene har ganske ok utvalg av sko (River Island, Dorothy Perkins, Topshop, Next, New Look etc). Hvis du skal litt opp i pris elsker jeg Russel & Bromley, i tillegg til at department store'ene har godt utvalg (Debenhams, John Lewis, Selfridges, Harrods). Edit: Så litt sent at TS trolig har landet i England alt... Ja, ja. Endret 22. juli 2006 av itla
miow Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Anbefaler en tur til Camden jeg da.. men kanskje ikke så aktuelt dersom du bare har en dag på deg... Det er i allefall et gigantisk marked, der de selger mest klær og sko. Mye spesielle butikker, men mye fint også. Jeg fant mye fint og billig der, og synes det var verdt å dra dit bare for opplevelsen. Veldig morsomt! ← Enig enig enig! Endret 26. juli 2006 av miow
Catlin Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Sjekk linken: www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1525178
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå