Toblerone Skrevet 19. juni 2007 #1881 Skrevet 19. juni 2007 Tusen tak for UL-oppdateringen! SÅ kjekt at alt står bra til!!
angelou Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1882 Skrevet 20. juni 2007 til alle som har vært innom. Har hatt to hektiske dager bortreist på møte, og er i ferd med å oppdatere meg i dagbøkene nå - men dere skravler jo så fælt, så det tar jo så lang tid Kommer sterkere tilbake
Eeyore Skrevet 20. juni 2007 #1883 Skrevet 20. juni 2007 Nå må du passe på å slappe av litt også Angelor Med KG....
angelou Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #1884 Skrevet 20. juni 2007 Ja, jeg skal slappe av med KG - akkurat NÅ faktisk Er noen ganger man har vært borte fra jobb i to dager, og så er det som om man har vært borte i 14 Puh - var hos kiropraktoren tidligere, så da tok jeg hjemmekontor resten av dagen, måtte komme meg bort fra maset Gikk fint hos knekker`n - har slitt litt med ryggen i noen uker nå, men hun trodde hun skulle få skikk på den. Hun mente alt kom fra en låsning i bekkenet, på grunn av at høyre og venstre side utvider seg i ulikt tempo (eller noe sånt ). Skal dit igjen i morgen også - blir deilig å få orden på kroppen igjen Skal gjøre ferdig dagbokrunden min nå, før jeg legger meg på sofaen - to intense jobbdager tar på, det må jeg bare innrømme Ha en fin kveld alle sammen - i dag er det dobbelepisode av LOST også
Impala Skrevet 20. juni 2007 #1885 Skrevet 20. juni 2007 Greit å få orden på kroppen ja. Gleder meg også til masse LOST i kveld. det er jo LOST spesial også før den første episoden i kveld :juhu:
Liljen Skrevet 20. juni 2007 #1886 Skrevet 20. juni 2007 Hei hei Så bra kiropraktoren kan få skikk på ryggen din. Det er helt deilig å få litt skikk på den altså. LOST episodene er bra!!! Har allerede sett det. Gleder meg til neste sesong Kos deg i kveld stor
Tinúviel Skrevet 20. juni 2007 #1887 Skrevet 20. juni 2007 3D Ul koster 1000 kroner, og vanlig UL koster 750 kroner... Jeg er glad jeg bor hvor jeg bor! Ultralydundersøkelse her koster 0, 50,- eller 100,- litt ettersom! Men vi får ikke tatt 3D-ultralyd her da... Faktisk fortalte kontordama hos han jeg tok det hos at det ikke er uvanlig at turistene tar seg en UL her, pga prisen
Liljen Skrevet 20. juni 2007 #1888 Skrevet 20. juni 2007 Det var billig du 0,50 er ikke noe upris akkurat
Petra Prøvedokke Skrevet 20. juni 2007 #1889 Skrevet 20. juni 2007 kos deg med lost i kveld! jeg skal ta opp på video - så har jeg noe å gjøre i morgen mens jeg venter på lille sprett
angelou Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #1891 Skrevet 21. juni 2007 Å, blir litt frustrert av LOST jeg da - hva skjer nå da liksom? Den som venter får se for 19 uker - tiden flyr!
Eve Luna Skrevet 21. juni 2007 #1892 Skrevet 21. juni 2007 Enig at LOST er utrolig spennende. Jeg ønsker nesten at de ikke kommer seg fra øya, selv om det er det slutten tyder på. Det er fortsatt så mange ubesvarte spørsmål. Hvorfor kom Walter tilbake. Hva skjer med "de andre"? Hvorfor sier omverden at flyet er funnet og alle er døde? Hva skjer med Julie? Hvem er i kista? Hvem er Jacob? Og alle disse rare ting som skjer på øya, osv. Jeg kommer til å dø av spenning til 2008.
angelou Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #1893 Skrevet 21. juni 2007 Ja, altfor mye ubesvarte spørsmål - nesten så jeg ikke får sove om natta Men merker at de ikke kan sende slike serier i altfor mange sesonger uten at jeg blir lei. En sesong til av LOST hadde vært greit, men det skal vel lages tre sesonger til, seks totalt såvidt jeg har skjønt. Likedan med Prison Break, jeg hylte av frustrasjon når Michael ble satt i fengsel - IGJEN Ok - jeg innrømmer det, jeg er en liten TV-slave. En stor en kanskje også Serier jeg følger med på: Akutten, Frustrerte Fruer/Greys anatomy, Gilmore Girls, Ugly Betty, LOST, Bones,Shark og Prison Break Tenk at nå har jeg gått inn i min 5. måned Nå begynner magen å vise så mye at folk tør å kommentere den også Men så elsker jeg å gå i trange topper og vise den fram, for den er så søt nå, ikke for stor, men skikkelig gravidmage likevel :rødme:
Eve Luna Skrevet 21. juni 2007 #1894 Skrevet 21. juni 2007 Jeg trodde det skulle være 5 sesonger av LOST? At det gjenstår 2 til? Men jeg er som deg, hekta på serier. Følger med på Greys Anatomy, C.S.I Las Vegas, Ugly Betty, og alle krim serier jeg kommer over på tv. Jeg syns det er så flott å se gravide som viser magen sin stolt. Jeg syns alle gravide kvinner ser flott ut. Må være noe hormon greier.
Simpleminded Skrevet 21. juni 2007 #1895 Skrevet 21. juni 2007 Å! Godt å høre at alt står bra til med deg angelou Tenk, 5 måneder på vei allerede Masse
Pasha Skrevet 21. juni 2007 #1896 Skrevet 21. juni 2007 de skal lage lost frem til 2010 trur jeg.. og da gjenstår det vel 3 sesonger så vidt jeg har skjønt
Tinúviel Skrevet 21. juni 2007 #1897 Skrevet 21. juni 2007 Det var billig du 0,50 er ikke noe upris akkurat *Kremt*, Liljen ditt petimeter Eneste som mangla var en - etter ,'et, for jeg hadde faktisk et mellomrom der.... Klarer aldri å følge med på serier jeg. Alltid et eller annet som skjer som gjør at jeg går glipp av en episode, og så gidder jeg ikke mer 5. måned må være en av de beste, ikke sant? 1. trimester-plagene stort sett borte(eller så han vi vent oss til dem), og magen er fremdeles langt fra plagsomt stor og tung, for ikke å snakke om at mange begynner å kjenne bevegelsene ordentlig i denne måneden
Eeyore Skrevet 21. juni 2007 #1898 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har bestemt meg for å legge av meg TV-slaveriet. Og følger nå bare med på Frustrerte Fruer, men den MÅ jeg til gjengjeld ha med meg
Gjest Madden Skrevet 21. juni 2007 #1899 Skrevet 21. juni 2007 Så godt å se at det ikke bare er meg som er seriefreak!! Jeg holder også på å dø av frustrasjon over å måtte vente helt til NESTE år med å få se hvordan det går!!!! :slåss: Skjønner ikke at de kan gjøre sånt mot oss! I år synes jeg cliffhanger-sesongavslutningene har nådd nye høyder altså..både Prison Break, Frustrerte Fruer og Lost satte meg helt ut av spill!!! Jaja...vi får vel nok å henge fingrene i utover høsten..så ventinga blir vel kanskje ikke så ulidelig allikevel?! Herlig å lese at du går rundt og strutter med den vesle magen!! :rødme: Tror ikke det er mulig å være stoltere jeg, enn når man går og blomstrer med en flott gravidmage!
Impala Skrevet 22. juni 2007 #1900 Skrevet 22. juni 2007 Så koselig at magen vises så godt at folk tør å komnmentere det da Du har en fin tid foran deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå